Camping Katwoude

9,5

14 reviews over Camping Katwoude in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

helemaal top

marinus en louise de bruijne
14-7-2018

het sanitair is helemaal perfect ,de oprit naar de deur van het sanitair was zelfs opgehoogd , de eigenaar wisten dat ik rolstoel gebonden ben, en het was goed te doen voor minder valide mensen . ook het ontvangst was heel hartelijk en behulpzaam . zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug .

Heerlijk!

Fam. Kaiser
4-6-2018

Heerlijke betonnen camperplekken op deze boerencamping. Mooie nieuwe sanitair, zeer vriendelijk beheerder! Echt midden in de weilanden en boerderijen, zoals het hoort bij een boerencamping Chapau!

Mooie "chill ruimte" voor de kids, wel pas heengaan als het regent of kouder weer is. Veel mogelijkheden voor de kleinere kinderen om te ravotten op de skelters enz, enz enz

Grandioos genieten !!!!!

Peter van Agthoven
25-8-2017

Deze mini-camping ligt aan een doodlopende weg in de polder en buiten de routes van het binnenkomend of uitgaand vliegverkeer van Schiphol. Dat betekent dus geen hinderlijke geluiden. De eigenaren zijn zeer begaan met de campinggasten en hebben goed ontwikkelde sociale antennes. Je bent er lekker uit en voelt je gelijk thuis. Met enkele kindertjes, speeltuig en skelters heeft deze camping ook reuring. 's-Avonds om 19:00 uur en 's-morgens om 10:00 uur dreunt de grond een beetje, als 90 koeien langskomen. (90x 600 kg = 54 ton). Dat is gelijk een fors beladen vrachtauto. Dat heeft wel wat. Ook de wijde omgeving biedt voor elk wat wils. Wij hebben daarom onze vakantie op deze camping verlengd en gaan zeker terugkomen.

Heerlijke plek om te ontspannen

Ine Klop
29-7-2017

Camping Katwoude is een heerlijke rustige plek.

Je kunt geweldig fietsen in de omgeving Waterland, prachtige dorpjes en heel veel water om je heen met allerhande watervogels.

Monnickendam, prachtig dorp,Marken ook de moeite waard om te bezoeken.Broek in Waterland, je weet niet wat je ziet,heel verrassend!

Een leuke kleinschalige boerencamping. Enthousiaste eigenaar, boer Wim met zijn ouders. Het sanitair is prachtig (nieuw voorzien van alle gemakken) en erg schoon. Mooie ligging met wijds uitzicht over de weilanden en ondergaande zon. Vanaf de camping vele mogelijkheden tot cultuursnuiven. Edam - Volendam - Monnickendam - Amsterdam - Zaanse Schans - Marken binnen handbereik.

Per fiets - openbaar veroer - auto goed te bereiken. Camping voor zowel jong (skelters - mee helpen op de boerderij) en oud (genieten vd rus, ruimte en landschap). Zeker een plek om vaker terug te komen. In Monnickendam prima eetgelegenheden waaronder een super goede Italiaan (Castello di Roma).

super camping

Chris
7-10-2016

Heerlijk rustig gelegen camping. Zeer gastvrij. Fantastisch mooi sanitair.

Fantastische camping!

Marleen
30-8-2016

Deze boerderijcamping is een echte aanrader!!!

Zeer mooie sanitaire blok... altijd alles even proper!

Ook de 'kampeerweide' wordt zeer goed onderhouden 'super mooi gras'.

Respect voor onze boer Wim en zijn ouders. Super mensen!!!!

Super

Geert en Carien van de Pas
29-8-2016

Gezellig mensen, super sanitaire voorzieningen en een super-camping voor kinderen, met fietsjes, skelters, kalfjes, speeltuintje, geitjes en een hele zolder voor als het regent !!

Een zeer goede camping met zeer toffe uitbater.

Patje NTSK
21-8-2016

Een camping met een zeer mooi en proper sanitaire met alles er op en eraan, zoals toiletpapier, afwasmiddel enz....Het werd zeer goed onderhouden een dikke pluim voor de boerin.(moeder van wim) Wim (24 en vrijgezel) de zoon van de boerderij en campinguitbater is een zeer vriendelijke en behulpzame toffe gast. Voor kinderen is het ook zeer interessant, ze kunnen de kalfjes mee eten geven of de geiten uitlaten het kan er allemaal. Er is ook een overdekte ruimte met tv, boeken en spelletjes. Het is daar wel dikwijls warm en wat lawaai hinder van de melkinstallatie. Je kan er ook altijd verse melk verkrijgen. De camping ligt op een goede ligging omgeving Amsterdam, Edam, Volendam allemaal op fietsafstand. In Amsterdam neem je best een bewaakte fietsstalling. Een vriend zijn elektrische mountainbike werd er gestolen met 2 sloten erop. Je bent dus gewaarschuwd

PS: heb je een dochter boven de 20 neem ze gerust mee want Wim zal ze zeker verwennen. :-)

Gastvrij en zó ontspannen!

De brabanders
14-8-2016

Houd je van natuur, een groene omgeving én gastvrije campinghouders? Dan ben je op deze camping aan het juiste adres. De camping bevindt zich midden in de polder, naast de boerderij van de campinghouders. Het boerenleven kun je daarom van zeer dichtbij meemaken. Super ervaring!

De campinghouders zetten zich voor 100% in, zijn oprecht en enthousiast. Geen vraag is teveel.

Het sanitair is luxe uitgevoerd en zeer schoon. Er is speelmogelijkheid voor kinderen en een grote huiskamer voor algemeen gebruik.

Op kleine loopafstand (15 minuten) is een bushalte. Met fiets vele mogelijkheden in omgeving. De camping ligt zeer centraal voor uitstapjes zoals; amsterdam, monnikendam, edam, broek in waterland, marken, volendam etc. Erg handig. De camping is voor ons een positieve ervaring geweest.

Wij, Brabanders, voelden ons prima thuis op camping Katwoude!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Katwoude in Katwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Katwoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Katwoude scoort een 9.45 uit 10 op basis van 15 reviews.