Camping Minicamping De Westert

78 reviews over Camping Minicamping De Westert

• 2019
    10Ellen van Lomwel30-05-2019

Een aanrader!

Een klein weekje op de Westert gestaan. Was allemaal prima verzorgd. Hartelijke ontvangt met goede tips. Mooie, ruime plek (met eigen waterkraan en goede wifi) en schoon en modern sanitair. Dicht bij de winkels. Mooie omgeving om te fietsen. Half uurtje fietsen naar Alkmaar, 20 minuten naar strand van Castricum. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jeroen van Gemert08-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk met koffie ontvangen door Jacqueline en meteen info over camping en omgeving gehad. Mooie plaats met betegelde ondergrond voor de voortent/luifel. Sanitair is "Spik & Span" en wordt minimaal 2x per dag schoongemaakt. Ligging van de camping is voor ons perfect: net buiten de bebouwde kom van Limmen, waar o.a. een goede supermarkt, restaurant, cafetaria en ijssalon vlak in de buurt zijn. Fietsen en wandelen in de omgeving is prachtig en de zee/het strand is op ongeveer 5 km van de camping. Door Jacqueline ook nog uitgenodigd om met de plaatselijke MTB-club(waar ze zelf ook mee fietst)mee de duinen in te gaan. Al met al een AANRADER deze camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9John Ypma02-09-2018

Fantastische camping.

Erg leuke keurige camping. Bijzonder vriendelijke eigenaresse. Wij hebben op plek 26 gestaan en hadden een prachtig uitzicht. Je hoort de doorgaande weg 's-avonds wel een beetje. Vanaf de camping fiets je zo naar het strand en de duinen. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Mary Ronald en Jesiah27-08-2018

Super leuk!

We hebben een paar super leuke dagen gehad. Onze kleinzoon genoot van de skelters en dat hij boer Sjaak mocht helpen om de beesten te verzorgen. Ook al zat het weer niet altijd mee; daar hebben we geen last van gehad. We komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Nanny van Rijzewijk24-08-2018

Een heerlijke vakantieplek

We hebben 2 weken gekampeerd op camping De Westert. Stonden op een veld met een schitterende veldbloemen rand. Het uitzicht was wijds In de omgeving is, naast strandbezoek, genoeg te doen. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan. De faciliteiten waren goed en het sanitair is prima. Geen minpuntje te bekennen.

• 10Leonie23-08-2018

Geweldig!!

Wat een geweldige camping!! Erg goed verzorgd! De eigenaresse komt meerdere keren per dag de douches en wc's schoonmaken, het ziet er daarom ook erg netjes en schoon uit! De boer neemt ook echt de tijd om dingen uit te leggen aan de kinderen en mijn kinderen mochten zelfs mee in de trekker om te mesten! We hebben heerlijke dagen gehad en weet nu al dat we volgend jaar weer komen!! 1 puntje waarom ik een 8 geef voor de ligging, de vliegtuigen vliegen heel laag over..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Bleijenberg29-07-2018

top camping

Echt een aanrader een mooie camping op fiets afstand van zee mooie grote plekken vriendelijke mensen een een schitterend toilet gebouw

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8J. de van der Schueren21-07-2018

Heerlijk verblijf

Mooie rustige camping, gescheiden velden. Wij mochten als iets ouderen op het bijveld staan met meer oudere kampeerders; ruime plaatsen, goede wifi en perfect en schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam. Wat ons ook aan sprak was de volledig gescheiden afval inzameling. Van de nabij gelegen N-wegen heb je totaal geen last.

• 9Fam Pluijm12-07-2018

Een heerlijke camping zeker een aanrader

De ontvangst, plaats zelfs met avondzon, het sanitair, zeer goed

• 9Kees26-05-2018

Een leuke camping je wordt ontvangen met een koppie koffie of thee. Prachtig sanitair en goed schoon gehouden. Goede locatie dicht bij de winkel en strand, alles op fietsafstand. In de omgeving leuke fietsroutes. Voor kinderen leuk om op de boerderij te kijken en te helpen.

Gereisd met partner in mei 2018

7 tips over Camping Minicamping De Westert

• J.J. van Gils, 10-05-2014

Fietsen meenemen. Stevige wandelschoenen komen daar ook uitstekend van pas in het nabij gelegen duingebied

• Karin Klunder, 10-06-2013

Bij mooi weer op de fiets of per auto naar het strand. Bij slecht weer naar Monkey Town (een binnenspeelhal).

• Familie Nijenhuis, 11-05-2013

In de omgeving is ook veel te doen zoals naar het strand, wandelen in de duinen en fietsend door de bollenvelden. Ook veel steden en attractieparken zijn er in de buurt.

3 vragen over Camping Minicamping De Westert

• Marjan, 02-04-2018

Camper

Is de camping geschikt voor campers?

• sm nowak., 26-03-2018

camping

graag prijs seizoen plaats.

• C. van Deursen , 11-05-2016

Elektra

Hoeveel ampere stroom kun je gebruiken

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig