9,5

24 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

Echt een aanrader!

Fam v Wijnbergen
2-6-2019

Wat een fijne plek! We werden ontzettend hartelijk ontvangen door Jacqueline. We hadden een ruime plaats aan het speelveldje. De skelters, de zandbak met waterpomp, de schommels en nog veel meer zorgde voor eindeloos speelplezier voor de kinderen. En het hoogtepunt van de dag; Met Boer Sjaak de koeien uit de wei halen en daarna alle andere dieren verzorgen. Jacqueline en Sjaak, we hebben genoten van jullie gastvrijheid, dank jullie wel voor het fijne verblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super leuk!

Mary Ronald en Jesiah
27-8-2018

We hebben een paar super leuke dagen gehad. Onze kleinzoon genoot van de skelters en dat hij boer Sjaak mocht helpen om de beesten te verzorgen. Ook al zat het weer niet altijd mee; daar hebben we geen last van gehad. We komen volgend jaar zeker terug.

Geweldig!!

Leonie
23-8-2018

Wat een geweldige camping!! Erg goed verzorgd! De eigenaresse komt meerdere keren per dag de douches en wc's schoonmaken, het ziet er daarom ook erg netjes en schoon uit! De boer neemt ook echt de tijd om dingen uit te leggen aan de kinderen en mijn kinderen mochten zelfs mee in de trekker om te mesten! We hebben heerlijke dagen gehad en weet nu al dat we volgend jaar weer komen!! 1 puntje waarom ik een 8 geef voor de ligging, de vliegtuigen vliegen heel laag over..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie heel gastvrij een dikke 10

Fam Ruiter
1-1-2018

Super camping voor (jonge) kinderen. Wel veel herrie van de pal boven je laag overkomende vliegtuigen. Maar wij hebben daar geen overlast van gehad. Sterker nog, waarschijnlijk gaan we er dit jaar weer heen! Opdracht van de kinderen...!😊 en het cliche is waar... hebben de kids het naar de zin dan heb je zelf ook een fijne vakantie! Kinderen mogen echt van alles en in overleg kan er veel daar. Helpen met de koeien, kleinvee voeren, lekker op de skelters over de camping rijden, met andere kinderen het kubb spel doen en nog veel meer. Als we soms een dag niet op tijd terug waren om te kunnen helpen met melken dan was het huilen geblazen, zo leuk vonden ze het .6 km fietsen naar het strand, prima te doen voor onze oudste van 7. Ruime plaatsen en erg schoon sanitair. Met de voetbal werd er een tv bij de receptie gezet zodat iedereen kon kijken die dat wilde. Toen onze voortent eraf gewaaid was doordat het stormde storm was iedereen erg behulpzaam vooral de eigenaars ook. Onze jongens van 4 en 7 jaar hebben genoten en wij ook. Deze camping krijgt van ons een dikke welverdiende 10!!!

Marianne laarman
19-8-2017

Super leuke en gezellige camping! Veel gezien van het boerenleven erg interessant. de kids vonden het ook helemaal geweldig! Zeer vriendelijk ontvangst, waardoor het al snel goed voelt. Mooie omgeving! strand lekker dichtbij. kortom genoeg te beleven!! We komen zeer zeker nog eens terug. Bedankt fam. welboren het was fijn om 2 weken bij jullie te staan.

Groeten Marianne en Patrick Dewi en Noa. Laarman

Geweldig genoten. (H)eerlijke plek

Familie van Riel
19-8-2017

De westert is een echte boerderij camping waar we als gezin veel hebben geleerd over het boerenleven. Onze dochter zei: ik wou dat ik een koe was dan kon ik hier wonen. Alles ging heel ongedwongen. Onze kinderen vonden dagjes uit maar niks omdat de kans bestond dat de dieren al binnen en verzorgd waren. Als je geen behoefte hebt aan het boerenleven dan is dat prima. Sjaak en Jacqueline zijn echte lieve mensen. We voelde ons heel welkom. Ze laten je met rust tenzij jij initiatief neemt dan kletsen ze graag met je. Echt een familiebedrijf en een bedrijf voor families omdat je letterlijk binnen mag kijken. Het sanitair is om door een ringetje te halen.Wat ik heerlijk vond is dat het er prima verwarmd is. Geen gedoe met munten.

De kinderen 3&5 hadden meer dan voldoende te spelen. We konden de kinderen goed zien waardoor we ook wat vaker konden blijven zitten

Een gemoedelijk, gastvrije camping

Fam. Jeurink
28-5-2017

Een heerlijk plek om te zijn. dicht bij het strand en ook dicht bij Alkmaar een mooie, gezellige stad. het sanitair is door een ringetje te halen. De camping is goed verzorgd en voor de kinderen een heerlijke speelplek.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping in een mooie omgeving.

Carmen
8-9-2016

Zeer mooie camping. Ruime plekken, veel groen en een super schoon toiletgebouw. De kinderen (3 en 6 jaar) wilden zelfs de camping niet af, doordat er genoeg speelmogelijkheden zijn op de camping. Leuke schommel/zandbak/wip, skelters, eten geven aan de kleinere dieren en zelfs mee de koeien uit de wei halen voor het melken. Ook het helpen bij het melken zelf was een ware belevenis. De eigenaren Jacqueline en Sjaak zorgen voor veel gastvrijheid en een warm onthaal. En een leuke mix van gezinnen met jonge kinderen en echtparen zonder kinderen op de camping. Zeker de moeite waard om eens uit te proberen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super camping

Lotte
17-7-2016

We hebben een hele fijne vakantie gehad bij camping de Westert! Er heerst een goede en gemoedelijke sfeer op de camping. Sanitair gebouw is heel netjes en schoon. Ook mijn dochtertje van 1 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping met de andere kinderen, de dieren en de speelgelegenheid op de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Gemoedelijke boerencamping

Fam. Luitjens
21-7-2015

Een leuke vakantie gehad op minicamping de Westert. Vriendelijke boerin die je hartelijk ontvangt. Een enthousiaste boer die de kinderen meeneemt de koeien uit de wei te halen en de dieren te voeren. Een super schoon en mooi toiletgebouw. En een omgeving waar genoeg te zien is. Fietsen gehuurd, dagjes strand, lekker eten bij Johanna's Hof, Zuiderzee museum in Enkhuizen, Schiphol een dagje bezoeken. Egmond aan zee ook gezellig en een leuke toeristische markt in Castricum. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.