Reviews over Koedijk

Geweldig vakantiehuis!

Miriam,
    27-7-2015

Wat een geweldige vakantiewoning! Perfect verzorgd, een tuin als een park welke volledig is omheind en uitzicht over een natuurgebied. Schoorl, Alkmaar en Bergen om de hoek. Een geweldige uitvalsbasis voor een vakantie in Nederland.

Prima vakantie huisje

Kimsomsen,
    1-7-2012

Het huisje in koedijk ligt ook echt op een dijk. Je mag er maar 30 km pu rijden maar iedereen rijdt harder. Omdat het huisje dichtbij de weg ligt is het niet echt geschikt voor kleine kinderen en als je het raam open hebt staan hoor je de auto' s rijden vanuit de slaapkamer. Qua ligging is het huisje perfect. Je zit overal dichtbij. Alkmaar 10 min rijden. Het strand 20 min. Schoorl 10 min. Huisje is schoon en volledig ingericht. Wij waren met z'n vieren. Als je met meer mensen bent is 1 wc in de badkamer misschien wat weinig. Al met al een prima huisje voor een heerlijke week in Noord Holland

Koedijk scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews