Camping Minicamping De Westert

66 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

graag terugkomen

Hans Post
28-8-2015

Fantastische plek met aale mogelijheden van vertier.

strand, fietsen, stad, musea etc.

Een prachtige, ,gezellige en vriendelijke camping

Daniëlle Koomen
27-8-2015

Sjaak ,Jacqueline en kinderen

Jullie hebben een prachtige en gezellige camping . We komen al jaren bij jullie in de mei-,/ zomervakantie waar we vroeger in de stal nog moesten douchen nu in een prachtig mooi gebouw. Altijd gezelligheid en of een praatje maar ook jullie kinderen altijd vriendelijk. Jullie maken t voor de mensen altijd gezellig voor groot en klein .

Toppers zijn jullie , Dank jullie wel voor jullie Gastvrijheid.

Tot volgend jaar Hans, Daniëlle , Jacintha en Sharona

Beste Fam, Welboren.

Piet en Bep
14-8-2015

Wat hebben wij genoten op jullie nette camping. Prachtige grote plaatsen, en een super mooi en schoon toilet gebouw. Ook de omgeving is erg mooi, je kan met de fiets overal naar toe, strand, duinen, dorpjes en centrum. De kleinkinderen hadden het ook erg naar hun zin. Speeltoestellen skelters zandbak en het leukste....de Beesten. Samen met boer Sjaak de koeien halen, en bij het melken kijken. En de kleine beestjes voeren en knuffelen.Jacqueline had voor iedereen een woordje en hulp waar nodig is.Vr,bedankt voor de fijne vakantie.TOP En voor jullie, na het seizoen, veel plezier met jullie mooie reis. Het is dubbel verdiend.Want het is hard werken op camping en bedrijf. Groetjes

Ondanks windkracht 10 nog een zonnige vakantie.

Wâtte en Jetske Visser
8-8-2015

Voor het derde achtereen volgende jaar te gast bij de fam.Welboren, de camping bestond 25 jaar en een stukje beemster gaat er altijd in.Met windkracht 10 op het nieuwe veldje gestaan op zaterdag 25 juli en met dank aan twee auto,s en het busje van de fam.Welboren toch de tent op de grond weten te houden.Ook de dagen erna windkracht 7/8 , maar de tweede week hoge temperaturen en een zeer zonnig verblijf.We hebben weer genoten van het verblijf bij Jacqueline en Sjaak.En een aanrader om ergens uit eten te gaan is bij Lotje een Restaurantje 3 huizen vanaf de boerderij, een jong stel dat net de deuren daar heeft geopend.

super leuke camping

Bertus en Lidy van der Laan
25-7-2015

De camping heeft mooie ruime plekken en een zeer comfortabel en schoon sanitair. Hartelijke boer en boerin die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Leuk vermaak voor de kinderen zoals wat speeltoestellen voor de kleintjes en skelters voor de oudere kinderen. Elke namiddag komt de boer je halen en mag je mee de koeien uit de wei halen en bij het melken zijn. Of de konijnen knuffelen en voeren. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Gemoedelijke boerencamping

Fam. Luitjens
21-7-2015

Een leuke vakantie gehad op minicamping de Westert. Vriendelijke boerin die je hartelijk ontvangt. Een enthousiaste boer die de kinderen meeneemt de koeien uit de wei te halen en de dieren te voeren. Een super schoon en mooi toiletgebouw. En een omgeving waar genoeg te zien is. Fietsen gehuurd, dagjes strand, lekker eten bij Johanna's Hof, Zuiderzee museum in Enkhuizen, Schiphol een dagje bezoeken. Egmond aan zee ook gezellig en een leuke toeristische markt in Castricum. Kortom: een aanrader!

Camping met royale plaatsen en perfect sanitair

Nies en Hans Smit
20-7-2015

Op het moment dat we een camping zochten belden we naar Jacqueline met de vraag of ze nog plaats had voor ons. Wij wilden graag van maandag tot en met dinsdag, die week erop.

Maar....ze had tot zaterdag een mooi plekje. Okee, dan moeten we zaterdag weer weg, helaas. Maar in de loop van de week zei Jacqueline dat we wel konden blijven tot dinsdag. Kijk, dat is nou eens gewoon lekker meedenken. Je merkt gewoon dat zij er is voor haar gasten. Ze kwam af en toe gewoon gezellig even een praatje maken, en dan merk je gauw genoeg dat ze echte belangstelling heeft. Bij het afrekenen vroeg ze niet eens naar onze naam: ze wist het nog!! Dat is wel heel bizonder.

We hebben ons dar goed thuisgevoeld, en dit is wel een plek waar we zeker nog eens terugkomen. Jacqueline, bedankt voor je gastvrijheid en je aandacht voor mensen.

Fantastische plek

Rob van Hecke
13-7-2015

Minicamping De Westert in Limmen is een echte aanrader om voor een korte of langere periode hier te verblijven.

Een vriendelijke gastvrouw met een dagelijkse begroeting of gezellig praatje. Je voelt je er prima thuis op deze camping met ruime plaatsen en kort gemaaid gras en niet te vergeten een geweldig mooi brandschoon sanitair. Douchen zonder muntjes, lekker warm water voor de afwas en prima toiletten met wc papier en zeep en papier om je handen te drogen.

Een camping waar het boerenleven nog volop in bedrijf is en waarin je als gast ook volledig in wordt meegenomen.

Voor kinderen heel leuk om de koeien op te halen uit het weiland, en bij het melken kijken. De geiten, kippen en konijnen voeren. Er zijn ook speelgoed tractors e.d aanwezig.

Kortom alle lof voor de gastheer en gastvrouw hoe ze deze camping op een heel fijne en ontspannen manier runnen.

Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

fam. van Hecke

Leuke, nette boerencamping

Freek
12-7-2015

We hebben hier ruim een week gestaan en hebben er een leuke tijd gehad. Kinderen hebben er alle ruimte om te spelen. Net toiletgebouw en ruime plekken.

Geweldig mooie camping

Ben en Peta
26-6-2015

Geweldige camping met mooie grote plekken. Op de plek is een putje voor vuilwater afvoer. En een kraan voor vers water.

Dus lekker makkelijk. Het sanitair is keurig netjes en wordt goed schoon gehouden.. De campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving is genoeg te doen, zoals het strand op 6 km. , verschillende fietstochten te rijden en leuke plaatsen te bezoeken zoals Egmond aan Zee en Alkmaar. Allemaal op fietsafstand. We zijn een lang weekend geweest en dat was duidelijk te kort. Moeten nog maar eens gauw terug naar deze mooie camping en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.