Géén boekingskosten

Camping Katwoude

NederlandNoord-HollandKatwoude

We hebben de beste aanbieders voor Camping Katwoude voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 40 reviews

Meer camping info

40 Reviews over Katwoude

• 7Wim en Ineke van Os16-05-2022

Genieten met een hoofdletter G

Dit was echt genieten .Zo vriendelijke ontvangst.Leuke eigenaren.Heerlijk gefietst.Na 10 dagen met pijn in mijn hart weer naar huis gegaan.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Monique10-08-2021

Super

Mooi schoon sanitair.Vriendelijke eigenaren

• 10Fam. Fischer09-08-2021

Wat kan je je nog meer wensen ..........

De vele topreviews van de anderen onderstrepen we.Deze boerderijcamping straalt deze charme ook uit. Daarnaast krijg je voor de inzet van de mensen op zowel de boerderij als de camping alleen maar meer respect.Ondanks de werkzaamheden op de boerderij kom je als campinggast absoluut niets te kort. De ligging kan bijna niet mooier. Mooie wandelingen en fietstochten kunnen naar believen gemaakt worden. Of je nu weilanden, watervlaktes, pittoreske dorpjes of wat dan ook wil zien, het is er.De ontvangst was joviaal en vlot. Een duidelijke uitleg en het tonen van de gereserveerde plek maakten het af.We stonden met de camper op een verharde ondergrond, water op korte afstand en we waren geheel tevreden. De sanitaire ruimte is ronduit indrukwekkend en schoon. Dit was geen momentopname maar gedurende het gehele verblijf.Was er ook nog iets wat tegen viel ? Jazeker: het moment dat we naar huis moesten. We komen hier zeker terug.

• 10Peter en Hanneke Nieuwendijk09-08-2021

Heerlijk

Wij hadden een leuke week op deze fijne camping .Mooie ligging .Prachtig sanitair.Supervriendelijk en behulpzaam 👍

• 9Norwin van den Berg26-07-2021

Zeer gastvrij en no nonsense boeren Camping

Zeer vriendelijk ontvangst. Sanitair mooi, constant schoon en netjes verzorgd. Mooie omgeving heerlijk ale kanten op kunnen fietsen. Ook zoontje van 10 jaar heeft zich prima vermaakt.

• 9Fam. Kanters29-06-2021

Geweldig mooie pittoreske plek, hartelijk ontvangt

Geweldige campeerervaring op boerderij waar met liefde wordt gewerkt. Sfeervolle boeren camping in prachtig, verrassend stukje noord Holland met superschoon sanitair, mooie ruime plaatsen. Diverse geweldige restaurants op loopafstand.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8L. van der Spek23-06-2021

Mooie camping iets te hoog gewaardeerd op Zoover.

Met hemelvaart hebben wij hier gestaan. Prachtig sanitair en mooi sta veld. Wij hadden echter de pech dat het 30 uur achter elkaar geregend had en wij daar met auto en caravan niet op konden rijden, werden wij met de traktor op onze plek gezet. Met pallets en met een oude deur konden wij droog in en uit onze caravan stappen maar buiten zitten ging niet. Jammer dat ze ons niet gebeld hadden van te voren dan hadden wij nog iets anders kunnen zoeken. Leuke omgeving om te fietsen, Monnikendam; Volendam en Edam. Een plek om de e-fiets op te laden is er niet dan moet bij de caravan. In ons geval kon het wel in een niet zo schone schuur.

• 10Nicole Wester06-04-2021

Prima verblijf op de camping.

Met paasdagen een lang weekend hier gestaan. Zeer vriendelijke mensen, ruime plekken, zeer schoon sanitair. Heerlijke warme douches alles zag er keurig uit. Leuke uitstapjes gemaakt naar Haarlem,Marken,Volendam en Monnickendam. Leuk met koeien en de lammetjes. We hebben genoten.

• 9Agnes Braakhuis05-04-2021

Fantastisch verblijf.

Heerlijk verblijf op werkend boerenbedrijf, ruime plekken. Sanitair is verwarmd en perfect, geen gedoe met muntjes. Prijs/kwaliteit is prima. Ze moeten toeristenbelasting heffen maar hier kan de eigenaar niets over zeggen. Eigenaar is uitermate vriendelijk en alles kan in overleg. Je kunt vanuit de camping echt alle kanten op. Prachtige fietsroutes in de omgeving met vaak mooie pontjes, natuurgebieden. Je zit ook dichtbij Amsterdam. Goede busverbinding.Wij vinden het een aanrader en komen zeker terug.

• 9Esther Boekelaar14-09-2020

Toppie!!

Fijne plek gekregen, vriendelijke mensen en hulpvaardig, sanitair heel erg mooi en schoon. Een plekje waar niet moeilijk wordt gedaan. Hondjes welkom... mens wat wil je nog meer? Niets.....dus voor herhaling vatbaar🥰

• 9Staat v/h sanitair

Camping Katwoude info