9,5

5 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

top camping

Bleijenberg
29-7-2018

Echt een aanrader een mooie camping op fiets afstand van zee mooie grote plekken vriendelijke mensen een een schitterend toilet gebouw

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Klazien
12-6-2017

Zeer gastvrij super schone wc en douches. We hadden storm volop de voortent. Geen probleem de boer zette zo zijn tractor er voor. Klasse!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Een prachtige, ,gezellige en vriendelijke camping

Daniëlle Koomen
27-8-2015

Sjaak ,Jacqueline en kinderen Jullie hebben een prachtige en gezellige camping . We komen al jaren bij jullie in de mei-,/ zomervakantie waar we vroeger in de stal nog moesten douchen nu in een prachtig mooi gebouw. Altijd gezelligheid en of een praatje maar ook jullie kinderen altijd vriendelijk. Jullie maken t voor de mensen altijd gezellig voor groot en klein . Toppers zijn jullie , Dank jullie wel voor jullie Gastvrijheid.

Tot volgend jaar Hans, Daniëlle , Jacintha en Sharona

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke Camping!!

J van Slobbe
12-5-2014

Leuke camping, vriendelijke eigenaren, weids uitzicht. Dicht in de buurt van 2 dorpen. Op 6 km van het strand en een prachtig duinengebied. Echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Super leuk!

Judith
5-5-2014

Wij gaan al een aantal jaar heen, en hebben het erg naar ons zin. Er worden verschillende activiteiten gedaan, dit jaar werd er een nieuw sanitair gebouw geopend tijdens ons verblijf, en vorig jaar hebben we met een groep de troonswisseling gekeken in de schuur. Tegen de avond komt de boer over het veld om kinderen op te halen om de koeien uit de wei te halen (ouderen mogen ook mee), daarna kunnen de kinderen de lammetjes de fles geven. In de omgeving is veel te doen, zo ligt het strand op 6 km afstand, de supermarkt zit in de buurt, en een heerlijke ijssalon op loop afstand.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.