Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer lodge info

76 Reviews over 61

• 2Claudia Janssen27-08-2022

Voor de eigenaresse nog veel werk aan de winkel.

Vorig jaar 2 nachten op Lodge 61 verbleven. In een met spinnen en hun webben volgehangen trekkershut. Dit was op basis van schoonmaak voor ons geen succes maar we zagen op afstand de outdoor glampingtenten staan en aangezien honden waren toegestaan op het terrein leek ons dat dit jaar met een ander stel met hond het proberen waard. Achteraf een vergissing. Wederom was ons verblijf al vergeven aan honderden spinnen, de tent zelf was niet schoongemaakt terwijl er toch € 20 voor in rekening wordt gebracht. De zitstoelen in de tent waren dermate oud en gammel dat we er niet op durfden te gaan zitten. Keukengerei was bij lange na niet uitgerust voor de zes personen die het zou moeten kunnen huisvesten. De vlonder was dermate rot dat we met enige regelmaat bijna onze nek braken. Het gras bij de glampingtenten zat vol roestkleurige schimmel waardoor onze voeten vaak oranje uitsloegen als ook onze schoenen. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Lodge, Eigenaar, 05-09-2022

Goedemiddag mevrouw Janssen, U gaat alle social media af om Uw ongenoegen te tonen, zie ik. Nogmaals, de accommodaties en vlonders zijn 2 jaar oud en moeilijk gammel te noemen, laat staan rot. Dat geldt ook voor het meubilair. Het keukengerei geeft van alles 6 stuks voor 6 personen. Wellicht voor U goed om te weten dat onze accommodaties ook gekeurd worden door "de Groene Koepel", juist om de kwaliteit te waarborgen! Fijn dat ik dat nu kan noemen. Dat moet voldoende zijn. Spinnen zitten inderdaad in de bomen rondom de tent, dit is niet te voorkomen. Fijn om te weten is dat de tenten zelf van binnen én buiten zijn geïmpregneerd met een anti spinnenmiddel: ruikt U gerust aan het doek, het ruikt wat mintachtig. Het gras is inderdaad roestkleurig, het is aan het doodgaan doordat we de droogste zomer, ooit gemeten, beleven. Dit is geen schimmel en moeilijk tegen te gaan. In het weekend dat U hier was, was er ook een evenement bij het stoommachine museum, waarbij ook veel boten op stoom waren. Mogelijk bedoelt U dat, deze stof was overal te vinden, tot in het sanitair aan toe. Wat Uw beweegredenen zijn weet ik niet, maar ik ben U dankbaar dat U mij de gelegenheid geeft om wat meer details te geven van onze glampingtenten. Overigens: honden zijn, helaas door wangedrag van onze gasten, sinds 1 augustus NIET meer toegestaan, dit heeft U onjuist weergegeven. Heel erg bijzonder dat als U vorig jaar niet tevreden was(zonder er wat van te zeggen), besloten heeft om toch nóg een keer bij ons te komen logeren. Uniek! Toch zou het fijn zijn als U volgende keer een ander bedrijf uitkiest om Uw ongenoegen te uiten op deze wijze. Met gastvrije groet, Inge

• 9Familie Bijpost08-08-2022

Super fijne rustige camping

Wij hebben afgelopen weekend gekampeerd bij Lodge 61 met onze tent. Wat een heerlijke rustige camping met grote plaatsen met stroom en een prachtig uitzicht. ‘s ochtends (alleen in het weekend) heerlijke broodjes gehaald op de camping . Sanitair was schoon, heerlijk warm water en we hoefde nooit te wachten. Medemblik op loopafstand , mooie wandelroutes in de buurt. Wij komen hier zeker terug.

Lodge, Eigenaar, 12-08-2022

Dank voor Uw mooie review en we zien U graag nog eens terug!

• 6Marieke27-03-2022

Veel ruimte, ongedwongen sfeer

De lodge heeft een centrale ruimte, (de vroegere stal?) met daarom heen zelfstandige appartementen. De zelfstandige appartementen zijn ingericht met stapelbedden en 2 persoonsbed en een keuken. Je kunt NIET vanuit de centrale ruimte naar de appartementen. Dan moet je buiten om. Terwijl er wel een deur zit. De centrale ruimte is slecht geventileerd, bedompt, heel erg warm. Gelukkig was het mooi weer en konden we veel buiten zijn. Er staan veel ronde tafels die je aan elkaar kunt schuiven zodat je met het grote gezelschap samen kunt eten. Niet zo heel handig. Ik vond de outillage in het huisje niet zo afgestemd op hele grote groepen (te weinig echt grote pannen, geen thermoskannen, en maar 1 karaf voor water. Geen fijne theeglazen, geen fijne wijnglazen voor meer mensen. Drie koelkasten = plus. 1 theedoek en 1 handoek in de keuken. De appartementen hebben een buiten zit mogelijkheid. Voetballen kon op het camping veld (super!).

Lodge, Eigenaar, 29-07-2022

Hartelijk dank voor Uw review, er zaten een paar vergissingen in: De zaal( het voormalige hooivak) is niet toegankelijk vanuit de lodges, vanwege brandcompartimentering. Er zitten deuren, zodat er tijdens schoonmaken wél aansluiting is. De centrale ruimte wordt geventileerd door de dakramen open te zetten, en op die manier is er zeer goede ventilatie, enkel even de handeling. In de appartementen zit servies, bestek etc. voor het aantal personen + 2. In de compagniezaal( 40 gasten) zit de outtilage voor 40 gasten. Van alles is dus 40 stuks, Helaas is de discussie over mooi of goed niet te voeren. De theeglazen zijn van gedegen kwaliteit met een oor en de wijnglazen zijn van onbreekbaar glas, zonder pootje: niet al onze gasten konden een wijnglas met pootje aan. Er zijn 4 grote pannen en 7 koekenpannen, dit zijn een eis voor groepsaccomdatie waar we graag aan voldoen. Thermoskannen staan in de kast onder de oven. Daar had U gerust in mogen kijken en hoort bij de algemene keuken. We zien U graag nog eens terug en zullen een uitgebreide ronde met U maken zodat U alle keukengerei kunt vinden.

• 8Trees27-03-2022

Voor herhaling vatbaar

Mooie en rustige plek! Vriendelijke ontvangst. We konden onze bijna dagelijkse ochtendduik voortzetten in de vaart voor de camping.

Lodge, Eigenaar, 29-07-2022

Hartelijk dank voor Uw mooie review, we hebben genoten van uw bezoek en zien U graag nog eens terug. Met gastvrije groet, Inge

• 10Karen30-08-2021

Vriendelijk, schoon en mooi.

Fijne aankomst. Prachtige plek met wijds uitzicht. Goed en schoon sanitair. Niet nodig of belangrijk op zo'n mooie natuurcamping maar de wifi was fantastisch (en ik stond achter op het veld). Heerlijk kunnen suppen vanaf de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Inge Kuyt, Eigenaar, 13-01-2022

DankUwel voor het mooie compliment en we zien U graag nog eens terug. Met gastvrije groet, Inge

• 8Harrie van den Oever25-08-2021

Mooie camping, bijzondere eigenaressen!

We kwamen te vroeg aan bij deze camping en werden daarom al niet vriendelijk aangesproken. Jammer. Verder een hele mooie camping, nette toiletten, veel plaats. Toen wij vertrokken kon ik noet zo vlug de afval containers vinden en vroeg dat aan de eigenaressen, waarop zij zei, je hebt toch een flyer gekrgen, met andere woorden je zou het moeten weten. Beetje een beijzonder eigenaressen met specialen regels en daar word niet van af geweken.

Inge Kuyt, Eigenaar, 13-01-2022

Wat jammer dat U zo'n negatieve ervaring heeft. Aangezien we ook een hotel hier hebben voor 64 gasten, nodig ik U de volgende keer van harte uit om te helpen met schoonmaken, zodat ik U en ook andere gasten in de toekomst wél eerder kan verwelkomen. De camping is slechts een extra service voor onze gasten. Bij aankomst heb ik U gevraagd of U alle informatie had die U nodig heeft. U heeft toen ook al gevraagd naar de afvalcontainers én de flyer gekregen. Het is jammer dat U zich zo onheus bejegend voelt. Vooral omdat onze huisregels zijn vastgesteld door de groene koepel en vanwege corona helaas zwaarder zijn dan normaal. Dit is overmacht en helaas kan ik U hierin niet tegemoet komen hoe graag ik het ook zou willen. Ik hoop op Uw begrip voor de situatie en zie U graag nog eens terug met een beter gemoed. Met gastvrije groet, Inge

• 9Richard J18-08-2021

Aangenaam verblijf

Vriendelijke gastvrouw op een rustige camping. Medemblik is op loop-fiets afstand. Mooie ligging van de camping waar je lekker tot rust komt. Schoon sanitair en Safari tent. Tent van alle gemakken voor zien. Kortom een super camping.

• 8Eetgelegenheden

Inge Kuyt, Eigenaar, 13-01-2022

DankUwel voor de mooie review, we zien U graag nog eens terug. Met gastvrije groet, Inge

• 6Mvdk24-05-2021

Redelijke camping

Douches en toiletten waren keurig schoon De zeep ontbrak echter bij de toiletten. Echter gras op onze plek was er lang, verder miste wij de moestuinen waar over geschreven wordt. Maar dit kan nog gerealiseerd moeten worden En de Golden key voor de winkel ? Onhygiënisch dat de zwaluwen rond vlogen ook al was alles afgedekt met plastic. Lag er veel vogelpoep en sommige producten zag er niet erg fris uit.

• 1Eetgelegenheden

Inge Kuyt, Eigenaar, 13-01-2022

Jammer dat U zo'n negatieve ervaring heeft en dat ik niet de gelegenheid heb gehad om U rond te leiden: de moestuinen liggen helemaal vooraan het erf, verscholenachter de hagen: zo kunnen we een microklimaat realiseren. Hier lopen ook de kippen. Onze gasten van de camping hebben gelegenheid om voor 12.00 te vertrekken en om 13.00 aan te komen. In dat uur, zetten wij alles op alles om de plekken weer gemaaid te krijgen. Sommige gasten(waaronder U) wensen toch liever eerder te komen, dan is het gras nog niet gemaaid. Dit is een afweging die we dan samen met de gast maken. Daar hoeft later niet over geklaagd te worden. Zeep bij buitentoiletten gaan we NIET meer plaatsen, onze zeeppompjes worden keer op keer "meegenomen" ( dit geeft in onze ogen een té grote milieubelasting door al dat plastic wat dus in het milieu terecht komt): Om onze gasten toch tegemoet te komen, staan direct vóór de toiletgebouwen de palen met desinfectiemiddel, zodat U gedesinfecteerd naar binnen gaat én ook na bezoek wederom uw handen kunt desinfecteren. Het spijt me oprecht dat ik dit niet anders kan maken. Ons Greenkey label is voor het gehele bedrijf en niet enkel voor onze versmarkt. Je kan enkel zo'n label krijgen als jouw gehele bedrijf aan deze strenge regels voldoet. Wij hebben greenkey GOLD, dus hebben zeer veel zorg aan hygiëne, milieubescherming en maatschappelijk verantwoord( wij zijn óók zorgboerderij "buitenplaats Medemblik") ondernemen besteed. Wij leven en ondernemen hier nagenoeg circulair: enkel gas en het drinkwater(we hebben overal waterbesparende kranen, douchekoppen en toiletten) wordt als nutsvoorziening ingenomen, omdat we anders niet aan de hygiëne regels van de overheid kunnen voldoen. Onze energie halen we uit de zonnepanelen, zodat we alles met elkaar praktisch geheel zelfvoorzienend zijn. En daarom zijn we dus ook beloond met een greenkey "GOLD" label. Dat gaat niet zomaar. wij zijn een biodynamisch, circulair bedrijf en daar hoort bij dat de zwaluwen voor ons al het ongedierte vangen in en om de boerderij, waar ook de (kleine) versmarkt gevestigd is. Wij gebruiken geen bestrijdingsmiddelen en zij kwijten zich meer dan uitstekend van hun taak. (Mogelijk is het U ook opgevallen dat er zeer weinig muggen en dergelijke rond ons bedrijf zijn). Daarom dekken we inderdaad zaken af en zit 95% van onze zelfgemaakte producten in kasten, zodat we de hygiëne kunnen garanderen. het spijt me dat U dit als onfris ervaren heeft. Toch zien we U graag nog eens terug als we weer wat verder in onze ontwikkeling zijn( we bestaan nu 3 jaar, waarvan 2,5 coronajaren, dat helpt niet mee). Met gastvrije groet, Inge

• 8Marieke10-08-2020

Pure ontspanning op de tentplek!

Wij hebben een ontzettend fijne week gehad bij Lodge61. Waar men met een campingplek (met stroom) meer op elkaar staat, hadden wij met een tentplek (zonder stroom) een geheel eigen kampeerveld tot onze beschikking met een waanzinnig uitzicht op het stoommuseum van Medemblik. Dankzij 'De Kajuit', waar je kon koken, je telefoon op kon laden en je koelelementen in de vriezer kon leggen, hadden wij geen betere vakantie kunnen wensen! Al het kookgerei, een koeling en sanitaire voorzieningen waren aanwezig. Qua ligging ook ideaal, het centrum van Medemblik, de supermarkt en het IJsselmeer met strandpaviljoen op nog geen 15 minuten loopafstand. Ook de verse aardbeien en eieren zijn een aanrader! Let op, muggenspray wel mee met alle wateren die Medemblik kent.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Lodge 61, owner, 17-08-2020

Dank voor jullie mooie review, mooi dat jullie het zo lekker gehad hebben. We zien jullie graag nog eens terug.

• 10Freek08-08-2020

Fijn verblijf, warm ontvangst, welkom

Bedankt voor het warme welkom. Ik heb mijn overnachting positief ervaren. Het terrein ziet er netjes en verzorgd uit, er wordt aandacht aan besteed en dat merk je. 👌

Ook in de kajuit, naam voor de verzamelplaats, waar je naartoe kunt om bijvoorbeeld de laatste kranten 📰🗞️ te lezen, door magazines te bladeren, opladen van apparatuur 🔌 of terloops een gesprekje met andere gasten aan te gaan bieden meerwaarde.

Hier kun je ook van de keuken gebruik maken, koffie ☕ zetten. Er is nog veel meer om te ontdekken

Fijn om deze gastvrijheid te ervaren.

En wat ben ik blij om te lezen dat verspilling tegengegaan wordt. (Voor een circulaire samenleving) dit getuigd weer van goed rentmeesterschap. ♻️

• 10Staat v/h sanitair

Lodge 61, owner, 17-08-2020

Dankuwel voor de mooie review en graag tot ziens, want we zijn nog lang niet klaar met ontwikkelen en doen dit graag ook met inspiratie van jullie, onze gasten. Tot ziens, tot medemblik!

Lodge 61 info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (16)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• DinerclubBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

• LobbyBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)