9,5

38 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

Fam J Strijkert
4-6-2019

Wat is dit een fantastiche camping met super enthouiaste beheerders,zelden sanitair gezien wat zo schoon was Top. Wat hebben we een fantastische week gehad bedankt. Jacqueline en Sjaak wij komen zeker terug. gr jan en gerrie strijkert

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader!

Ellen van Lomwel
30-5-2019

Een klein weekje op de Westert gestaan. Was allemaal prima verzorgd. Hartelijke ontvangt met goede tips. Mooie, ruime plek (met eigen waterkraan en goede wifi) en schoon en modern sanitair. Dicht bij de winkels. Mooie omgeving om te fietsen. Half uurtje fietsen naar Alkmaar, 20 minuten naar strand van Castricum. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jeroen van Gemert
8-5-2019

Vriendelijk met koffie ontvangen door Jacqueline en meteen info over camping en omgeving gehad. Mooie plaats met betegelde ondergrond voor de voortent/luifel. Sanitair is "Spik & Span" en wordt minimaal 2x per dag schoongemaakt. Ligging van de camping is voor ons perfect: net buiten de bebouwde kom van Limmen, waar o.a. een goede supermarkt, restaurant, cafetaria en ijssalon vlak in de buurt zijn. Fietsen en wandelen in de omgeving is prachtig en de zee/het strand is op ongeveer 5 km van de camping. Door Jacqueline ook nog uitgenodigd om met de plaatselijke MTB-club(waar ze zelf ook mee fietst)mee de duinen in te gaan. Al met al een AANRADER deze camping.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastische camping.

John Ypma
2-9-2018

Erg leuke keurige camping. Bijzonder vriendelijke eigenaresse. Wij hebben op plek 26 gestaan en hadden een prachtig uitzicht. Je hoort de doorgaande weg 's-avonds wel een beetje. Vanaf de camping fiets je zo naar het strand en de duinen. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd Met partner in september 2018

Een heerlijke vakantieplek

Nanny van Rijzewijk
24-8-2018

We hebben 2 weken gekampeerd op camping De Westert. Stonden op een veld met een schitterende veldbloemen rand. Het uitzicht was wijds In de omgeving is, naast strandbezoek, genoeg te doen. Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan. De faciliteiten waren goed en het sanitair is prima. Geen minpuntje te bekennen.

Heerlijk verblijf

J. de van der Schueren
21-7-2018

Mooie rustige camping, gescheiden velden. Wij mochten als iets ouderen op het bijveld staan met meer oudere kampeerders; ruime plaatsen, goede wifi en perfect en schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam. Wat ons ook aan sprak was de volledig gescheiden afval inzameling. Van de nabij gelegen N-wegen heb je totaal geen last.

Een heerlijke camping zeker een aanrader

Fam Pluijm
12-7-2018

De ontvangst, plaats zelfs met avondzon, het sanitair, zeer goed

Gereisd Met partner in juli 2018

Kees
26-5-2018

Een leuke camping je wordt ontvangen met een koppie koffie of thee. Prachtig sanitair en goed schoon gehouden. Goede locatie dicht bij de winkel en strand, alles op fietsafstand. In de omgeving leuke fietsroutes. Voor kinderen leuk om op de boerderij te kijken en te helpen.

Leuke, aardige en schone mini-camping

J.W.Morsink
7-5-2018

Leuke camping met zeer goede faciliteiten. Leuk voor kinderen met de boerderijdieren. Opvallend schoon, zowel sanitair als de veldjes. Zeer aardige eigenaren en hun kinderen, alles heel rustig.

Gereisd Met partner in mei 2018

Top vakantie op TOP camping De Westert te Limmen

Eddy Pas
31-8-2017

Op deze camping wordt hartelijk door de eigenares van de camping, die je bij een kop koffie verwelkomt. Prachtige grote pkek met stroom en eigen kraan. Het camping echtpaar doet echt alles om iedereen het 100% naar de zin te maken, de kinderen mogen met van alles helpen op de boerderij. Het prachtige toiletgebouw wordt twee keer per brand schoon gemaakt en ook de rest van de camping wordt tot in de puntjes verzorgt. Voor je fiets is er een perfecte loods en sinds kort is de camping uitgebreid met een mooie receptie. Kortom wil je een fijne vakantie in een prachtige ongeving dan ben je op deze camping aan het goede adres.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.