Camping Lodge 61sterstersterster

Tonen op kaart

61 reviews over Camping Lodge 61

• 2019
    9René22-08-2019

Prima camping voor caravan en camper.

Nette camping met prima sanitair, lekkere douche en goed heet afwas water. Ook aan stroom geen gebrek, met 16amp aansluiting zit je niet in het donker als je koffie zet en een waterkoker gebruikt. Op de hele camping is er een prima wifi signaal waardoor tv streamen geen probleem is. Ligt op een steenworp afstand van het IJsselmeer. Voor mij een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Monita Van meel22-08-2019

Zeker komen we nog eens terug

Een fijne camping voor alle kampeerders, mooie velden en prachtig schoon sanitair, zeer vriendelijk eigenaars en dicht bij het
    IJsselmeer. Fietsen, wandelen, watersport, 't kan allemaal. Wij hebben erg genoten, er is in het dorp erg veel te beleven en ze zijn erg gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Stephy vdw30-06-2019

Super voor de waterminnende, wandelaar. TOP!

Zalig plekje achter de schuur zodat we met onze vrienden op ons eilandje zaten. Fijne mensen. Mooie &netjes onderhouden douches en toiletjes. En ideaal voor wie graag wandelt, kano/kajak vaart of zelfs gewoon geniet van de prachtige streek. Hopelijk maken we dit jaar zelfde mooie herinneringen met de nieuwe eigenaars 🙂.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Jan lambregts05-06-2019

Aanrader

Ruim opgezet, vriendelijke gastvrouw en gastheer en sanitair zeer netjes en ruim

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lia van der Wal05-05-2019

zeer vriendelijke eigenaars. Heel leuk dat zij eigen gemaakte verschillende soorten honing, jam, kaas enz. verkopen. Prachtige plekken met dito uitzicht. Wij konden met z’n allen bij elkaar staan. Sanitair prima en schoon. Ondanks het slechte weer zeer goed met 21 man samen kunnen zitten in de grote en van alles voorziene gemeenschapsruimte EN (op advies van eigenaar via “Het Hof van Medemblik” kunnen eten, wat trouwens ook van zeer goede kwaliteit was. Wij zijn het er allen over eens: wij komen hier terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Ben Vlok05-08-2018

Super ruim en schoon en gastvrij.

Het is een ruime camping met zeer vriendelijke en behulpzame mensen Alles wat je nodig hebt is aanwezig en echt alles is super schoon en netjes. We komen zeker hier terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9M. Meijer01-08-2018

Van harte aanbevolen

Camping Arado was een fijne plek om (in de tent) te overnachten op ons fietrondje Zuiderzee. Gastvrije en ontspannen ontvangst, aangename en rustige plek. Schoon sanitair, eenvoudige, praktische voorzieningen, WiFi, de krant van de dag en tv in de gemeenschapsruimte. En 's nachts is het stil en donker op deze camping. Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9C Grooteman25-06-2018

Degelijk, goed

De camping ligt op steenworp afstand van Medemblik, met de fiets ben je er zo. Camping is lekker ruim, goed onderhouden. Er is zelfs een huiskamer, met tv en de plaatselijk krant. Douchen kan zonder muntje en is het toilet is zelfs wc papier en een handdoekje om je handen af te drogen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9elize dubbeld20-05-2018

Perfect

Perfect. Hele gastvrije en aardige mensen. En we hadden n prachtige stek

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Dinie31-07-2016

Simpel maar erg goed en schoon!

Heel rustig en superschoon! Nog nooit zo'n schone kamer gehad! Aardige mensen. Voor de kinderen op de camping zelf niet veel te doen maar genoeg vertier in de buurt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

7 tips over Camping Lodge 61

• j. janse, 09-05-2012

Wij hebben een praamexcursie gemaakt met een hele leuke schipper, we konden aan de overkant opstappen, ideaal!

• Casper, 17-02-2014

De acht persoons lodge i s super gezellig. Met z'n allen aan de grote tafel eten met de open keuken en na het eten gezellig een spelletje doen of tv kijken.

• richard, 10-07-2013

neem een euroverloopstekker mee

2 vragen over Camping Lodge 61

• Gre van der Putten, 29-08-2019

Het adres

Ik zou graag een nachtje met onze vorige week aangeschafte camper bij u willen overnachten. Maar ik kan het adres en telefoonnummer niet vinden. Kunt u mij dit doorgeven. (Waarschijnlijk kijk ik er overheen)

• Vellinga, 02-07-2018

Beste luitjes. Wij willen graag vrijdag 6juli bij jullie een plekje voor de carevan reserveren. We vinden het weer erg leuk om een paar weekjes bij jullie te zijn, en denken aan 3weken. Vriendelijke groet. Gerie en Marten Vellinga, Assen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan