Géén boekingskosten
/Nederland/Noord-Holland/Monnickendam/Bed & Breakfasts Monnickendam/Bed & Breakfast Monnickendam (Rielant 64)

Monnickendam (Rielant 64)

Bed & Breakfast
NederlandNoord-HollandMonnickendam

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Monnickendam (Rielant 64) voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 61 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 61 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Monnickendam (Rielant 64)

• 10Lia de Ruiter30-10-2020

Geweldig verblijf!

Hartelijke ontvangst met koffie, limonade en iets lekkers. Onze fietsen werden in de garage geplaatst, zodat ze veilig en droog zouden staan. De kamer was schitterend met alle luxe die een mens zich maar kan wensen. We wilden nog naar Marken en Volendam op de fiets, maar vanwege het weer werd ons dat afgeraden. Met duidelijke instructies hebben we de bus genomen. We kwamen vrij laat terug, maar ondanks het late tijdstip stond er een heerlijk 3-gangen diner voor ons klaar. Geen moeite was Jenny teveel om ons tevreden te stellen. We hebben heerlijk geslapen op de comfortabele bedden, waarna een heerlijk uitgebreid ontbijt voor ons klaarstond op een mooi gedekte tafel. Met de Corona pandemie werd ook goed rekening gehouden (mondkapje, desinfecterende gel, afstand). Ondanks het ongemakkelijke van deze maatregelen was het voor ons een warm bad.

• 10Corina van Driel18-09-2020

Geweldig!

Wat een aanrader is deze B&B en wat een geweldige gastvrije mensen runnen dit. Cor & Jenny staan in echt alles voor je klaar om je het maar zoveel mogelijk naar de zin te maken en jou het ultieme vakantiegevoel te geven. Kamer was meer dan goed. Bedden zijn prima. Eigen badkamer en op de kamer is alles aanwezig wat je nodig hebt en meer zelfs. Het ontbijt is grandioos. Als je jezelf zou laten gaan zou je de lunch over kunnen slaan. Heerlijk met allerlei extraatjes. Nogmaals een aanrader. Een dikke 10+.

• 9Carla16-09-2020

Supper!!!!!

Wij zijn met onze sloep naar de B&B gevaren, ik had er een hard hoofd in maar dat was nergens voor nodig vertelde de gastvrouw mij door de telefoon. Ik belde haar en ze zorgde voor een mooie plek voor ons. Zeer vriendelijk en behulpzaam! Zeer schone kamer met toilet en douche. Ook kregen we een welkoms drankje. We wilde gezellig Monnickendam in en ze adviseerde een leuk restaurant, en wilde zelfs voor ons reserveren....hoe lief is dat😀. Toen we terug kwamen bij de B&B stond de vin aan en ijswater in de koelkast (was een warme avond) nou vond dat zeer gastvrij. Goed bed, heerlijk geslapen! Top ontbijtje van Jenny en Cor! Was voor ons te veel maar kregen het mee voor onderweg op de boot... Wij vonden het echt een aanrader!

• 10Helma Timmer16-09-2020

Warm welkom

Wat een cadeautje deze B&B. Wij hebben hier 2 nachtjes geslapen. Warm welkom! Heerlijke kamer met goed bed. Fantastisch ontbijt! Lieve eigenaren die echt aan alles denken of mee denken! Niet twijfelen dus, gewoon boeken!

• 9Hetty09-09-2020

Hartelijkheid ten top

Bijzonder hartelijke ontvangst. Jenny en Cor denken plezierig en actief mee over mogelijke activiteiten en zelfs over een restaurant op onze volgende bestemming. Het door hen verzorgde diner was voortreffelijk, een echte aanrader. Ook het ontbijt was heerlijk, we kregen zelfs nog een lunchpakket mee.

• 9Hans en Linda07-09-2020

Zeer complete Bed en Breakfast

Hele complete kamer, niet groot, maar aan alles is gedacht. De gastheer en vrouw gaan erg ver in de service, soms misschien wel te ver. Ontbijt was heel erg lekker en compleet. aandachtspunten voor de buitenkant, veel spinnenraggen etc. En ik zou ook aangeven dat er slippers gedragen dienen te worden in het huis en de kamer. Dan kun je je eigen slippers meenemen. Verder niets dan lof!

• 9Cary en Joke03-08-2020

Top B&B met geweldige gastvrouw en gastheer.

29-7 tot 31-7-2020 Wij zijn een ervaring rijker. Met onze sloep naar Monnickendam gevaren om bij Jenny en Cor twee nachten te verblijven. Helaas bleek de diepgang van onze boot in het haventje iets te veel en kwamen we vast te zitten. Er werden hulptroepen door Jenny ingeschakeld en na een paar uur dreef onze sloep weer vrolijk rond. Na een drankje op de goede afloop onze kamer opgezocht. Vervolgens genoten van een heerlijk drie-gangen diner voor twee. Heel veel zorg en aandacht was hieraan besteed. Daarna een lekkere douche en slapen op een prima bed. Volgende dag na een uitgebreid ontbijt op de fietsen van Cor en Jenny naar Marken gefietst en Volendam en Edam bezocht. Het rondje afgemaakt in een restaurantje aan de haven van Monnickendam. Na een lekkere nachtrust en wederom een overheerlijk ontbijt vertrokken we naar onze thuishaven. Genoten van de gastvrijheid; er ontbrak ons aan niets. Een TOP B&B! Cor en Jenny, dank jullie wel.

• 9Maureen01-08-2020

Heerlijk!

We hebben een fijn verblijf gehad bij Jenny en Cor. Heel gastvrij en vriendelijk, een fijne kamer met alles erop en eraan, rustige buurt, maar dicht in het centrum en een heerlijk ontbijt. Jammer, dat we niet wisten dat zij fantastisch kunnen koken, waar je ook gebruik van kunt maken, want anders hadden we dat zeker gedaan.

• 9Gerda25-05-2020

Geweldige B&B

Met Hemelvaartsdag op de fiets aangekomen, werden gezellig ontvangen met een drankje. Lekker in de tuin met wat lekkers erbij. Mooie kamer en badkamer. Fietsen s’nachts weer opgeladen en na een heerlijk ontbijt en een lunchpakket mee gingen wij weer op pad. Henny en Cor hartelijk bedankt voor de goede zorgen.

• 10Gerard & Kitty04-11-2019

super, bedankt

Goede ligging openbaar vervoer A'dam, prima service, vriendelijke gastvrouw en gastheer, uitgebreid en goed ontbijt

Bed & Breakfast Monnickendam (Rielant 64) info

Het complex