Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee

Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee
8,1

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark Zuiderzee voor je op een rij gezet:

210 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in het Nederlands

Door alle medewerking een super weekend gehad!

Johny Röwer, loopgroep AC Tion uit Enschede
6-6-2018
  • Onderkomen9

Mooi bungalowpark op geweldige locatie, gelegen aan IJsselmeer en aan natuurgebieden. Met een groep van onze atletiekvereniging (36 personen) zijn we hier van 1 t/m 4 juni geweest. Het is ons door iedereen uitermate naar de zin gemaakt, we hebben zes bungalows gehuurd en hadden ontbijt en de warme maaltijden in de Brasserie (alles was heerlijk). Lof aan alle medewerkers van het park, het zag er allemaal heel verzorgd uit!

nooit weer!

Vlinder
28-5-2018
  • Onderkomen1

Prachtige omgeving maar park niet voor herhaling vatbaar, huisje zeer gedateerd sauna niet groter dan een bezemkast,geen horretjes dus of overmeesterd worden door insecten of in de hitte zitten,doorgezakte bank!

Niet voor herhaling vatbaar !

Fam.Vandamme
9-4-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Schitterende ligging, en bijzonder vriendelijk personeel. Tot dusver het positieve nieuws. Bungalow nauwelijks schoon gemaakt bij aankomst, het 'subtropisch zwembad' is niet meer dan een gemeentelijk zwembadje die ze in nagenoeg elke gemeente hebben , met bovendien zeer beperkte openingsuren.

Moeilijk te begrijpen dat oudere mensen (vaak zonder kinderen) een eigendom als tweede verblijf kopen op een bungalowpark waar het doorgaans vrij druk is met kinderen. Wij huurden op zondag een motorboot maar dat was duidelijk niet naar de zin van de buren/eigenaars. Onbegrijpelijk !

Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar en dat is best jammer gezien er met dit park zoveel meer te doen valt ...

We gaan jaarlijks!

Karin
10-3-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park met ruime huisjes, tuin altijd aan het water.

Prachtig aan het IJsselmeer met mooie wandelpaden en schitterende havens in Medemblik zelf.

We zijn er nu 5 jaar geweest en komen het 6e jaar ook graag terug.

mooi personeel en brasserie krijgen een 10

wim schoenmaekers
30-1-2018
  • Onderkomen8

Alles aanwezig. Met inrijden van park wel een heel scherpe bocht en met uitrijden slecht uitzicht boven op de dijk.

sommige dingen kunnen wij niet beoordelen. niet ingevuld maar zal wel behoorlijk goed zijn

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een prachtig park. Goed onderhouden, mooie ligging, klantvriendelijk personeel en een schitterende accomodatie. Ook de ligging van het huisje aan he water met een aanlegsteiger wat top. Je kunt vanaf je huisje heerlijk varen richting medemblik of het natuurgebied in. Schitterend! Er is voor de wat oudere jeugd niet zoveel aanbod wat betreft uitgaan of animatie.

super ontspannen fijne vakantie

dave
14-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

super mooi en fijn vakantie huis. mooie inrichting, fijne bedden en mooie badkamer inclusief ligbad en aparte douche. alles heel schoon en netjes ook een fijne keuken. lekker wezen zwemmen in een mooi net zwembad. vooral grote complimenten over de gastvrijheid en behulpzaamheid van al het parkpersoneel. ook al was het slecht weer hebben we ons geen moment verveeld, meer dan genoeg dingen te doennin de buurt. waaronder kinder speeltuin in het dorp, bakkersmuseum, kinderboerderij en het strandje om te wandelen. ook heeft het centrum van medemblik meer dan genoeg horeca aanbod voor ieder wat wils. oftewel een ideale gezinsvakantie.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie ligging , lekker privé aan het water! Leuk zwembad met fantastische glijbaan! Het enige wat ik miste was een winkeltje op het park. Verder heerlijke vakantie gehad!

Prachtig park. Geweldig huis. Mooi viswater.

van den Berg
28-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij hadden een keurige comfort plus bungalow met heel veel ruimte in een rustig park. Een grote berging. veel kastruimte ruime douche 2 toiletten. en 3 ruime slaapkamers met veel kastruimte. Grote kamer met open keuken en fijn meubilair. Prachtige tuin met steiger om te vissen. Ook hebben we een sloep gehuurd en zijn we gaan varen in de schitterende omgeving aan de grote vliet. Medemblik centrum heel kortbij met alles wat je nodig hebt. Kortom we hebben het erg naar onze zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk om vis wedstrijden te organiseren

Klaas
13-5-2017
  • Onderkomen10

Als je echt van vissen houdt moet je hier wezen, eigenlijk moeten er vis wedstrijden gehouden worden op dit park.

Als ik kijk naar de accomodatie: zeer netjes, goed schoon en ruim in opzet.

iedereen was ook erg vriendelijk zelfs de dames van de schoonmaak die op dat moment het erg druk hadden konden mij vriendelijk te woord staan.

Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in Medemblik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee scoort een 8.09 uit 10 op basis van 249 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: