Bed and Breakfast
9,1

7 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Meerzicht in het Nederlands

A.H.
25-8-2018

Fantastische locatie. Vriendelijke gastvrouw. Wij hebben genoten.

heerlijk goed verzorgt

pol
14-8-2017

heerlijk weekendje weg goed verzorgt heerlijk ontbijt en mooie ruime en schone kamer.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heel Liefdevol.

Wim Lauwers
5-12-2015

Paula gaat op Je wensen in. Het is heel mooi gelegen. En ze haalt Je op van de bus.

Gereisd Alleenreizend in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij

Marieke
11-10-2014

Geweldige accommodatie voor een groep tot 10 personen. Wij waren er met 10 vriendinnen en hebben een heerlijk weekend gehad. De eerste avond nog een kalf geboren zien worden. De gastvrouw kwam ons er speciaal voor halen. Luxe, schone kamers, heerlijk verzorgd ontbijt en mooie rustige omgeving. Je bent zo in Volendam of Monnickendam.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Joeky talens
25-8-2014

Een mooie omgeving, ideaal om van hieruit (knooppuntroutes) te gaan fietsen maar ook Monnickendam zelf is bezienswaardig

Gereisd Met partner in augustus 2014

Leuke accomodatie

Chrisje
23-9-2012

Dit hotel hebben wij aangedaan tijdens een vrouwenweekend. Mooie ruime kamers, een grote badkamer en een mooi uitzicht op het meer. En niet te vergeten: de bedden liggen heerlijk. De eetruimte is krap en wat simpel ingericht. Dit zou warmer kunnen. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt. De gastheer, vrouw en kinderen zijn erg vriendelijk. Ze denken met je mee en ze zijn behulpzaam. Verder is de ligging prima. Vlakbij Hoorn, Monnickendam, Volendam, Edam en Amsterdam. En genoeg mooie natuurroutes.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader !

Rene Wintmolders
2-5-2012

we hebben er het helemaal naar ons zin gehad,zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw mooie ruime kamers met zithoekje dat uitkijkt op het monnickenmeer, vlak aan de fietsknooppunteroute waar we 3 dagen schitterende fietstochten (40km per dag) gemaakt hebben,heerlijk door de natuur met massa weidevogels,eenden,zwanen en de sloten zaten vol dikke paaiende vis en op de 3 dagen zeker 30 reigers gezien.om te gaan dineren kunnen we De Roef aanraden en voor fietsverhuur Koning beide zitten in het centrum van Monnickendam op de Noordeinde. ik zou zeggen zeker doen,want wij zijn met spijt terug huiswaarts gegaan

Gereisd Met partner in april 2012

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve Meerzicht in Monnickendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve Meerzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.