Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

141 Reviews over 't Noorder Sandt

• 1monique20-09-2022

kustbungalow 8 op camping Noordersandt

Wij hebben in Augustus een huisje geboekt van kustbungalows op camping Noordersandt. We zaten in kustbungalow nummer 8. Het huisje staat heel mooi op de foto, maar het is heel slecht onderhouden. In de schuur regent het net zo hard als daarbuiten, de tuin is totaal niet bijgehouden, gras niet gemaaid, struiken verwilderd, het terras is helemaal verzakt waardoor je er met je stoelpoten iedere keer in blijft hangen. Door het ontbreken van horretjes word je lek geprikt want er zitten heeeel veel muggen. Er is gratis wifi, maar je krijgt totaal geen verbinding. Slecht!!! De ligging van de camping is top en de manege is super, maar de kustbungalow zou ik zeker niet aanraden!

• 5Dana14-09-2022

Voor een klacht zijn ze onbereikbaar

Park is niet op alle plekken heel goed bijgehouden, en bovenal bijzondere eigenaresse. Normale communicatie lijkt op alle vlakken te ontbreken. Lijkt telefonisch nu ook onbereikbaar te zijn, als je vermeld dat je ergens een klacht over in zou willen dienen. Ik vind het eigenaardig. Vandaar dat ik er nu toch voor kies mijn ervaring te delen. Ligging valt niet over te klagen, maar ik raad je aan een andere camping te overwegen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 5HB Camper17-08-2022

Tegenvaller

Voor een camperplaats veel te duur en sanitair met name de douche was erg beschimmeld en dat voor €50,- per dag jammer dit.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Familie K03-08-2022

Volgend jaar misschien wel weer.

De kids willen volgend jaar weer. We hebben 2 heerlijke weken gehad, echt genoten. Alles op de camping is prima, sanitair prima, zwembad (binnen) top. Speeltuin, springkussens en animatie watten hartstikke leuk. 15 minuten lopen naar het strand, prima te doen. Het restaurant op de camping en aan zee waren super, toetjes erg lekker. Snackbar ook goed. In verhouding waren de broodjes iets aan de dure kant. De gratis schoonmaak-machine voor de cassette van de caravan was helemaal fijn! Vriendelijke personeel.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Dirk Stijf04-05-2022

Beetje een Tegenvaller

De camping ligt een km van de zee af (niet 500 meter) het sanitair was schoon (het was wel heel rustig in de mei vakantie) het zwembad is mooi met een leuke glijbaan. De skatebaan was er helaas niet.. de WiFi beperkt beschikbaar.. grote buiken keuken en afwasmachine’s (1x per dag) perfect. Grote plekken , als basisplaats. Animatie programma prima voor de kinderen..

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Fam Zwaan24-08-2021

Teleurstellend

In februari al contact opgenomen zowel per mail als telefonisch dat we op een bepaalde plek wilden staan. Hier ook een bevestiging van gehad. Toen we aan kwamen bleek dat de ‘meest gewaardeerde collega’ ons op de verkeerde plek had gezet. Volgens de eigenaresse zouden we hier blij mee moeten zijn aangezien dat een comfort plek ipv een basisplek was. Gevolg; we stonden op een mega drukke plek verder van de manege en speeltuin af. We hadden geen mooi uitzicht van de kanoroute en de bollenbloemvelden. Toen ik vroeg om een compensatie omdat dit niet is was ik had geboekt werd de eigenaresse ietwat agressief. Dit is een plek waar je ons niet meer terug ziet.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Susan24-08-2021

Mooie camping

Mooi gelegen op loopafstand van het strand. Keurig en schoon sanitair. Wegens COVID geen gebruik kunnen maken van het zwembad en de eetgelegenheden.Het is een middel grote camping waar veel te doen is voor kinderen. Camping is niet auto vrij. Veel caravans en tenten staan daardoor aan de weg. Hierdoor heb je niet echt ‘veldjes’ maar sta je allemaal naast elkaar opgesteld. Vonden wij minder gezellig en onrustig (met kleine kinderen) Verder een hele mooie plek om te kamperen.

• 7Astrid10-08-2021

Prima camping maar voor een paar dagen

Leuke camping waar de kids zich goed vermaken met speeltuintjes en springkussen.Binnenzwembad was ook erg leuk en zeker de glijbaan was favoriet.Prima snackbar aanwezig en broodjesservice.Strand is lekker dichtbij en leuk eten bij strandtent paal 6.Minpunten: - sanitair is beetje gedateerd en wordt niet goed en echt te weinig schoongemaakt.Weinig ophang haakjes aanwezig.- WiFi werkt slecht - heel veel honden op de camping - jammer dat er niet een klein winkeltje aanwezig is

• 6Eetgelegenheden
  • 8W vd10-08-2021

Wauw!

Wat een nare reviews Dit is echt een top camping. Met een aardige dame bij de receptie en overal vriendelijk personeel dat alles doet voor de klant.Nu al zin de zomervakantie!!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Jan05-07-2021

Voor herhaling vatbaar

Onverwacht schoon en netjes, heel vriendelijk personeel. Veel buitenlanders maar dat was/is voor ons niet storend.

Camping 't Noorder Sandt info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar