Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°5°
Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark Zuiderzee voor je op een rij gezet:

212 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in het Nederlands

Wij komen graag nog eens terug

Joey
1-11-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, zeer vriendelijk personeel, lekkere frietjes in de snackbar, leuk zwembad en bovenal een prachtige bungalow met vaatwasser, wasmachine, droger, douche,ligbad, 3 ruime slaapkamers met genoeg bergruimte en dat alles op loopafstand van het IJsselmeer(met strand en leuk strandpaviljoen) en Medemblik. Een sloep huren om de omgeving verkennen is echt een aanrader!

Mooie plek in leuke omgeving, bungalow matig

Dusebout
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Het park zelf maakt een verzorgde indruk, het ligt dichtbij een mooi strand. In de directie omgeving is ook voldoende te doen. Personeel op het park was vriendelijk en behulpzaam. We waren ook tevreden over het zwembad. Over het Comfort huisje 104 waren we niet zo te spreken. Zo waren er een aantal gebreken: in berging stonden lege verfblikken en 2 oude accu's, wc bril zat los, trapleuning was vies, in koelkast ontbrak glasplaat van groentela, vriesvak sloot slecht en zat daardoor vol met ijs, weinig bestek, in badkamer ontbrak mengkraan in douche. Bij mengen warm en koud water werd warme kraan soms gloeiend heet waardoor je je handen kon branden, in badkamer bladderde de verf op aantal plekken van het plafond af, in woonkamer/slaapkamer waren aantal lampen stuk, in woonkamer was vitrage van zijraam kapot, in 1 van slaapkamers ontbrak vitrage. Weliswaar geen grote gebreken, maar dit verwacht je niet in Comfort bungalow.

Door alle medewerking een super weekend gehad!

Johny Röwer, loopgroep AC Tion uit Enschede
6-6-2018
  • Onderkomen9

Mooi bungalowpark op geweldige locatie, gelegen aan IJsselmeer en aan natuurgebieden. Met een groep van onze atletiekvereniging (36 personen) zijn we hier van 1 t/m 4 juni geweest. Het is ons door iedereen uitermate naar de zin gemaakt, we hebben zes bungalows gehuurd en hadden ontbijt en de warme maaltijden in de Brasserie (alles was heerlijk). Lof aan alle medewerkers van het park, het zag er allemaal heel verzorgd uit!

nooit weer!

Vlinder
28-5-2018
  • Onderkomen1

Prachtige omgeving maar park niet voor herhaling vatbaar, huisje zeer gedateerd sauna niet groter dan een bezemkast,geen horretjes dus of overmeesterd worden door insecten of in de hitte zitten,doorgezakte bank!

Niet voor herhaling vatbaar !

Fam.Vandamme
9-4-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Schitterende ligging, en bijzonder vriendelijk personeel. Tot dusver het positieve nieuws. Bungalow nauwelijks schoon gemaakt bij aankomst, het 'subtropisch zwembad' is niet meer dan een gemeentelijk zwembadje die ze in nagenoeg elke gemeente hebben , met bovendien zeer beperkte openingsuren.

Moeilijk te begrijpen dat oudere mensen (vaak zonder kinderen) een eigendom als tweede verblijf kopen op een bungalowpark waar het doorgaans vrij druk is met kinderen. Wij huurden op zondag een motorboot maar dat was duidelijk niet naar de zin van de buren/eigenaars. Onbegrijpelijk !

Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar en dat is best jammer gezien er met dit park zoveel meer te doen valt ...

We gaan jaarlijks!

Karin
10-3-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park met ruime huisjes, tuin altijd aan het water.

Prachtig aan het IJsselmeer met mooie wandelpaden en schitterende havens in Medemblik zelf.

We zijn er nu 5 jaar geweest en komen het 6e jaar ook graag terug.

mooi personeel en brasserie krijgen een 10

wim schoenmaekers
30-1-2018
  • Onderkomen8

Alles aanwezig. Met inrijden van park wel een heel scherpe bocht en met uitrijden slecht uitzicht boven op de dijk.

sommige dingen kunnen wij niet beoordelen. niet ingevuld maar zal wel behoorlijk goed zijn

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een prachtig park. Goed onderhouden, mooie ligging, klantvriendelijk personeel en een schitterende accomodatie. Ook de ligging van het huisje aan he water met een aanlegsteiger wat top. Je kunt vanaf je huisje heerlijk varen richting medemblik of het natuurgebied in. Schitterend! Er is voor de wat oudere jeugd niet zoveel aanbod wat betreft uitgaan of animatie.

super ontspannen fijne vakantie

dave
14-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

super mooi en fijn vakantie huis. mooie inrichting, fijne bedden en mooie badkamer inclusief ligbad en aparte douche. alles heel schoon en netjes ook een fijne keuken. lekker wezen zwemmen in een mooi net zwembad. vooral grote complimenten over de gastvrijheid en behulpzaamheid van al het parkpersoneel. ook al was het slecht weer hebben we ons geen moment verveeld, meer dan genoeg dingen te doennin de buurt. waaronder kinder speeltuin in het dorp, bakkersmuseum, kinderboerderij en het strandje om te wandelen. ook heeft het centrum van medemblik meer dan genoeg horeca aanbod voor ieder wat wils. oftewel een ideale gezinsvakantie.

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie ligging , lekker privé aan het water! Leuk zwembad met fantastische glijbaan! Het enige wat ik miste was een winkeltje op het park. Verder heerlijke vakantie gehad!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in Medemblik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.