Bed and Breakfast 't Zaanse Koopmanshuis Anno 1694

Bed and Breakfast 't Zaanse Koopmanshuis Anno 1694

8.2Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Koog aan de Zaan

Op vakantie geweest naar 't Zaanse Koopmanshuis Anno 1694?

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast 't Zaanse Koopmanshuis Anno 1694

• 9familiegnocchi08-02-2015

Helemaal Top!

Wij hebben een heerlijk weekend in het Koopmanshuis doorgebracht. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Van de heerlijke bedden, de whirlpool en de sauna, tot de verse broodjes die 's morgens op het gewenste tijdstip klaar stonden. Ondanks het mindere weer was het een heerlijk weekendje weg!

Gereisd met partner in februari 2015

• 5knijff01-05-2014

nooit meer

Een hele teleurstelling, de eerste van de tien B&B waar we geweest zijn als gezin. Bedden niet fijn, ontbijt heel erg slecht. Jacuzzi wat ze beloven is gewoon een bubbelbad in een badkamer.En niet gastvrij. Hele dure B&B voor wat?

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Nick en Jolanda07-03-2011

Fantastisch bed and breakfast

Deze bed and breakfast was voor ons helemaal perfect. Heerlijk rustig, fijne sauna en whirlpool bad, lekker bed en een uitgebreid ontbijt. Het Koopmanshuis is prachtig, van buiten en van binnen. We kregen bij aankomst een rondleiding van de gastvrouw in hun eigen deel van het huis, prachtig. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Anoniem11-02-2011

Heerlijk plek om tot rust te komen

Ik heb gelogeerd in het appartement van deze bed and breakfast. Prachtig ingericht appartement met heerlijke eigen sauna en jacuzzi/spa. Eigen grote, volledig ingerichte keuken, magnetron, tv met dvd. Alles wat je verlangt om even lekker tot rust te komen. Het ontbijt werd 's ochtends klaargezet in de keuken en was erg uitgebreid. Het appartement heeft een eigen toegang en ligt aan een prachtig binnentuintje. Alles is even sfeervol en doordacht. Er stonden bloemen, fruit en zelfs chocolaatjes. Absolute aanrader voor iedereen. Heb nog een rondleiding gehad in het eigen huis van de familie. Leuk om te zien. Deze mensen weten echt wat gastvrijheid is!

Alleen gereisd in februari 2011

• 9margreet24-02-2009

echt subliem

De B & B is gevestigd in een groot U-vormig huis met een binnentuin. Het gastenverblijf is prachtig ingericht en voorzien van een zitje, bureau, tv, dvd, radio, cd en draadloos internet. De badkamer heeft sterrenhemel, een 2 persoons jacuzzi, badjassen, een föhn en toiletartikelen. Er is een sauna en de nostalgische eetkeuken vis oorzien van alle faciliteiten. We werden heel gastvrij ontvangen. Mevrouw is schrijfster en heeft ondermeer het boekje ’60 uitjes in de Zaanstreek’ geschreven dat samen met veel toeristische informatie en kaarten op de kamer ligt. Het ontbijt was heerlijk. De B & B ligt tegenover openluchtmuseum De Zaanse Schans en op 6 minuten loopafstand van station Koog-Zaandijk met een rechtstreekse verbinding naar Amsterdam CS. Je kunt in de directe omgeving heel mooi wandelen en fietsen. We vinden dit adres een absolute aanrader. Fam. Stoks-Jansen van Galen.

Gereisd met partner in februari 2009

Bed and Breakfast 't Zaanse Koopmanshuis Anno 1694 info