Weer vandaag5°-3°

66 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

Fantastische camping.

John Ypma,
2-9-2018

Erg leuke keurige camping. Bijzonder vriendelijke eigenaresse. Wij hebben op plek 26 gestaan en hadden een prachtig uitzicht. Je hoort de doorgaande weg 's-avonds wel een beetje. Vanaf de camping fiets je zo naar het strand en de duinen. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2018

Super leuk!

Mary Ronald en Jesiah,
27-8-2018

We hebben een paar super leuke dagen gehad. Onze kleinzoon genoot van de skelters en dat hij boer Sjaak mocht helpen om de beesten te verzorgen. Ook al zat het weer niet altijd mee; daar hebben we geen last van gehad. We komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een heerlijke vakantieplek

Nanny van Rijzewijk,
24-8-2018

We hebben 2 weken gekampeerd op camping De Westert.

Stonden op een veld met een schitterende veldbloemen rand.

Het uitzicht was wijds

In de omgeving is, naast strandbezoek, genoeg te doen.

Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.

De faciliteiten waren goed en het sanitair is prima.

Geen minpuntje te bekennen.

Geweldig!!

Leonie,
23-8-2018

Wat een geweldige camping!! Erg goed verzorgd! De eigenaresse komt meerdere keren per dag de douches en wc's schoonmaken, het ziet er daarom ook erg netjes en schoon uit! De boer neemt ook echt de tijd om dingen uit te leggen aan de kinderen en mijn kinderen mochten zelfs mee in de trekker om te mesten! We hebben heerlijke dagen gehad en weet nu al dat we volgend jaar weer komen!! 1 puntje waarom ik een 8 geef voor de ligging, de vliegtuigen vliegen heel laag over..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

top camping

Bleijenberg,
29-7-2018

Echt een aanrader een mooie camping op fiets afstand van zee

mooie grote plekken

vriendelijke mensen

een een schitterend toilet gebouw

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk verblijf

J. de van der Schueren,
21-7-2018

Mooie rustige camping, gescheiden velden. Wij mochten als iets ouderen op het bijveld staan met meer oudere kampeerders; ruime plaatsen, goede wifi en perfect en schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam. Wat ons ook aan sprak was de volledig gescheiden afval inzameling. Van de nabij gelegen N-wegen heb je totaal geen last.

Gereisd met partner in juli 2018

Een heerlijke camping zeker een aanrader

Fam Pluijm,
12-7-2018

De ontvangst, plaats zelfs met avondzon, het sanitair, zeer goed

Kees,
26-5-2018

Een leuke camping je wordt ontvangen met een koppie koffie of thee. Prachtig sanitair en goed schoon gehouden. Goede locatie dicht bij de winkel en strand, alles op fietsafstand. In de omgeving leuke fietsroutes. Voor kinderen leuk om op de boerderij te kijken en te helpen.

Gereisd met partner in mei 2018

In een woord Fantastisch!

Saskia,
10-5-2018

Wat een geweldige camping! Lekker kleinschalig. Super schoon en mooi sanitair. Voordat iedereen wakker wordt, is de vrouw des huizes al druk in de weer om alles schoon te maken. Nadat iedereen zijn wasje en plasje gedaan heeft, gaat zij weer een ronde doen. Echt super gewoon. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water en afvoer en stroom. En dan de dieren.....zo leuk om zo de stal in te kunnen lopen! Ik als stadse-vrouw heb er echt van genoten. Ik heb zelfs de lammetjes de fles mogen geven; hoe leuk is dat?!!! Daar word je als volwassene ook een blij ei van! Wij hebben zelfs een kalf geboren zien worden. Zo bijzonder! Voor de kinderen is het helemaal top. Zij mogen in de vakantie met de boer mee helpen. Ik kan niet anders dan vol lof over deze camping spreken. Zelfs mijn 15-jarige zoon vond het super. De eigenaren zijn erg leuke mensen, altijd tijd voor een praatje en maken het iedereen naar de zin. Deze camping is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Leuke, aardige en schone mini-camping

J.W.Morsink,
7-5-2018

Leuke camping met zeer goede faciliteiten. Leuk voor kinderen met de boerderijdieren. Opvallend schoon, zowel sanitair als de veldjes. Zeer aardige eigenaren en hun kinderen, alles heel rustig.

Gereisd met partner in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.