Camping Minicamping De Westert

Camping Minicamping De Westert
9,3

7 tips over Camping Minicamping De Westert

Peter Berg, 4-7-2018
Helaas komt er een einde aan onze vakantie. Ik begrijp nu ook waarom we onze vakantie in moesten korten omdat er onvoldoende plaats was. Het is een schitterde camping met uitstekend en schoon sanitair en wellicht heel gewild. Op mooie een plek met uitzicht op het duingebied en een erfafzetting met kleurrijke veldbloemen.
Nies en Hans Smit, 20-7-2015

Wij zijn best wel heel kritisch als het om sanitair gaat. Bij best wel wat SVR campings is het sanitair niet hun sterkste kant.

Hier was het sanitair prima. Goed voor elkaar! Als het op de camping schoon is, zijn de gasten ook bereid om het schoon te houden.

J.J. van Gils, 10-5-2014
Fietsen meenemen. Stevige wandelschoenen komen daar ook uitstekend van pas in het nabij gelegen duingebied

Karin Klunder, 10-6-2013

Bij mooi weer op de fiets of per auto naar het strand.

Bij slecht weer naar Monkey Town (een binnenspeelhal).

Sjan Haverkort, 26-5-2013

Museum Broekerveling in Broek op Langedijk te bezoeken.

Pontjes fietsroute, kan bij de camping beginnen.

Familie Nijenhuis, 11-5-2013
In de omgeving is ook veel te doen zoals naar het strand, wandelen in de duinen en fietsend door de bollenvelden. Ook veel steden en attractieparken zijn er in de buurt.

Joke de Bruijn, 4-7-2012

Bezoek de kaasmarkt in Alkmaar.

Fiets de pontjesroute.

En het is een goede lokatie als je in Alkmaar de vierdaagse wil lopen.