Bed and Breakfast Monnickendam (Rielant 64)

BedAndBreakfast
Weer vandaag3°-1°
Bed and Breakfast Monnickendam (Rielant 64)
9,8

van deze gastvrouw / heer we hebben maar een woord voor Super

Fantastisch , komen graag terug

Hieke en Mark,
29-9-2018

Het was in alle opzichten Fantastisch! Niets was teveel.

Fijn dat ik een eigen kamer had. Moeder snurkte nogal veel!

Voor herhaling vatbaar!

Lia van den Bogaerdt,
13-8-2018

We waren hier voor de tweede keer. Dat we opnieuw voor dit verblijf kozen, zegt genoeg denk ik. Heel compleet allemaal; hartelijke ontvangst, voorzieningen prima in orde, aan alle wensen kan worden voldaan, een echte verwennerij. Deze B&B bevelen wij zeker aan. Monnickendam ligt in een prachtig gebied en met een onderkomen bij B&B Monnickendam is je verblijf super!

Jenny&Cor, owner, 24-8-2018
Beste fam. Bogaerdt, wat fijn jullie na een jaar weer als onze gasten te hebben mogen ontvangen (en verwennen) wellicht tot een volgend keer,met gastvrije groet jenny&cor

Heerlijk gehad, aanrader

Gea,
3-8-2018

Gastvrij, super schoon, verwend worden, vakantie gevoel ook met maar 2 dagen. Willen alles voor je regelen en promoten de regio met alles wat er te zien/doen is

Jenny&Cor, owner, 10-8-2018
Dank u voor uw review, fijn dat het naar wens was bij ons en wellicht tot weerziens.

Fantastische uitvalsbasis om Waterland te verkenne

Hans & Lidy,
22-7-2018

Wat zijn Jenny en Cor aardige en gastvrije mensen! Het mocht ons aan niets ontbreken en dat hééft het ook niet. Een fantastische uitvalsbasis als je Waterland met al zijn mooie stadjes en dorpjes op de fiets wilt verkennen. Wij wilden niet dezelfde dag weer terug naar huis reizen, máár, en dat was helemaal geweldig, dankzij Jenny en Cor hebben wij 2 volle dagen van Waterland kunnen genieten. Want zij hadden voor ons 2 huurfietsen voor 2 dagen klaarstaan en ons rugzakje mocht na onze uitcheck gewoon bij hen blijven staan. En wij konden de hele 2e dag verder met onze tocht. Fantastisch! Waar vind je dat? Onze dank is groot. Ons verblijf, bed, bad en ontbijt waren perfect. Op de koop toe kregen wij nog eens hartelijkheid en het ontbijt bleek eigenlijk ontbijt én lunch te zijn, want van wat over was mochten wij een lunchpakketje maken. Heel erg bedankt voor alles.

Jenny&Cor, owner, 25-7-2018

Wij zijn blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons en hopen u wellicht in de toekomst weer als onze gasten te mogen verwelkomen.

met hartelijke groet Jenny&Cor

het was in een woord perfect.wij gaan zeker terug.

ellij en der wachelder,
9-7-2018

kan niks negatiefs zeggen .uitstekend

Jenny&Cor, owner, 9-7-2018
Het was ons een groot plezier u als gast te mogen verwennen en zien u ook zeker graag terug ook met Luna

Buitengewoon

Pieter en Bea de Groot,
3-6-2018

Ontvangst van gastvrouw en heer zeer hartelijk. Kamer beter en ruimer dan verwacht. Prima bad en veel privacy. Gastvrouw en heer wilden ons zelfs naar lokatie rijden en afhalen waar wij een feest die avond hadden. Ontbijt meer dan voldoende en de volgende keer zeker het dinner proberen wat van een zeer hoog culinair gehalte moet zijn. Vroeger boekten wij een hotel in de regio maar dat is door deze B&B verleden tijd.

Jenny&Cor, owner, 5-6-2018
Beste Pieter en Bea, wij vonden het fijn om jullie als onze gasten te mogen ontvangen en zijn blij te lezen dat alles naar wens was, hartelijk dank voor de lovende woorden en wellicht tot ziens,

Uitmuntend

Marion en Erwin,
25-5-2018

Wat waren het fantastische dagen, prachtig weer en ontzettend attent geholpen door Cor en Jenny. Wij komen zeker nog een keer terug want ook de omgeving is prachtig.

Gr Marion en Erwin

Jenny&Cor, owner, 2-6-2018
Hartelijk bedankt zien jullie graag terug, was erg gezellig.

Fantastisch kome zeker nog terug

Ingrid en Bert,
20-4-2018

Wij hebben deze b&b gekozen omdat hij zo centraal ligt.

Het is echt aan te raden om hier uw vakantie/weekend door te brengen.

Jenny en Cor zijn twee ontzettend lieve en behulpzame gastvrouw/man.

De kamer was prima en ook de badkamer super mooi en schoon.

Het ontbijt was zeer uitgebreid met lekker vers eitje.

Wij zijn vanuit hier met de bus naar Amsterdam geweest en dat zoveel makkelijker en relaxter dan zelf met de auto.

En de omliggende plaatjes Volendam, Marken, Edam enz zijn zeker de moeite waard om even te bezichtigen.

Jenny&Cor, owner, 25-4-2018

Beste Ingrid en Bert, wij vonden het fijn om jullie als onze gasten te mogen ontvangen en zijn blij te lezen dat alles naar wens was, hartelijk dank voor de lovende woorden en wellicht tot ziens,

Met vriendelijke groet Jenny&Cor

Een aanrader!

Fam. Meeuws,
14-4-2018

We wilden Amsterdam verkennen met onze 3 kinderen (15, 13 en 8 jaar) maar wilden niet in de drukte van de stad logeren. We zijn dan, op goed geluk, bij Jenny en Cor beland! En wat een verblijf was dit! Heel gastvrije mensen waar niets teveel voor was. Het verblijf is gezellig en heel proper. Het ontbijt was echt fantastisch!! Toen we de dag van aankomst vroegen of we 's avonds nog bij hen konden eten was dit ook geen probleem. We hebben ongelooflijk lekker gegeten!! Echt een aanrader! Van daaruit met de bus naar Amsterdam is heel goed te doen. We kregen ook veel info over de streek en hopen zeker nog eens terug te komen om de rest daar te ontdekken. Als je een B&B zoekt met een huiselijke sfeer waar je goed zal slapen en fantastisch kan ontbijten/eten dan moet je bij Jenny en Cor zijn.

Jenny&Cor, owner, 25-4-2018

Beste Fam . Meeuws, hartelijk dank voor uw review blij dat jullie het zo naar de zin hadden bij ons wij zien jullie graag nog eens terug komen om meer van onze mooie omgeving te verkennen.

Met vriendelijke groet Jenny&Cor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Monnickendam (Rielant 64) in Monnickendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Monnickendam (Rielant 64) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.