Camping Lodge 61sterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

61 reviews over Camping Lodge 61

• 10Marjanne de Jong20-07-2016

Rust, ontspannend, sfeervol, geliefd, compleet.

Heerlijke camping zonder overdadige poespas. Persoonlijke aanpak van eigenaars. Komen en gaan op vrije tijden, geen verplichte aankomst en vertrek. Zeker als je van te voren even belt kan er veel. Even buiten Medemblik wat met de fiets uitstekend te bereiken is. Wij hebben al een aantal jaren een lang weekend daar gestaan met een camper. Visite is geen probleem. En met vrienden met eigen caravan, gewoon lekker bij elkaar, geen scheiding camper / caravan. Zelf plaats kiezen uit de beschikbare vrije ruimte. Een camping voor een echte kampeerder.

• 9de Boer16-07-2016

Rust en mooi uitzicht

Wij komen hier al een aantal jaren, meestal 3 x per jaar. Zeer toegankelijk, no nonsens, betaalbaar, fijne douches. De plaatselijke krant en de telegraaf liggen elke dag in de gemeenschappelijke ruimte. Daar kun je ook koken, alles is aanwezig, wordt regelmatig gebruik van gemaakt door vakantiegangers met tent.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Familie Velle10-07-2016

Heerlijk even eruit.

We wonen vlakbij, maar gaan hier graag heen om er toch even uit te zijn. Ruime plekken, schoon sanitair en mooie omgeving om te fietsen of bootje varen. IJsselmeer en Medemblik lekker dichtbij. Genoeg eetgelegenheden in de buurt. Geen speeltoestellen voor kinderen, maar dat staat ook op hun site. Het gras zou wat korter mogen, want smorgens door het hoge natte gras of als het geregend heeft, is niet zo fijn. Maar dat is dan ook het enige "min" puntje. Komen er graag en zeker nog een keer.

• 9pieter01-04-2016

zeer goed voor grote gezelschappen

vriendelijke ontvangst, goede bedden, schoon sanitair, voldoende kookgelegenheid

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Daphne31-03-2016

Rustige mooie locatie,van alle gemakken voorzien

Goede bedden, schoon, flexibele verhuurder

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10F.23-08-2015

voor herhaling

Altijd rustig, ruime plaatsen, vriendelijke beheerders, super schoon

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Fantastisch!!!!!10-08-2015

Fantastisch!!!!!

Vorig jaar met partner, nu met kleinkinderen. Fijne ruimte om te lezen, ook kinderboeken, krant, spelletjes en computer.

Alles perfect onderhouden en schoon.

Gemoedelijke sfeer, géén regeltjes.

Komen vast nog 'n keer.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Velle01-08-2015

heerlijke camping

Wij hebben hier wederom een weekend gestaan. Het is een nette, zeer verzorgde camping. Het sanitair is super schoon. Er zijn geen speeltoestellen voor kinderen, maar dat staat ook op de site aangeschreven. Medemblik is vlak bij, dus van alles te zien. Het is te lopen en zeker te fietsen. Eet gelegenheden in de buurt. Het is voor ons bijna naast de deur, maar komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Erik van der Lei29-07-2015

Arado ook zeer voor zakelijke markt

Al vier jaar verblijf ik i.v.m. mijn werk naar volle tevredenheid bij Arado. Ruime kamers (diverse variaties) met kitchenette en badkamer. Altijd netjes en comfortabel voor een zeer gunstige prijs.

Alleen gereisd in juli 2015

• 4Peter28-07-2015

Camping ongeschikt voor jonge kinderen

Het sanitair was schoon maar een deel was afgesloten waardoor je in de rij moest staan voor de WC. Helaas was er voor jonge kinderen geen enkele faciliteit beschikbaar. De camping is wel ruim maar absoluut niet sfeervol. Dit is echt een camping voor kort verblijf-trekkers. De plekken naast het bedrijfsgebouw zijn niet aan te raden aangezien bij regen dit veel overlast veroorzaakt door het blijven tikken van de waterdruppels in de dakgoot. De prijs van de overnachting zonder electra viel ons ook erg tegen in verhouding tot wat de camping te bieden heeft. Wat ons betreft absoluut geen 4 sterren.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

7 tips over Camping Lodge 61

• j. janse, 09-05-2012 Rapporteren

Wij hebben een praamexcursie gemaakt met een hele leuke schipper, we konden aan de overkant opstappen, ideaal!

• Casper, 17-02-2014 Rapporteren

De acht persoons lodge i s super gezellig. Met z'n allen aan de grote tafel eten met de open keuken en na het eten gezellig een spelletje doen of tv kijken.

• richard, 10-07-2013 Rapporteren

neem een euroverloopstekker mee

2 vragen over Camping Lodge 61

• Gre van der Putten, 29-08-2019 Rapporteren

Het adres

Ik zou graag een nachtje met onze vorige week aangeschafte camper bij u willen overnachten. Maar ik kan het adres en telefoonnummer niet vinden. Kunt u mij dit doorgeven. (Waarschijnlijk kijk ik er overheen)

• Vellinga, 02-07-2018 Rapporteren

Beste luitjes. Wij willen graag vrijdag 6juli bij jullie een plekje voor de carevan reserveren. We vinden het weer erg leuk om een paar weekjes bij jullie te zijn, en denken aan 3weken. Vriendelijke groet. Gerie en Marten Vellinga, Assen.

Camping Lodge 61 info

• Aantal sterrensterstersterster