Camping Lodge 61sterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

61 reviews over Camping Lodge 61

• 9Miss J.12-06-2014

Heerlijke schone camping met prachtig uitzicht

Als dertiger vind ik de camping heerlijk. Lekker rustig en midden in de natuur. De plekken zijn royaal en en hebben een mooi uitzicht. Ik kan geen minpunten bedenken.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Lia van hagen10-06-2014

Rustige mooie camping

Goed geoutilleerd. Sanitair netjes, goed onderhouden. Ruime plekken, uitzicht over de velden. Wat veel wind maar daarvoor zijn boompjes geplant.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Fam Boekhoven25-05-2014

volgend jaar zeker weer!

Hele aardige mensen, altijd tijd voor een praatje en een raadje.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 9fam uit de IJmond08-05-2014

Zeer schone camping dicht bijcentrum Medemblik

We waren hier al eens geweest toen al goed, ondertussen is er uitbreiding van het sanitair wat zeer schoon is.Wij stonden 3 nachten op de camping met uitzicht over de bollenvelden helaas waren de tulpen net gekopt. Ik de gemeenschappelijke ruimte liggen elke dag nieuwe dagbladen er is een mogelijk voor internet ( op onze taptop erg traag) Waarom wij deze camping ook hebben bezocht is dat het op 15 min. loopafstand van het centrum van Medemblik is.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Corry de Krijger26-02-2014

geweldig weekeind

Wij Elly Paula Peggy en Corry hebben weer een geweldig weekend gehad .Twee keer per jaar gaan wij naar Mariel en Nico om te knutselen onze lodges zijn dan gereed voor gebruik, een om te slapen en een om te werken .Drie grote tafels staan voor ons klaar en de bureau stoelen zijn weer van zolder gehaald.Deze keer hebben we dozen gemaakt in verschillende maten . We kijken alweer uit naar okt. Dank voor jullie gastvrijheid en gr van de meisjes

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Casper17-02-2014

Op adem komen en genieten van de mooie omgeving

Tijdens mijn verblijf bij Camping Arado heb ik me echt welkom gevoeld. De beheerders zijn flexibel, gastvriendelijk en meedenkend. Mijn 4 kinderen hebben zich prima kunnen vermaken met de aanwezige spelletjes en boeken. Buiten op het grote veld lekker voetballen en overal water waar je lekker kan vissen. De accommodatie is van hoge kwaliteit en van alle gemakken voorzien. Zo is er een internet verbinding, heerlijke bedden en ruim voldoende privacy voor de gasten van Arado .De omgeving is hier geweldig, lekker wandelen langs het IJsselmeer of gezellig even naar het stadje. De Camping is rustig gelegen, maar binnen een paar minuten ben je in de stad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Bert en Marian04-01-2014

Perfecte plek voor je rust

Afgelopen jaar hebben we een aantal keren de camping bezocht, alles mag en het sanitair is perfect schoon. Ook ligt elke morgen het krantje klaar. Ook dit jaar zijn we van plan om de camping te bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Michael14-10-2013

Perfecte plek!!!

Super schone camping! heeel vriendelijke mensen! staan altijd voor je klaar! sanitair is geweldig schoon! en de kantine met keuken,tv,pc is geweldig!

Groeten de vissers

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10Nikki Schuttrups24-09-2013

Zeer gastvrij en ideaal

Verblijf in de groepsaccommodatie is super! Genoeg ruimte en geen last van lawaai van de andere kamers. Familie Groot is zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Laura25-06-2013

Perfecte plek!

We maken al 2 jaar gebruiken van de groepsaccomodatie (max 14 pers) van Arado en iedere keer tot grote tevredenheid. Schoon, netjes, bedden opgemaakt en schone handdoeken. Absoluut helemaal geweldig

Gereisd met vrienden in mei 2013

7 tips over Camping Lodge 61

• j. janse, 09-05-2012

Wij hebben een praamexcursie gemaakt met een hele leuke schipper, we konden aan de overkant opstappen, ideaal!

• Casper, 17-02-2014

De acht persoons lodge i s super gezellig. Met z'n allen aan de grote tafel eten met de open keuken en na het eten gezellig een spelletje doen of tv kijken.

• richard, 10-07-2013

neem een euroverloopstekker mee

2 vragen over Camping Lodge 61

• Gre van der Putten, 29-08-2019

Het adres

Ik zou graag een nachtje met onze vorige week aangeschafte camper bij u willen overnachten. Maar ik kan het adres en telefoonnummer niet vinden. Kunt u mij dit doorgeven. (Waarschijnlijk kijk ik er overheen)

• Vellinga, 02-07-2018

Beste luitjes. Wij willen graag vrijdag 6juli bij jullie een plekje voor de carevan reserveren. We vinden het weer erg leuk om een paar weekjes bij jullie te zijn, en denken aan 3weken. Vriendelijke groet. Gerie en Marten Vellinga, Assen.

Camping Lodge 61 info

• Aantal sterrensterstersterster