Géén boekingskosten

Meer camping info

43 Reviews over Minicamping De Tien Morgen

• 8Familie van der Gaag24-08-2021

Genoten!

Wij hebben genoten! Mini camping 'de tien morgen' is een heerlijke plek om te verblijven. Het is er overzichtelijk met redelijke ruime plaatsen, voor ruimte en privacy als je dat wenst. De familie van Duijn is gastvrij en staat voor je klaar als nodig is. Wij zijn in juli twee weken geweest en hadden een lekkere plek voor onze camper op het veld. Het was erg fijn! De faciliteiten douche en toilet zijn goed. Je hebt ook een plek om de fietsen binnen te zetten, dat is prettig. Onze dochter van 4 jaar heeft zich prima vermaakt er zijn diertjes, speeltoestellen en skelters. En vriendjes en vriendinnetjes! Het winkelcentrum in Castricum en natuurlijk de duinen en het strand zijn vlakbij (op fietsafstand goed te doen). Verschillende steden zoals Alkmaar of IJmuiden in de buurt, in Ijmuiden een heerlijke gezellige ijssalon, ook voor (afhaal)maaltijden! Voor ons al met al een heerlijke ontspannen vakantie, graag volgend jaar weer!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Kees Mocking16-07-2021

Prima camping met als enigste nadeel de drukke we

Een mooie en schone minicamping met prima en schonen toiletten en douches in voormalige ligboxstal. Vriendelijke en behulpzame eigenaren op een camping in een mooie omgeving en met de mooie stad Alkmaar op fiets afstand. Enigste nadeel is de drukke weg waar de camping aan ligt. Die brengt lawaai met zich mee en ook moet je deze weg telkens overteken, ook met de fiets.

• 5marian borm19-04-2021

nooit meer

Wij waren het weekend op de camping, Wat ons erg tegen viel was het geluid van de weg die er langs loopt, hele drukke weg. In de verte loopt een spoor, ook daarvan geluid.Het ontvangst is goed, en het zag er verzorgd uit.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Adrie en Anneke Weel25-02-2021

Geweldige mensen,sociaal,belangstellend,altijd een vriendelijk praatje,wij hebben weer geboekt voor 2021 en komen hier al 10 jaar. Onze kleinkinderen vinden het prachtig bij boer Cees rijden met paard en wagen en dan al die skelter ze vinden het geweldig.Dan genieten wij ook.

• 9Aad Selier28-09-2020

Gastvrije, goede, schone camping

Zeer schoon, netjes en goed onderhouden is het eerste wat opvalt als je op de camping komt. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. De camping is mooi gelegen in het weidse polderlandschap tussen Alkmaarder en Uitgeestermeer in het oosten en de zee, strand, bos en duinen in het westen. Een overdekt winkelcentrum en het strand zijn op loop of fietsafstand. Uitgebreide speelattributen voor kinderen met skelters, trampolines, etc. waarvan ook bezoekers van de campinggasten kosteloos gebruik van mogen maken. Goed WIFI ontvangst. Huisdieren zijn ook welkom. Een nadeel is de verkeersweg die langs de camping loopt. Bij duisternis zou een lamp op de camping prettig zijn. Kortom een zeer goede prijs kwaliteits-verhouding.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Ida &Tonnie25-08-2020

👍GEWOON GOED👍

Prima camping, (redelijk)dicht bij het winkelcentrum, strand & duinen een prachtige omgeving om te fietsen. Toiletgelegenheid prima!! Mis alleen het wc-papier. Douchen met €0,50 euromuntjes, tijd = ruim voldoende. Alle kranen (Koud en warm water) met automatische bediening. Zeer ruime fietsstalling en ......... trapskelters, 3wielers, traptrekkers, aanhangwagens enz. enz. noem maar allemaal meer dan ruim voldoende aanwezig. De weg die er langs loopt is gehorig maar went heel snel. Wel moet je deze oversteken. Dus ff (goed) uitkijken. Op en rondom de camping is ruimte genoeg voor uitbreiding, mss een hint😜 Wifi 🆗✅ En natuurlijk ook belangrijk de eigenaren zijn (zeer) aardige mensen. Heerlijke dagen gehad ! Ps. Jammer dat we niet konden blijven. Maar vol=vol. Bedankt dat we jullie gasten mochten zijn. 👏

• 9Jenine Schepers07-07-2019

Heerlijk genoten!!

Prima camping, dicht bij het strand en prachtige omgeving om te fietsen. Toiletgelegenheid prima!! Schoon en netjes. De weg die er langs loopt is gehorig maar went ook heel snel. Wifi zou beter kunnen. Heerlijke dagen gehad !

• 7Inge14-05-2019

Oké camping

Wij waren in mei een weekje hier met de vouwwagen. De plek was ruim een netjes. Het sanitair was netjes en schoon, alleen miste ik het wc papier, dus ouderwets met de rol onder je arm naar de wc. De douches zijn krap en ik miste wat haakjes om je spullen op te hangen (1 haakje) gaan met 50 cent muntjes, maar je kan er redelijk lang mee douchen. Voor de kinderen genoeg te doen! Heel veel skelters en fietsjes, trampoline en speeltuintje aanwezig. Genoeg ruimte om om te fietsen over het erf. De eigenaren waren aardig en behulpzaam. 1 groot nadeel vonden wij de 80 kmweg die pal naast de camping loopt. Je moet als je van de camping afgaat altijd deze weg oversteken, en smorgens om half 7 begon het drukke verkeer... Al met al een prima weekje gehad.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10desiree en nina14-06-2018

top camping

wat een super fijne camping en wat zijn cees en gitta toch leuk en hulpvaardig . al twee keer geweest en ook dit jaar staat er weer 2 weken in de planning om daar heen te gaan. leuk voor kinderen die kunnen daar vrij spelen en er zijn skelters , fietsjes enz voor vrij gebruik. ook wordt er geregeld vanuit de gasten of vanuit cees en gitta een pizza of bbq avond georganiseerd. tot in augustus we hebben er zin in.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9de Termaatjes26-08-2017

Het was er weer heerlijk!

Wij, opa en oma met 2 kleinkinderen, hebben weer een week vertoefd in het Zweedse chalet van Kees en Gitta Duijn. We hebben weer een fijne week gehad daar. Het strand dichtbij en van allerlei andere mogelijkheden. Het is er goed toeven, zelfs met wat minder weer. Er is veel ruimte en dus ook comfort in hun mooie vakantiehuis! Het enige nadeel is de oversteek vanaf de camping.

Camping Minicamping De Tien Morgen info

Camping-informatie