Julianadorp aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Julianadorp aan Zee voor je op een rij gezet:

vakanties Julianadorp aan Zee

Reviews over Julianadorp aan Zee

Heel mooi huis met sauna en zonnebank

harm,
    11-12-2017

Heerlijke stranden heel mooi park. Uitstekende drink/eet gelegen heden aan het strand. Maritiem Museum in Den Helder zeer interessant vooral de duikboot. Zelf zeehond van nabij gezien op het strand dit hadden we niet verwacht. Je kunt hier heerlijk fietsen

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastische week!

Temmink,
    29-8-2017

In Julianadorp aan Zee hebben we een paar keer gegeten bij cafetaria Foreest. Naast patat en snacks ook ruime keuze in plate service. Julianadorp aan zee grenst aan Julianadorp waar meerdere winkels en restaurants zijn. De Helder ligt op fietsafstand en heeft een leuk en gezellig cemtrum. Maritiem heeft deze stad ook veel te bieden. Fietsen door de duinen of langs de groene route is gevarieerd en goed te doen.

Gereisd met partner in Tue Aug 29 2017 18:49:24 GMT+0000 (UTC)

prima vakantie bestemming.

emma Houten,
    18-2-2017

Gevarieerd aanbod van accommodaties, hotels, vakantieparken en campings. Prima winkelcentrum met Deen en Aldi. Veel accommodaties op loopafstand van het strand. Auto kan dan blijven staan. Den Helder ligt op fietsafstand.

Gereisd met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jammer al die honden!

Edith,
    23-6-2015

Het enige min punt wat wij ervaren zijn de vele (vaak loslopende) honden op het strand. Het zou fijn zijn als dit verboden zou worden, want veel hondenbezitters laten hun dieren overal hun behoefte doen en ruimen dit niet op. Bah :-(

Gereisd met vrienden in juni 2015

Prachtige plek

wil overman,
    5-6-2015

We zaten op een bungalowpark, ondanks het mindere weer, ben ik iedere dag naar duin en strand geweest, voor een wandeling met de hond. wat vooral opviel was de rust. (het was wel buiten vakantie tijd)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015
Julianadorp aan Zee scoort een 8 uit 10, op basis van 207 reviews