9,5

2 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

In een woord Fantastisch!

Saskia
10-5-2018

Wat een geweldige camping! Lekker kleinschalig. Super schoon en mooi sanitair. Voordat iedereen wakker wordt, is de vrouw des huizes al druk in de weer om alles schoon te maken. Nadat iedereen zijn wasje en plasje gedaan heeft, gaat zij weer een ronde doen. Echt super gewoon. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water en afvoer en stroom. En dan de dieren.....zo leuk om zo de stal in te kunnen lopen! Ik als stadse-vrouw heb er echt van genoten. Ik heb zelfs de lammetjes de fles mogen geven; hoe leuk is dat?!!! Daar word je als volwassene ook een blij ei van! Wij hebben zelfs een kalf geboren zien worden. Zo bijzonder! Voor de kinderen is het helemaal top. Zij mogen in de vakantie met de boer mee helpen. Ik kan niet anders dan vol lof over deze camping spreken. Zelfs mijn 15-jarige zoon vond het super. De eigenaren zijn erg leuke mensen, altijd tijd voor een praatje en maken het iedereen naar de zin. Deze camping is echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Met onze caravan club in Limmen ( bloemen)

Dethleffs Club Benelux
15-5-2017

Geen min puntje te noemen ❤️

We hebben een fijne vakantie gehad al was de wind vaak nadrukkelijk aanwezig.

Jacqelien en Sjaak jullie hebben de goede code .........om mensen te vermaken ❤️

Gereisd Met vrienden in mei 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.