Géén boekingskosten

9.1FenomenaalScore uit 105 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

105 Reviews over Minicamping De Westert

• 9Anoniem02-09-2022

Een aanrader!

Fijne minicamping, superschoon sanitair, mooie plaatsen. Omgeving veel mooie fietsroutes, steden,strand. Eigenaren camping zeer vriendelijk, en gastvrij, altijd tijd voor een praatje.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Fam. Bos01-09-2022

Fijne camping

We hebben hier 10 dgn gestaan. Een fijne camping: mooie ruime plekken, ruim en schoon sanitair, prima wifi, tappunt en vuilwaterafvoer bij de plek. Voor herhaling vatbaar, we komen zeker weer!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Alice Achterstraat03-08-2022

Fijne camping met ideale ligging

Wij hebben een heerlijke week gehad.Waren er voor de 2e keer en we stonden op het veldje met 8 andere caravans(plaats 21)Vanaf de camping ben je met de fiets in no time op het strand van Castricum, ook Egmond aan Zee,Schoorl en Alkmaar zijn goed te doen met de fiets.Met de trein een dagje naar Haarlem geweest, dus erg naar ons zin gehad.Aardige eigenaars en het sanitair is keurig en schoon.Wij komen graag nog eens terug.

• 6Eetgelegenheden
  • 4Rust ver te zoeken26-07-2022

Nooit meer

Het verbaast ons dat er echt niemand een opmerking heeft over de drukke N-weg die vlakbij de camping ligt. De auto/motor geluiden, getoeter en sirenes hebben onze vakantie zeer negatief beïnvloed. Komt nog bij dat er regelmatig laagvliegende vliegtuigen overkomen, wat ik persoonlijk wel leuk vind om te zien, maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich er aan storen. Helaas was er ook een boer in de omgeving die het nodig vond om 's nachts te gaan maaien.....dit zorgde voor een paar uur hard gebrom, wat tot 4 uur 's nachts geduurd heeft. Positief van deze camping is het mooie schone sanitairgebouw, maar daarvoor gaan wij niet op vakantie. Wij komen ook voor de rust en die is hier ver te zoeken.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Gerrit en Els23-07-2022

Aanrader!

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ons ruime kampeerplek (26) was voorzien van een prachtig uitzicht op de weilanden. Aan alles is gedacht, het sanitair is mooi en schoon. Wifi werkt naar behoren. Kortom, we hebben een voortreffelijke vakantieweek gehad, mede dankzij de gezellige medegasten om ons heen.

• 9Karin09-05-2022

Super mooie camping!

Schoon sanitair, en schone camping. Prima gelegen, het leuke dorp Limmen, Castricum en Egmond binnen fietsafstand

• 10Annet28-04-2022

Super dagen gehad. Hele mooie camping

Wij hebben hier 6 dagen gestaan met 2 caravans. Hele mooie grote plekken en een weids uitzicht. Mooi en schoon sanitair. En hele vriendelijke behulpzame eigenaren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Switsch27-04-2022

Mooie, rustige camping.

Ruime plaatsen voor zowel caravan of camper, circa 11 meter. Goed onderhouden camping die met zorg bijgehouden word. Boerderij is nog in bedrijf maar geeft geen overlast of stank. Kinderen mogen meehelpen bij het voeren van de dieren. Sanitair is goed en zeer hygiënisch. Douche en wasgelegenheid is ook netjes. Wasmachine en droger zijn aanwezig. Aparte parkeerplaats voor de auto, dus lekker autovrij. Prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld naar Egmond aan zee te fietsen.

• 8de Wijze, Abraham27-09-2021

Mooie fiets vriendelijke omgeving

Cadance op deze camping september- 2021. Verblijf: 10 dagen. Plaats: Limmen / Ons cijfer: 7 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Prijs: SVR € 22.50 incl. toerist belasting
    Ontvangst: Correct WiFi: Free en goed Paden: Straat stenen Staanplaats: Ruim en verhard op mooi gras Sanitair: Nieuw en keurig, vrije warme douche en netjes schoon. Inkopen/ brood: In limmen 1.5 km. /Castricum 3,5 km. Restaurant en frituur: Op loopafstand Geluid: Stille camping. Wel over komende vliegtuigen. Minpunten: Het is een boeren camping met vee. Wij hadden last van veel vliegen. De smalle toegang is een beetje ingewikkeld aan de drukke weg. Wij waren er de eerste keer voorbij gereden. De camping werd gemarkeerd door 1 SVR vlag. Dus rustig rijden dan mis je de ingang niet! Eind oordeel: Het is een prachtige rustige camping dicht bij Limmen of Castricum voor inkopen. Voor de kinders zijn er een 7 tal trap skelters waar waar diverse wag

• 10Mary Ronald Jesiah24-08-2021

Superplek voor kleinkind, opa en oma.

Voor de 4e keer naar de Westert en we hebben weer genoten. Jesiah maakte direct vrienden. De dieren en de skelters zijn favoriet. Heerlijke plek en geweldige gastvrouw en heren. Bedankt Jacqueline, Sjaak en Kees.

Camping Minicamping De Westert info

Camping-informatie