Camping Lodge 61sterstersterster

Tonen op kaart

61 reviews over Camping Lodge 61

• 9Ingrid18-07-2015

Super camping

ruime plaatsen ,op loopafstand van centrum en strand

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Eline van Ditmarsch 15-07-2015

Super gastvrij!

Heerlijke bedden en een fijne locatie. Heel gastvrij echtpaar! Het regende in de ochtend op de dag van vertrek maar we mochten nog langer blijven om te schuilen, heel fijn en bedankt daarvoor. Medemblik is een prachtige stadje met fantastisch uitzicht. Ook voor 45 minners een aanrader ;)

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Marleen David11-06-2015

heerlijk ontstressen

Wij komen hier nu al voor de vierde keer, en hebben eigenlijk alleen positieve ervaringen. De camping ligt rustig, maar dicht bij het centrum van Medemblik, je kunt in de omgeving heerlijk fietsen, en zoals een andere gast al gezegd heeft, de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Er is een gezellige gemeenschappelijke ruimte en het sanitair is superschoon. Vooral voor oudere mensen een echte aanrader !

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Gery en Anthony Meelker 10-04-2015

Top camping

Camping Arado is een geweldige camping. Er zijn ruime plaatsen met een vrij uitzicht. Je wordt door de eigenaren, Marielle en Niko, zeer gastvrij ontvangen. Het sanitair is brandschoon. Er is genoeg ampère voor al je elektrische apparaten. De camping ligt in een rustig gebied, maar binnen vijf minuten ben je in de stad. We komen hier graag en vaak!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Paul18-12-2014

Mooie camping voor kano/fiets kampeerders .

Netjes ,schoon en in een gelukkig rustige buurt aan het water. Op 10 minuutjes lopen de supermarkt en iets verder het centrum van Medemblik. Gezellige huiskamer voor algemeen gebruik,waar mensen die alleen een trekkers tentje hebben,even rustig een boek of de krant kunnen lezen. Pc aanwezig in de huiskamer. Kom hier in 2015 zeker diverse malen terug als ik op het Ijsselmeer vaar.

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2014

• 9Elles Grissen24-11-2014

Prachtige lodge met heerlijk ontbijt. Een aanrader

Afgelopen jaren meerdere malen op de Camping verbleven. Ruime plaatsen en het sanitair ziet er top uit, is altijd netjes en fris. Mooie algemene ruimte met oa. televisie en keuken. Nu een nacht verbleven in de Lodge op camping Arado. Erg ruim en netjes en ook nog een heerlijk ontbijten erbij. Super voor elkaar en we komen zeker weer terug.. Ook Medemblik is een gezellig stadje met leuke winkeltjes en gezellige terrasjes en restaurants.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Fan:Vellinga.04-11-2014

Prachtige camping.

Heerlijke camping lekker rustig. Een prachtig uitzicht als je achter de heg staat.Het sanitair is heel goed schoon en een closetrol ontbreekt nooit. Wij komen hier regelmatig ,ligt ook dicht bij Amsterdam een half uur rijden en ook bij het meer is het goed toeven. Fietsen kun je er ook goed. Of een tochtje met de boot naar Inkhuizen en dan met de fiets terug, hebben wij deze zomer gedaan. En met de oude tramtrein naar Hoorn, met de bus weer naar Medemblik. Dat kan allemaal een camping om zeker een paar keer per jaar naar toe te gaan.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10G.J.van Rijn16-09-2014

Alles is goed de bij fam Groot

Zeer goed. Lekker rutig. Fijne mensen. goed voor wat je krijgt. jammer niet Lekker groot je heb alle ruimte en zo schoon je kan van de gront eten. Alle ruimte

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Jelly Vellinga22-08-2014

Een aanrader

Camping Arado ligt op loopafstand van Medemblik en op de fiets ben je zo in het centrum of bij de supermarkt. De eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk en altijd bereid om je te helpen wanneer dat nodig is. De camping wordt goed onderhouden en het sanitair ziet er altijd schoon en fris uit. De plaatsen zijn ruim en als je achter de heg staat heb je een ruim uitzicht over de velden. Er is een gemeenschapsruimte waar je de krant kunt lezen, TV kijken, internetten en er is een complete keuken aanwezig. Voor alleengaanden is de prijs erg aantrekkelijk omdat je niet voor de plek maar per persoon betaald. Inmiddels heb ik deze camping vier keer bezocht en er zullen ongetwijfeld meer bezoekjes volgen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Els Beun17-07-2014

Heerlijke plek

Een hele mooie, groene en schone camping. Gezellige kantine met een mooie complete keuken. Zeker de moeite waard. Een echte aanrader. Medemblik is een leuk oud plaatsje met haventje. Heel gezellig. Mooi gebied om te fietsen.

Gereisd met partner in juni 2014

7 tips over Camping Lodge 61

• j. janse, 09-05-2012

Wij hebben een praamexcursie gemaakt met een hele leuke schipper, we konden aan de overkant opstappen, ideaal!

• Casper, 17-02-2014

De acht persoons lodge i s super gezellig. Met z'n allen aan de grote tafel eten met de open keuken en na het eten gezellig een spelletje doen of tv kijken.

• richard, 10-07-2013

neem een euroverloopstekker mee

2 vragen over Camping Lodge 61

• Gre van der Putten, 29-08-2019

Het adres

Ik zou graag een nachtje met onze vorige week aangeschafte camper bij u willen overnachten. Maar ik kan het adres en telefoonnummer niet vinden. Kunt u mij dit doorgeven. (Waarschijnlijk kijk ik er overheen)

• Vellinga, 02-07-2018

Beste luitjes. Wij willen graag vrijdag 6juli bij jullie een plekje voor de carevan reserveren. We vinden het weer erg leuk om een paar weekjes bij jullie te zijn, en denken aan 3weken. Vriendelijke groet. Gerie en Marten Vellinga, Assen.

Camping Lodge 61 info

• Aantal sterrensterstersterster