Camping Lodge 61 (vh. Arado)

Camping Lodge 61 (vh. Arado)
9,2

54 reviews over Camping Lodge 61 (vh. Arado) in het Nederlands

Super ruim en schoon en gastvrij.

Ben Vlok,
5-8-2018

Het is een ruime camping met zeer vriendelijke en behulpzame mensen

Alles wat je nodig hebt is aanwezig en echt alles is super schoon en netjes.

We komen zeker hier terug.

Van harte aanbevolen

M. Meijer,
1-8-2018

Camping Arado was een fijne plek om (in de tent) te overnachten op ons fietrondje Zuiderzee. Gastvrije en ontspannen ontvangst, aangename en rustige plek. Schoon sanitair, eenvoudige, praktische voorzieningen, WiFi, de krant van de dag en tv in de gemeenschapsruimte. En 's nachts is het stil en donker op deze camping. Een aanrader!

Degelijk, goed

C Grooteman,
25-6-2018

De camping ligt op steenworp afstand van Medemblik, met de fiets ben je er zo.

Camping is lekker ruim, goed onderhouden. Er is zelfs een huiskamer, met tv en de plaatselijk krant. Douchen kan zonder muntje en is het toilet is zelfs wc papier en een handdoekje om je handen af te drogen.

Perfect

elize dubbeld,
20-5-2018

Perfect. Hele gastvrije en aardige mensen.

En we hadden n prachtige stek

Simpel maar erg goed en schoon!

Dinie
31-7-2016

Heel rustig en superschoon! Nog nooit zo'n schone kamer gehad! Aardige mensen. Voor de kinderen op de camping zelf niet veel te doen maar genoeg vertier in de buurt!

Rust, ontspannend, sfeervol, geliefd, compleet.

Marjanne de Jong
20-7-2016

Heerlijke camping zonder overdadige poespas. Persoonlijke aanpak van eigenaars. Komen en gaan op vrije tijden, geen verplichte aankomst en vertrek. Zeker als je van te voren even belt kan er veel. Even buiten Medemblik wat met de fiets uitstekend te bereiken is. Wij hebben al een aantal jaren een lang weekend daar gestaan met een camper. Visite is geen probleem. En met vrienden met eigen caravan, gewoon lekker bij elkaar, geen scheiding camper / caravan. Zelf plaats kiezen uit de beschikbare vrije ruimte. Een camping voor een echte kampeerder.

Rust en mooi uitzicht

de Boer
16-7-2016

Wij komen hier al een aantal jaren, meestal 3 x per jaar. Zeer toegankelijk, no nonsens, betaalbaar, fijne douches. De plaatselijke krant en de telegraaf liggen elke dag in de gemeenschappelijke ruimte. Daar kun je ook koken, alles is aanwezig, wordt regelmatig gebruik van gemaakt door vakantiegangers met tent.

Heerlijk even eruit.

Familie Velle
10-7-2016

We wonen vlakbij, maar gaan hier graag heen om er toch even uit te zijn. Ruime plekken, schoon sanitair en mooie omgeving om te fietsen of bootje varen. IJsselmeer en Medemblik lekker dichtbij. Genoeg eetgelegenheden in de buurt.

Geen speeltoestellen voor kinderen, maar dat staat ook op hun site.

Het gras zou wat korter mogen, want smorgens door het hoge natte gras of als het geregend heeft, is niet zo fijn.

Maar dat is dan ook het enige "min" puntje.

Komen er graag en zeker nog een keer.

zeer goed voor grote gezelschappen

pieter
1-4-2016

vriendelijke ontvangst, goede bedden, schoon sanitair, voldoende kookgelegenheid

Rustige mooie locatie,van alle gemakken voorzien

Daphne
31-3-2016

Goede bedden, schoon, flexibele verhuurder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lodge 61 (vh. Arado) in Medemblik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lodge 61 (vh. Arado) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.