Camping Katwoude

17 reviews over Camping Katwoude in het Nederlands

Fantastisch!

M.F van Gennep
24-10-2018

We zijn met een groep vrienden gegaan. De camping eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is keurig en schoon. Er is ik een gezamenlijke ruimte die erg gezellig is vind ik. En de dames die dan s'morgens uit de stal de wei in gaan super. En s'avonds moeten ze weer de stal in maar dat gaat een stuk trager dan s'morgens........ Ik kom zeker nog een keertje terug.

Didier Dos Santos Gomes
25-8-2018

Hartelijke mensen

Leuke sfeer en omgeving

Zeer kindvriendelijk

Mooie rustige ligging

Fantastisch was het maar op meerdere plekken zo.

Hilfert en Jeanet
14-8-2018

Dat je aan het eind van een doodlopende weg een heus melkvee bedrijf vind waar je dagelijks de echte boeren lucht ruikt. De prachtige rustige camping word helaas niet met borden aangegeven omdat de plaatselijke gemeente dit jammer genoeg niet toestaat.

helemaal top

marinus en louise de bruijne
14-7-2018

het sanitair is helemaal perfect ,de oprit naar de deur van het sanitair was zelfs opgehoogd , de eigenaar wisten dat ik rolstoel gebonden ben, en het was goed te doen voor minder valide mensen . ook het ontvangst was heel hartelijk en behulpzaam . zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug .

Heerlijk!

Fam. Kaiser
4-6-2018

Heerlijke betonnen camperplekken op deze boerencamping. Mooie nieuwe sanitair, zeer vriendelijk beheerder! Echt midden in de weilanden en boerderijen, zoals het hoort bij een boerencamping Chapau!

Mooie "chill ruimte" voor de kids, wel pas heengaan als het regent of kouder weer is. Veel mogelijkheden voor de kleinere kinderen om te ravotten op de skelters enz, enz enz

Grandioos genieten !!!!!

Peter van Agthoven
25-8-2017

Deze mini-camping ligt aan een doodlopende weg in de polder en buiten de routes van het binnenkomend of uitgaand vliegverkeer van Schiphol. Dat betekent dus geen hinderlijke geluiden. De eigenaren zijn zeer begaan met de campinggasten en hebben goed ontwikkelde sociale antennes. Je bent er lekker uit en voelt je gelijk thuis. Met enkele kindertjes, speeltuig en skelters heeft deze camping ook reuring. 's-Avonds om 19:00 uur en 's-morgens om 10:00 uur dreunt de grond een beetje, als 90 koeien langskomen. (90x 600 kg = 54 ton). Dat is gelijk een fors beladen vrachtauto. Dat heeft wel wat. Ook de wijde omgeving biedt voor elk wat wils. Wij hebben daarom onze vakantie op deze camping verlengd en gaan zeker terugkomen.

Heerlijke plek om te ontspannen

Ine Klop
29-7-2017

Camping Katwoude is een heerlijke rustige plek.

Je kunt geweldig fietsen in de omgeving Waterland, prachtige dorpjes en heel veel water om je heen met allerhande watervogels.

Monnickendam, prachtig dorp,Marken ook de moeite waard om te bezoeken.Broek in Waterland, je weet niet wat je ziet,heel verrassend!

Een leuke kleinschalige boerencamping. Enthousiaste eigenaar, boer Wim met zijn ouders. Het sanitair is prachtig (nieuw voorzien van alle gemakken) en erg schoon. Mooie ligging met wijds uitzicht over de weilanden en ondergaande zon. Vanaf de camping vele mogelijkheden tot cultuursnuiven. Edam - Volendam - Monnickendam - Amsterdam - Zaanse Schans - Marken binnen handbereik.

Per fiets - openbaar veroer - auto goed te bereiken. Camping voor zowel jong (skelters - mee helpen op de boerderij) en oud (genieten vd rus, ruimte en landschap). Zeker een plek om vaker terug te komen. In Monnickendam prima eetgelegenheden waaronder een super goede Italiaan (Castello di Roma).

super camping

Chris
7-10-2016

Heerlijk rustig gelegen camping. Zeer gastvrij. Fantastisch mooi sanitair.

Fantastische camping!

Marleen
30-8-2016

Deze boerderijcamping is een echte aanrader!!!

Zeer mooie sanitaire blok... altijd alles even proper!

Ook de 'kampeerweide' wordt zeer goed onderhouden 'super mooi gras'.

Respect voor onze boer Wim en zijn ouders. Super mensen!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Katwoude in Katwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Katwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.