Sorteren

Reviews over Katwoude

Een aanrader

Spaarne Gasthuis
    25-10-2018

We hadden daar een 32 uur vergader argement met 23 personen. Zowel de kamers als de vergaderzaal waren perfect, super verzorgd en geweldig lekker gegeten. In de 8 jaar dat ik onze scholing organiseer is dit de beste locatie. Mijn complimenten aan het personeel.

Fantastisch!

M.F van Gennep
    24-10-2018

We zijn met een groep vrienden gegaan. De camping eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is keurig en schoon. Er is ik een gezamenlijke ruimte die erg gezellig is vind ik. En de dames die dan s'morgens uit de stal de wei in gaan super. En s'avonds moeten ze weer de stal in maar dat gaat een stuk trager dan s'morgens........ Ik kom zeker nog een keertje terug.

Didier Dos Santos Gomes
    25-8-2018

Hartelijke mensen

Leuke sfeer en omgeving

Zeer kindvriendelijk

Mooie rustige ligging

Fantastisch was het maar op meerdere plekken zo.

Hilfert en Jeanet
    14-8-2018

Dat je aan het eind van een doodlopende weg een heus melkvee bedrijf vind waar je dagelijks de echte boeren lucht ruikt. De prachtige rustige camping word helaas niet met borden aangegeven omdat de plaatselijke gemeente dit jammer genoeg niet toestaat.

prima adres voor enkele dagen heerlijk fietsen

Tonny Morssinkhof
    25-7-2018

- men merkt gelijk dat dit al een relatief "oude"de Valk is. Kleine receptie, lange gangen. kleinere kamers, achterstallig onderhoud buiten en binnen.

kamer zoals bij de Valk gewend is met goede bedden, badkamer klein, wel gerenoveerd met een goede inloopdouche.

Eten prima goede prijs /product Comb . Buiten mooi terras waar bij goed weer kan worden ontbeten en diner! Algehele indruk schoon met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ideale uitvalbasis voor het maken van mooie fietstochten naar o.a. Edam- Monnikendam-Amsterdam etc..

Katwoude scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews