Géén boekingskosten

Meer camping info

100 Reviews over Minicamping De Westert

• 9Karin09-05-2022

Super mooie camping!

Schoon sanitair, en schone camping. Prima gelegen, het leuke dorp Limmen, Castricum en Egmond binnen fietsafstand

• 10Annet28-04-2022

Super dagen gehad. Hele mooie camping

Wij hebben hier 6 dagen gestaan met 2 caravans. Hele mooie grote plekken en een weids uitzicht. Mooi en schoon sanitair. En hele vriendelijke behulpzame eigenaren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Switsch27-04-2022

Mooie, rustige camping.

Ruime plaatsen voor zowel caravan of camper, circa 11 meter. Goed onderhouden camping die met zorg bijgehouden word. Boerderij is nog in bedrijf maar geeft geen overlast of stank. Kinderen mogen meehelpen bij het voeren van de dieren. Sanitair is goed en zeer hygiënisch. Douche en wasgelegenheid is ook netjes. Wasmachine en droger zijn aanwezig. Aparte parkeerplaats voor de auto, dus lekker autovrij. Prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld naar Egmond aan zee te fietsen.

• 8de Wijze, Abraham27-09-2021

Mooie fiets vriendelijke omgeving

Cadance op deze camping september- 2021. Verblijf: 10 dagen. Plaats: Limmen / Ons cijfer: 7 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Prijs: SVR € 22.50 incl. toerist belasting
    Ontvangst: Correct WiFi: Free en goed Paden: Straat stenen Staanplaats: Ruim en verhard op mooi gras Sanitair: Nieuw en keurig, vrije warme douche en netjes schoon. Inkopen/ brood: In limmen 1.5 km. /Castricum 3,5 km. Restaurant en frituur: Op loopafstand Geluid: Stille camping. Wel over komende vliegtuigen. Minpunten: Het is een boeren camping met vee. Wij hadden last van veel vliegen. De smalle toegang is een beetje ingewikkeld aan de drukke weg. Wij waren er de eerste keer voorbij gereden. De camping werd gemarkeerd door 1 SVR vlag. Dus rustig rijden dan mis je de ingang niet! Eind oordeel: Het is een prachtige rustige camping dicht bij Limmen of Castricum voor inkopen. Voor de kinders zijn er een 7 tal trap skelters waar waar diverse wag

• 10Mary Ronald Jesiah24-08-2021

Superplek voor kleinkind, opa en oma.

Voor de 4e keer naar de Westert en we hebben weer genoten. Jesiah maakte direct vrienden. De dieren en de skelters zijn favoriet. Heerlijke plek en geweldige gastvrouw en heren. Bedankt Jacqueline, Sjaak en Kees.

• 10Richard19-07-2021

Een echte aanrader. Ruime plaatsen en superschoon sanitair. De ligging van deze camping is ideaal voor verschillende fietstochten of voor een dagje strand.

• 9Wil Stikkelman29-06-2021

Kleinschalige top camping.

Prachtige goed verzorgde camping. Mooi modern sanitairgebouw en brandschoon sanitair. Jack en Jacqueline zijn erg gastvrij. Echte aanrader. Ligging is ook erg centraal. Wij komen er nu voor het 2e jaar en hebben ons stekkie daar gevonden.

• 10margriet22-06-2021

Geweldige schone en gezellige camping.

Sanitair / afwasplaats beiden geweldig. Plaats no 14 een min puntje lawaai bij schuur tractor in en uit en gier wagens......de lucht.. maar dat vond ik niet zo erg. Maar het geklep van voederbakken? continue vond ik storend.

• 8Joop Assman15-06-2021

Comfortplaats niet altijd wat het beloofd.

Leuke boeren camping met schoon toilet gebouw, de Polderbaan noord gaf soms wat lawaai van dalende vliegtuigen, jammer dat ons mooie uitzicht de laatste dag teniet werd gedaan doordat er een Caravan voor onze neus werd geplaats, weg effect van de comfortplaats.

• 10Fam. van Hof10-06-2021

Supercamping

Zoals een camping hoort te zijn las ik in een eerdere review. Zeker waar! Superschoon sanitair en alles is netjes op de camping. Alle skelters en karren goed onderhouden. Kinderen waren de hele dag in de weer. Lekker met boer Sjaak mee de dieren voeren en koeien halen, wat doet hij dat leuk! We mochten zelfs nog komen kijken toen er een kalfje werd geboren. Bovendien een mooie omgeving en leuke plaatsen om te bezoeken. Kids blij, wij blij. Bedankt, wij komen nog eens terug!

Camping Minicamping De Westert info

Camping-informatie