Camping Minicamping De Westert ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Saskia

In een woord Fantastisch!

Saskia
10-5-2018

Wat een geweldige camping! Lekker kleinschalig. Super schoon en mooi sanitair. Voordat iedereen wakker wordt, is de vrouw des huizes al druk in de weer om alles schoon te maken. Nadat iedereen zijn wasje en plasje gedaan heeft, gaat zij weer een ronde doen. Echt super gewoon. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water en afvoer en stroom. En dan de dieren.....zo leuk om zo de stal in te kunnen lopen! Ik als stadse-vrouw heb er echt van genoten. Ik heb zelfs de lammetjes de fles mogen geven; hoe leuk is dat?!!! Daar word je als volwassene ook een blij ei van! Wij hebben zelfs een kalf geboren zien worden. Zo bijzonder! Voor de kinderen is het helemaal top. Zij mogen in de vakantie met de boer mee helpen. Ik kan niet anders dan vol lof over deze camping spreken. Zelfs mijn 15-jarige zoon vond het super. De eigenaren zijn erg leuke mensen, altijd tijd voor een praatje en maken het iedereen naar de zin. Deze camping is echt een aanrader!