Camping Minicamping De Westert

Tonen op kaart

78 reviews over Camping Minicamping De Westert

• 2018
    10Saskia10-05-2018

In een woord Fantastisch!

Wat een geweldige camping! Lekker kleinschalig. Super schoon en mooi sanitair. Voordat iedereen wakker wordt, is de vrouw des huizes al druk in de weer om alles schoon te maken. Nadat iedereen zijn wasje en plasje gedaan heeft, gaat zij weer een ronde doen. Echt super gewoon. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water en afvoer en stroom. En dan de dieren.....zo leuk om zo de stal in te kunnen lopen! Ik als stadse-vrouw heb er echt van genoten. Ik heb zelfs de lammetjes de fles mogen geven; hoe leuk is dat?!!! Daar word je als volwassene ook een blij ei van! Wij hebben zelfs een kalf geboren zien worden. Zo bijzonder! Voor de kinderen is het helemaal top. Zij mogen in de vakantie met de boer mee helpen. Ik kan niet anders dan vol lof over deze camping spreken. Zelfs mijn 15-jarige zoon vond het super. De eigenaren zijn erg leuke mensen, altijd tijd voor een praatje en maken het iedereen naar de zin. Deze camping is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9J.W.Morsink07-05-2018

Leuke, aardige en schone mini-camping

Leuke camping met zeer goede faciliteiten. Leuk voor kinderen met de boerderijdieren. Opvallend schoon, zowel sanitair als de veldjes. Zeer aardige eigenaren en hun kinderen, alles heel rustig.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam Ruiter01-01-2018

Heerlijke vakantie heel gastvrij een dikke 10

Super camping voor (jonge) kinderen. Wel veel herrie van de pal boven je laag overkomende vliegtuigen. Maar wij hebben daar geen overlast van gehad. Sterker nog, waarschijnlijk gaan we er dit jaar weer heen! Opdracht van de kinderen...!😊 en het cliche is waar... hebben de kids het naar de zin dan heb je zelf ook een fijne vakantie! Kinderen mogen echt van alles en in overleg kan er veel daar. Helpen met de koeien, kleinvee voeren, lekker op de skelters over de camping rijden, met andere kinderen het kubb spel doen en nog veel meer. Als we soms een dag niet op tijd terug waren om te kunnen helpen met melken dan was het huilen geblazen, zo leuk vonden ze het .6 km fietsen naar het strand, prima te doen voor onze oudste van 7. Ruime plaatsen en erg schoon sanitair. Met de voetbal werd er een tv bij de receptie gezet zodat iedereen kon kijken die dat wilde. Toen onze voortent eraf gewaaid was doordat het stormde storm was iedereen erg behulpzaam vooral de eigenaars ook. Onze jongens van 4 en 7 jaar hebben genoten en wij ook. Deze camping krijgt van ons een dikke welverdiende 10!!!

• Oude reviews

10Eddy Pas31-08-2017

Top vakantie op TOP camping De Westert te Limmen

Op deze camping wordt hartelijk door de eigenares van de camping, die je bij een kop koffie verwelkomt. Prachtige grote pkek met stroom en eigen kraan. Het camping echtpaar doet echt alles om iedereen het 100% naar de zin te maken, de kinderen mogen met van alles helpen op de boerderij. Het prachtige toiletgebouw wordt twee keer per brand schoon gemaakt en ook de rest van de camping wordt tot in de puntjes verzorgt. Voor je fiets is er een perfecte loods en sinds kort is de camping uitgebreid met een mooie receptie. Kortom wil je een fijne vakantie in een prachtige ongeving dan ben je op deze camping aan het goede adres.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Marianne laarman19-08-2017

Super leuke en gezellige camping! Veel gezien van het boerenleven erg interessant. de kids vonden het ook helemaal geweldig! Zeer vriendelijk ontvangst, waardoor het al snel goed voelt. Mooie omgeving! strand lekker dichtbij. kortom genoeg te beleven!! We komen zeer zeker nog eens terug. Bedankt fam. welboren het was fijn om 2 weken bij jullie te staan.

Groeten Marianne en Patrick Dewi en Noa. Laarman

• 10Familie van Riel19-08-2017

Geweldig genoten. (H)eerlijke plek

De westert is een echte boerderij camping waar we als gezin veel hebben geleerd over het boerenleven. Onze dochter zei: ik wou dat ik een koe was dan kon ik hier wonen. Alles ging heel ongedwongen. Onze kinderen vonden dagjes uit maar niks omdat de kans bestond dat de dieren al binnen en verzorgd waren. Als je geen behoefte hebt aan het boerenleven dan is dat prima. Sjaak en Jacqueline zijn echte lieve mensen. We voelde ons heel welkom. Ze laten je met rust tenzij jij initiatief neemt dan kletsen ze graag met je. Echt een familiebedrijf en een bedrijf voor families omdat je letterlijk binnen mag kijken. Het sanitair is om door een ringetje te halen.Wat ik heerlijk vond is dat het er prima verwarmd is. Geen gedoe met munten.

De kinderen 3&5 hadden meer dan voldoende te spelen. We konden de kinderen goed zien waardoor we ook wat vaker konden blijven zitten

• 10Johan Vugteveen05-08-2017

Hele mooie camping, met mooie toiletruimte!

De plekken aan de rand van de camping hebben een heel mooi uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Klazien12-06-2017

Zeer gastvrij super schone wc en douches. We hadden storm volop de voortent. Geen probleem de boer zette zo zijn tractor er voor. Klasse!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Toon en Mady07-06-2017

Gastvrij

Vriendelijke ontvangst door Jacqueline. En heel belangrijk super wifi! Grote plaatsen, supermarkt dichtbij, veel te doen in de omgeving!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Louis en Idy Josiassen03-06-2017

Heerlijke vakantie gehad! Vriendelijke eigenaren

Vriendelijke eigenaren, mooie camping met ruime plaatsen, zeer schoon sanitair, prachtige omgeving, ook bij slecht weer genoeg mooie steden in de buurt. Diverse bladen en boeken bij de receptie om te lenen. Uitstekend kwaliteit wifi. Winkels dicht in de buurt. Camping ligt aan drukke weg maar daar hebben wij geen last van gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

7 tips over Camping Minicamping De Westert

• J.J. van Gils, 10-05-2014

Fietsen meenemen. Stevige wandelschoenen komen daar ook uitstekend van pas in het nabij gelegen duingebied

• Karin Klunder, 10-06-2013

Bij mooi weer op de fiets of per auto naar het strand. Bij slecht weer naar Monkey Town (een binnenspeelhal).

• Familie Nijenhuis, 11-05-2013

In de omgeving is ook veel te doen zoals naar het strand, wandelen in de duinen en fietsend door de bollenvelden. Ook veel steden en attractieparken zijn er in de buurt.

3 vragen over Camping Minicamping De Westert

• Marjan, 02-04-2018

Camper

Is de camping geschikt voor campers?

• sm nowak., 26-03-2018

camping

graag prijs seizoen plaats.

• C. van Deursen , 11-05-2016

Elektra

Hoeveel ampere stroom kun je gebruiken

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig