Weer vandaag1°-1°
9,3

66 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

Met onze caravan club in Limmen ( bloemen)

Dethleffs Club Benelux,
15-5-2017

Geen min puntje te noemen ❤️

We hebben een fijne vakantie gehad al was de wind vaak nadrukkelijk aanwezig.

Jacqelien en Sjaak jullie hebben de goede code .........om mensen te vermaken ❤️

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldige camping

Fam Cox
24-9-2016

Er zijn geen minpuntjes super schoon sanitair .je word er vriendelijk ontvangen

Gereisd met partner in september 2016

Prettig verblijf

Boele en ineke
22-9-2016

Allereerst kregen we een hartelijk welkom en er heerste een gezellige sfeer op de camping.

Er is een zeer mooi en schoon toilet gebouw.

Er is voor kinderen genoeg te spelen.

En de camping ligt centraal voor zee en fietsroutes.

Een nadeel van de camping dat er vlakbij een belangrijke verkeersader is geeft geen overlast maar het verkeer is hoorbaar.

En er is vliegverkeer dat overkomt.

Ondanks deze twee nadelen hebben wij een zeer fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2016

Zeer mooie camping. Ruime plekken, veel groen en een super schoon toiletgebouw. De kinderen (3 en 6 jaar) wilden zelfs de camping niet af, doordat er genoeg speelmogelijkheden zijn op de camping. Leuke schommel/zandbak/wip, skelters, eten geven aan de kleinere dieren en zelfs mee de koeien uit de wei halen voor het melken. Ook het helpen bij het melken zelf was een ware belevenis. De eigenaren Jacqueline en Sjaak zorgen voor veel gastvrijheid en een warm onthaal. En een leuke mix van gezinnen met jonge kinderen en echtparen zonder kinderen op de camping. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super mooie camping

Fam. van der Linden
11-8-2016

Dat het sanitair 2x op een dag schoongemaakt wordt.

Minpuntje laag overkomende vliegtuigen.

Gereisd met partner in juli 2016

We komen graag nog een keer terug.

Dick Eijgenraam
3-8-2016

Een hele mooie camping met ruime plekken en een eigen watertappunt en aansluitpunt voor het elektra. De camping wordt door Jacqueline zeer goed onderhouden en het toiletgebouw wordt heel goed schoon gehouden, dit heeft als resultaat dat de gebruikers het ook netjes achter laten. De kinderen en hun ouders kunnen 's midaags mee de koeien uit het weiland om naar de stal te brengen. In de melkput kun je zien hoe het melken gaat. Sjaak vertelt graag over zijn mooie boerenbedrijf. Er zijn dieren genoeg om lekker mee te knuffelen. Limmen is een mooie uitvalsbasis om leuke fietstochten te houden. Lekker naar de duinen of het strand of naar de kaasmarkt in Alkmaar. Een echte aanraden is een bezoek aan het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.

We hebben een fijne vakantie gehad al was de wind vaak nadrukkelijk aanwezig.

Jacquleine en Sjaak veel succes met jullie bedrijf en graag tot een volgend keer.

Groeten van Greet en Dick uit Wageningen.

Zeer ruime plekken

B. Zegers
28-7-2016

Minicamping de Westert heeft zeer ruime schone plekken, keurig sanitair en gastvrije beheerders.

Dicht gelegen en op fiets afstand van het strand.

Super camping

Lotte
17-7-2016

We hebben een hele fijne vakantie gehad bij camping de Westert! Er heerst een goede en gemoedelijke sfeer op de camping. Sanitair gebouw is heel netjes en schoon. Ook mijn dochtertje van 1 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping met de andere kinderen, de dieren en de speelgelegenheid op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ruime plaatsen op gezellige camping

F. Steutel
25-6-2016

Camping De Westert beschikt over ruime plaatsen op een mooie goed onderhouden grasmat. Water aan- en afvoer op iedere plaats is comfortabel. De persoonlijke ontvangst is een goed begin van het verblijf bij de fam. Welboren. Jacqelien is een gezellige gastvrouw die regelmatig contact heeft met haar kampeerders. Over het sanitair kun je kort zijn: perfect!

Vanuit Limmen is de omgeving prima te verkennen, zowel per fiets alsook iets verder weg per auto.

Gereisd met partner in mei 2016

Voor herhaling vatbaar!

d_sieling
1-5-2016

Deze camping wordt met veel liefde en zorg gerund met oog voor detail en oog voor de kampeerders! De dag dat we aankwamen stond er veel wind en werd ons door Jaqueline meteen de optie geboden om op een ander veld te staan daar we de noorderwind anders steeds recht onder de luifel zouden hebben. Wat waren we al snel heel blij met dit meedenken! Het weer liet het behoorlijk afweten en de plek die we nu hadden bood meer luwte. Dat is meedenken! Sanitair wordt zeer goed onderhouden, de plaatsen zijn ruim met eigen waterkraan en afvoer! Wat heel leuk is, is dat je mee kunt kijken in het boeren bedrijf en en dan ook veel uitleg wordt gegeven! En de koeien zo dichtbij meemaken, ik vond het helemaal top! Limmen is een mooie startplaats om de omgeving te ontdekken, vele kanten kan je op. De rust van de zee en duinen of meer leven in vb Amsterdam/ Alkmaar/ Schagen. Vele leuke strandplaatsen, vele fietsroutes ( die wij zeker nog x gaan ontdekken). We hebben genoten en komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.