Camping Minicamping De Westert

Camping Minicamping De Westert
9,3

60 reviews over Camping Minicamping De Westert in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een heerlijke camping zeker een aanrader

Fam Pluijm
12-7-2018

De ontvangst, plaats zelfs met avondzon, het sanitair, zeer goed

Kees
26-5-2018

Een leuke camping je wordt ontvangen met een koppie koffie of thee. Prachtig sanitair en goed schoon gehouden. Goede locatie dicht bij de winkel en strand, alles op fietsafstand. In de omgeving leuke fietsroutes. Voor kinderen leuk om op de boerderij te kijken en te helpen.

In een woord Fantastisch!

Saskia
10-5-2018

Wat een geweldige camping! Lekker kleinschalig. Super schoon en mooi sanitair. Voordat iedereen wakker wordt, is de vrouw des huizes al druk in de weer om alles schoon te maken. Nadat iedereen zijn wasje en plasje gedaan heeft, gaat zij weer een ronde doen. Echt super gewoon. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water en afvoer en stroom. En dan de dieren.....zo leuk om zo de stal in te kunnen lopen! Ik als stadse-vrouw heb er echt van genoten. Ik heb zelfs de lammetjes de fles mogen geven; hoe leuk is dat?!!! Daar word je als volwassene ook een blij ei van! Wij hebben zelfs een kalf geboren zien worden. Zo bijzonder! Voor de kinderen is het helemaal top. Zij mogen in de vakantie met de boer mee helpen. Ik kan niet anders dan vol lof over deze camping spreken. Zelfs mijn 15-jarige zoon vond het super. De eigenaren zijn erg leuke mensen, altijd tijd voor een praatje en maken het iedereen naar de zin. Deze camping is echt een aanrader!

Leuke, aardige en schone mini-camping

J.W.Morsink
7-5-2018

Leuke camping met zeer goede faciliteiten. Leuk voor kinderen met de boerderijdieren. Opvallend schoon, zowel sanitair als de veldjes. Zeer aardige eigenaren en hun kinderen, alles heel rustig.

Heerlijke vakantie heel gastvrij een dikke 10

Fam Ruiter
1-1-2018

Super camping voor (jonge) kinderen. Wel veel herrie van de pal boven je laag overkomende vliegtuigen. Maar wij hebben daar geen overlast van gehad. Sterker nog, waarschijnlijk gaan we er dit jaar weer heen! Opdracht van de kinderen...!😊 en het cliche is waar... hebben de kids het naar de zin dan heb je zelf ook een fijne vakantie! Kinderen mogen echt van alles en in overleg kan er veel daar. Helpen met de koeien, kleinvee voeren, lekker op de skelters over de camping rijden, met andere kinderen het kubb spel doen en nog veel meer. Als we soms een dag niet op tijd terug waren om te kunnen helpen met melken dan was het huilen geblazen, zo leuk vonden ze het .6 km fietsen naar het strand, prima te doen voor onze oudste van 7. Ruime plaatsen en erg schoon sanitair. Met de voetbal werd er een tv bij de receptie gezet zodat iedereen kon kijken die dat wilde. Toen onze voortent eraf gewaaid was doordat het stormde storm was iedereen erg behulpzaam vooral de eigenaars ook. Onze jongens van 4 en 7 jaar hebben genoten en wij ook. Deze camping krijgt van ons een dikke welverdiende 10!!!

Op deze camping wordt hartelijk door de eigenares van de camping, die je bij een kop koffie verwelkomt. Prachtige grote pkek met stroom en eigen kraan. Het camping echtpaar doet echt alles om iedereen het 100% naar de zin te maken, de kinderen mogen met van alles helpen op de boerderij. Het prachtige toiletgebouw wordt twee keer per brand schoon gemaakt en ook de rest van de camping wordt tot in de puntjes verzorgt. Voor je fiets is er een perfecte loods en sinds kort is de camping uitgebreid met een mooie receptie. Kortom wil je een fijne vakantie in een prachtige ongeving dan ben je op deze camping aan het goede adres.

Marianne laarman
19-8-2017

Super leuke en gezellige camping!

Veel gezien van het boerenleven erg interessant. de kids vonden het ook helemaal geweldig!

Zeer vriendelijk ontvangst, waardoor het al snel goed voelt.

Mooie omgeving! strand lekker dichtbij. kortom genoeg te beleven!!

We komen zeer zeker nog eens terug.

Bedankt fam. welboren het was fijn om 2 weken bij jullie te staan.

Groeten Marianne en Patrick

Dewi en Noa. Laarman

Geweldig genoten. (H)eerlijke plek

Familie van Riel
19-8-2017

De westert is een echte boerderij camping waar we als gezin veel hebben geleerd over het boerenleven. Onze dochter zei: ik wou dat ik een koe was dan kon ik hier wonen.

Alles ging heel ongedwongen. Onze kinderen vonden dagjes uit maar niks omdat de kans bestond dat de dieren al binnen en verzorgd waren.

Als je geen behoefte hebt aan het boerenleven dan is dat prima.

Sjaak en Jacqueline zijn echte lieve mensen. We voelde ons heel welkom. Ze laten je met rust tenzij jij initiatief neemt dan kletsen ze graag met je.

Echt een familiebedrijf en een bedrijf voor families omdat je letterlijk binnen mag kijken.

Het sanitair is om door een ringetje te halen.Wat ik heerlijk vond is dat het er prima verwarmd is. Geen gedoe met munten.

De kinderen 3&5 hadden meer dan voldoende te spelen. We konden de kinderen goed zien waardoor we ook wat vaker konden blijven zitten

Hele mooie camping, met mooie toiletruimte!

Johan Vugteveen
5-8-2017

De plekken aan de rand van de camping hebben een heel mooi uitzicht.

Klazien
12-6-2017

Zeer gastvrij super schone wc en douches.

We hadden storm volop de voortent. Geen probleem de boer zette zo zijn tractor er voor. Klasse!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Westert in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Westert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Westert scoort een 9.32 uit 10 op basis van 60 reviews.