9,5

1 review over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

Kleinkinderen laten genieten van de boerderij

Sjan Haverkort
26-5-2013

We hebben van 5 mei tot 16 mei op de camping gestaan. De eerste week met de kleinkinderen van 3 en 6 jaar, daarna samen om te fietsen. De kleinzonen hebben erg genoten van het boerenleven omdat de boer zijn best doet om de kinderen te betrekken bij het werk op de boerderij, koeien uit de wei halen en dan melken, lammetjes de fles geven dan de konijnen, geitjes voeren en dan de kippen en de eieren rapen. We hebben ook een kalfje geboren zien worden onder veel belangstelling van bijna alle camping gasten. Als opa en oma ook rust gehad omdat het een overzichtelijke camping is zodat je de kinderen voor de caravan ziet spelen en op de vele tractortjes/skelters rondrijden samen met andere kinderen. Laatste week veel gefietst, naar Den Helder en met de trein terug i.v.m. de wind, Ruime plekken, schoon sanitair, gemoedelijk sfeer op de camping.

Gereisd Anders in mei 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.