Hotel Van der Valk Volendam Katwoude

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°16°
Hotel Van der Valk Volendam Katwoude
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Volendam Katwoude voor je op een rij gezet:

729 reviews over Hotel Van der Valk Volendam Katwoude in het Nederlands

Leuk en aanrader.

Cjm
12-5-2018

Leuk hotel vlak in buurt volendam . Edam en Amsterdam

Goed eten en schone kamer.

Prachtig

Kees van capellen
4-3-2018

Gezellig hotel mooi fietsen daar zo op de dijk
Michelle, Sales & Marketing Manager, 9-3-2018

Beste heer Kees,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review!

Wij wensen u een hele fijne dag toe en hopen u nogmaals in Van der Valk Hotel Volendam te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Niet echt geweldig..

Jan & Netty
3-3-2018

Leuke ontvangst, prima hotel. Maar wat er even vergeten is bij te vertellen is dat als je een kamer 'helemaal aan het eind hebt' (in de 130 serie) je op Zondag niet echt ontspannen wakker zal worden. Al voor 08:00 uur 's Zondags morgens wordt de fitness ruimte welke aan deze kamers grenst in orde gemaakt voor het wekelijkse zondagochtendje fitness. Helemaal niets mis mee maar degene die dit doen houden op geen enkele wijze rekening met het feit dat er ook nog andere mensen in het hotel (en voor hen waarschijnlijk op de wereld) zijn. De muziek wordt bikkelhard aangezet, er wordt geschreeuwd en met apparatuur geschoven (niet al te zachtzinnig). Natuurlijk is ontspanning leuk en gezond maar een klein beetje rekening met anderen houden zouden sommigen wellicht als hersengymnastiek kunnen beoefenen... Wij zijn best wat gewend en zeker niet kinderachtig maar dit slaat nergens op. Van de receptie helaas ook niets meer vernomen na vertrek...
Michelle, Sales & Marketing Manager, 9-3-2018

Beste Jan & Netty,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het achterlaten van deze review. Daarnaast wil ik graag jullie mijn excuses aanbieden. Dit is inderdaad niet wat u mag verwachten als u een nachtje weggaat. Wij gaan uw opmerkingen met het sportcentrum bespreken, zodat dit in de toekomst wordt voorkomen.

Nogmaals mijn excuses en ik hoop dat u verder een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.

Geweldig

Raymond
31-1-2018

Een zeer goed hotel mooie kamers en goede ligging

Beste Raymond,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review!

Wij wensen je een hele fijne dag toe en hopen je nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen.

Mooi hotel

Joni Janssen
10-1-2018

De service was goed en het was netjes. Kamers waren moeilijk te vinden

Beste Joni,

Bedankt voor de mooie review!

Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot een volgende keer.

Perfect hotel voor stedentrip Amsterdam

Mark van Niel
6-1-2018

Hotel ligt super om Amsterdam te bezoeken. Vanaf het hotel sta je met 20 minuten bij een P&R, hier parkeer je voor €1,- en met 2 personen sta je voor €5,- in hartje Amsterdam.

Ook naar Volendam ben je in een paar minuten vanaf het hotel.

Hotel was netjes, wij hadden de juniorsuite en deze had wel wat kleine puntjes maar zeker niet storend. Een genot om hier 2 nachten te mogen blijven.

3 gangen diner was super, ruime keuze en voor ieder wat wils. Ook het ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. Zelfs champange kan je er bij pakken. Routing langs het buffet is wat onhandig maar dit is maar wat je gewend bent.

In en uitchecken ging vlot, van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt.

Beste Mark,

Bedankt voor je mooie review!!

Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Geweldig.

Jan Willem van Veluwen
2-1-2018

Van 28 december 2017 t/m 1 januari 2018 verbleven wij voor het tweede opeenvolgende jaar bij van der Valk Volendam.

En weer is dit ons uitstekend bevallen.

Een fenomenaal ontbijt buffet, waarbij je gewoon niet weet wat voor lekkers je moet nemen.

Het buffet werd geregeld door een aantal zeer vriendelijke(wat oudere) dames.

We hadden drie keer het 3-gangen keuze diner.

En elke keer was het uitstekend.

Ik las dat het geen aanrader was, maar begrijp niet waarom.

Alles vers bereid(ben in de keuken geweest) en goed van smaak.

We hadden spare rib, cordon bleu, zeebaars en gegrilde kuikenborst.

V/d valk serveert geen culinaire hoogstand, maar het eten is van een prima kwaliteit.

Sommige schrijven dat een aantal kamer gedateerd zijn, ik noem het het klassiek.

Het was er schoon, en er werd elke dag goed schoon gemaakt.

Mooie badkamer.

En overal in het hotel zeer vriendelijke medewerkers.

Als mensen hierover klagen zijn ze denk ik thuis niets gewend.

Voor ons was het weer feest en komen terug

Gedateerd hotel

Harry
2-12-2017

Het hotel is makkelijk te bereiken. Goed ontvangst. Hotel erg gedateerd, kille uitstraling. Erg lange gangen, iedere gang toegankelijk via pas. Kamer ruim genoeg, losse bedden. Badkamer is vernieuwd, maar niet geheel proper. Restaurant ziet er eigentijds uit. Vlotte bediening, maar het 3-gangen keuzediner is geen aanrader.

Prima hotel. Wel wat verouderd.

Joyce
22-10-2017

Prima hotel, vind het zelf wel één van de mindere van der valk hotels. Het doet oud aan. Wij hadden de junior suite geboekt voor 2 nachten, dan verwacht je wel wat moois. Helaas was de kamer niet goed schoongemaakt. Dit werd gelukkig snel opgelost. Kamer zelf verouderd, koelkast deed het niet en was vies, balkon smerig en oud. Ontvangst bij de receptie was absoluut niet vriendelijk. Personeel over het algemeen ook niet heel vriendelijk. Eten was heerlijk, vooral diner veel keus en echt heel lekker. Ontbijt lekker, niet heel uitgebreid maar genoeg. Zwembad moest gedeeld worden met zwemles, maar dat was geen heel groot probleem, de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Al met al leuk voor een keertje maar wij kiezen toch voor een wat nieuwer van der valk hotel de volgende keer, dit kwam op ons te gedateerd over.

superleuk!

nancy
21-9-2017

Mooie kamer met koffie-en theefaciliteiten. Heerlijk ontbijt, ruime keuze. Gezellige ruimtes om even lekker te zitten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi fietspad naar Volendam waar je in 10 min.fietsen bent.

Minder goed was alleen de toegang tot het zwembad s ochtends vroeg. Het stond niet duidelijk aangegeven waar je langs moest om binnen te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Volendam Katwoude in Katwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Volendam Katwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Volendam Katwoude scoort een 8.08 uit 10 op basis van 815 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: