Camping Minicamping De Westert

Meer camping info

73 reviews over Camping Minicamping De Westert

• 9Fam peeeters27-06-2020

Geweldig

een geweldig verblijf gehad op deze camping met een geweldige gastheer, mooie ligging en een geweldig sanitair gebouw eneen mooie omgeving wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Magda04-06-2020

Geweldige SVR camping

Zeer fijne en schone camping aan de rand van het dorp. Erg vriendelijk echtpaar Jacqueline en Sjaak die voor een fantastisch verblijf zorgen met grote plekken die voorzien zijn van een tegelplateau. De camping is rondom een prachtige stolpboerderij met 90 melkkoeien. (Ivm de corona maatregel geen sanitaire voorzieningen, wel warmwater voor de afwas) Wij gaan zeker terug !!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Corrie Visser -Gunnink22-12-2019

FANTASTISCH , een 9,8

Een mooie camping op een van de mooiste plekken van Nederland. Veel variatie in de omgeving : strand, stad, platteland , duinen. Over de camping zelf alleen maar lof: Ontvangst super, sanitair heel schoon. Ik en vele met mij komen er graag terug.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Jan en Bertie28-08-2019

Een camping voor iedereen!

We hebben genoten van onze vakantie! Het is een mooie en schone camping met een prachtig sanitairgebouw. Kinderen kunnen hier naar hartenlust spelen en kennismaken met de boerderij. We werden gastvrij ontvangen! We hebben prachtig fietstochten gemaakt langs meren, door de duinen en polderlandschappen! Veel wandelmogelijkheden en het strand heel dichtbij. Ook de steden zoals Alkmaar zijn de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Janny en Rien Lips24-08-2019

Het is een zeer schone en goed onderhouden minicamping waar je in alle rust de vliegtuigen kunt spotten die overvliegen bij een gunstige wind, maar vooral de gast vrijheid van de eigenaren zijn uitmuntend . We hebben het er ontzettend naar de zin gehad .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Benco Schans07-08-2019

Een aanrader.

De camping heeft 3 veldjes. Een veld voor kinderen met speeltoestellen. Vervolgens ook nog een algemeen veld zonder extra voorzieningen dat beschut ligt en een meer open veld met een prachtig uitzicht op het omliggende landschap en de ondergaande zon. Wij stonden op dit laatste veldje. De plaatsen zijn hier zeer ruim en per 2 plaatsen een water- en stroomaansluiting en water afvoer. Het sanitair was nieuw, ruim voldoende en zeer goed verzorgt.
    Houd je van laag overvliegende vliegtuigen dan zit je hier gebakken. Heb je daar last van dan kun je beter een camping zoeken buiten deze omgeving. De camping ligt naast een echt boerenbedrijf (veeteelt). De koeien worden elke ochtend en middag gemolken op de boerderij. Bij de boerderij is een kleine dierenweide met geiten, kippen en konijnen. In de schuur kunnen de fietsen worden geparkeerd en staat een pingpong- en voetbal tafel. Naast de boerderij is een speelveldje. Een aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ida&Tonnie uit Holten02-08-2019

Wij komen hier gewoon weer terug, U TOCH OOK !!!

Fijne eigenaren, prettig ontvangst met koffie en overal over gepraat. Prachtige camping met Mooie plekken en dat is gewoon zo en last but nog least .......... SUPER mooie en schone sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Fam kastelijn02-08-2019

geluidsoverlast! En voor oudere mensen

Voor we gingen eerst hier de beoordelingen gelezen. In bijna alles herkennen we de camping maar wat we niet terug lezen is de enorme geluidsoverlast! Op de eerste plaats van de vliegtuigen die echt af en aan vliegen , precies boven de camping op hele lage hoogte! Op de tweede plaats van de wegen rondom de camping. En nee we zijn hier niet erg gevoelig voor , wonen zelf vlakbij Eindhoven AirPort , maar hier word je echt wakker van.Dan hebben we het niet over het feest bij de uren wat de eerste nacht zeer luidruchtig tot in de vroege uurtjes door ging. Past niet bij een vakantie gevoel.. Is overigens echt een camping met oude(re) mensen. Sanitair is zeer netjes en schoon. Douches ook prima!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Rob en Marjan10-07-2019

Fantastisch, wij komen zeker weer terug.

De maand juni op Boerderij-Minicamping De Westert gestaan. Na ruim 15 jaar op "gewone" campings in binnen- en buitenland te hebben gestaan, nu voor de 2e keer op een "Boeren-camping" en de 1e keer op "De Westert" in Limmen. Het is ons bijzonder goed bevallen. Het begon al met de vriendelijke ontvangst met koffie door de eigenaars Jacqueline en Sjaak Welboren. Er werd direct hulp aangeboden om de caravan te plaatsen. We hadden een schitterende plaats met eigen waterkraan en vuilwaterafvoer. Het uitzicht over de weilanden met op kleine afstand de koeien, was zeer weids, 4 tot 5 km. Aan de horizon Bakkem-noord en de duinen en bossen bij Egmond binnen. We hebben nooit eerder zo'n mooi en schoon sanitairgebouw aangetroffen, dat ook twee maal daags werd schoongemaakt. Voor ons belangrijk, er was ook een royale doucheruimte voor minder valide mensen met o.a. een douchekrukje. De ligging is zeer centraal. Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ad09-07-2019

Geweldig!!

Mooie ruime plekken, prachtig sanitair, mooie (fiets)omgeving en last but not least heel vriendelijk echtpaar die het allemaal heel persoonlijk maken.

Gereisd met partner in juli 2019

Camping Minicamping De Westert info