Camping 't Noorder Sandt

Camping 't Noorder Sandt
6,9

103 reviews over Camping 't Noorder Sandt in het Nederlands

Topcamping op kleine afstand van het strand, dat lekker breed en niet druk is. Op de camping prima voorzieningen, incl. een verwarmd overdekt zwembad. Heerlijk om in voorseizoen te staan!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Voor ons een te rommelige camping

Indie,
31-7-2018

Mooi binnen zwembad en fijne douches. Sanitair wordt helaas niet goed schoongemaakt. De camping zelf oogt rommelig en de comfort plekken zijn open en zonder enige privacy. Geen winkeltje aanwezig. Animatie aardig maar niet goed

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

niet voor herhaling vatbaar!!!

Richy & Ariane,
27-7-2018

Bij aankomst was het duidelijk dat het personeel aan de receptie geen oplossing had om ons een staanplaats aan te bieden. Wij werden dan maar geplaatst op de hoek van twee straten,zonder dat ze zelf waarschijnlijk beseften dat dit eigenlijk geen camperplaats was. Gevolg:moesten vrij schuin gaan staan om van de rijweg te staan,en het verkeer niet te hinderen.(plus vrij druk aan de ingang van het zwembad waar kinderen steeds voorbij reden met de fiets).

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

Fam Munter,
16-7-2018

Heerlijke camping. Fijne vakantie gehad hier, zeker een aanrader. Negatieve dingen over de camping niet gezien, wel door andere gasten...... (een drol in de douchecabine, glas in het zwembad) Helaas. Tips voor de camping, maak de vuilnisbakken/wanden schoon in damestoilet, dat kan echt n'og beter. Verder was t gewoon fijn!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Helemaal Prima

Theo en Mieke Coppens,
8-9-2017

Supervriendelijke medewerkers, perfecte ontvangst, luxe met een afwasmachine en reiniger voor mobiele toilet. Perfect sanitair gebouw en perfecte hygiëne. Het leek wel of ze de hele dag aan het poetsen waren. Ook die medewerkers waren super vriendelijk.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemoedelijke familiecmping dichtbij zee.

Yvonne,
29-8-2017

Deze camping heeft alle voorzieningen die nog zijn voor een leuke vakantie. Het is geen super de luxe park, maar wel allemaal schoon en aanwezig. Naar het strand is zeker voor kleine kinderen best ver lopen, maar vlak bij de strandopgang kun je gratis je auto parkeren. Leuke speeltuintjes, maar niet op heel veel plekken. Zwembad is prima om even een uurtje te vermaken en de glijbaan is zeker een meerwaarde in deze. Al met al een heerlijke vakantie gehad met leuke uitstapjes dichtbij en genoten van het strand.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie gehad, alles perfect in orde

Familie Reeuwijk,
12-8-2017

Ook dit jaar weer twee huisjes gehuurd voor een familie vakantie week. We hebben genoten mede omdat de huisjes compleet ingericht zijn. Een comfortabel, heerlijk terras met lounge banken, in het gras picknick tafel, complete ingerichte keuken. Ook alles super schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een aanrader. Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super!

Jan,
7-8-2017

Personeel is super vriendelijk en denkt mee. Het is gezellig en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer! eerder vertrokken

M vd Berg,
4-8-2017

Op zaterdag 29 juli aangekomen. we wilden een patatje eten na het opzetten van de tent. We hebben 45 minuten moeten wachten op onze bestelling. gelukkig waren we vroeg want de mensen na ons hebben nog veel langer moeten wachten. Ik ben gaan zwemmen met mijn dochter van 12. Het toilet en de wand van het kleedhokje zaten onder de poep. Er is geen toezicht in het zwembad (staat ook aangegeven). Eens stel van 9 Duitse en Nederlandse puber jongens houden de glijbaan bezet. Mijn dochter van 12 kan ik niet alleen naar het zwembad laten gaan. Op woensdag lag er weer poep in het zwembad en op de vloer bij de douches van het zwembad. Ik heb het nu direct weer gemeld en het is wel direct opgeruimd (vloer). Het putje bij de douches in het zwembad is verstopt dus het water loopt langs de kluisjes en langs de omkleedruimte. Het sanitair op de camping is ook ronduit vies. Ik heb een mevrouw (tergend langzaam) de toiletten zien schoonmaken met een sopje dat niet echt schoon was, doekje en zonder handschoenen!!. Waarom niet met hogedruk door de toiletten en de douches zoals je dit vaker ziet op campings. Ik stond met mijn tent direct achter een tent van Cirkel (een-ouder gezinnen vakantie met eigen animatie voor de kinderen) zij hadden 2 veldjes tot hun beschikking. Het lawaai uit de tent direct achter mij was zeer storend, een aantal ochtenden al voor half 8 veel lawaai. Ik ben samen met mijn buurvrouw (ook zij en haar gezin konden niet meer slapen van het lawaai 's-ochtends) hierover gaan klagen op dinsdagochtend. Ik ben op maandag ook al gaan klagen over de smeerboel in de toiletten en het zwembad en mijn achterburen. Ik heb direct aangegeven dat ik graag eerder naar huis wilde en heb gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, dit kon helaas niet. Ik ben vertrokken na 5 dagen. Ik kampeer toch al jaren maar dit nog nooit meegemaakt. Nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek voor kinderen

Emma Jansen,
3-8-2017

Aan het einde van de vakantie wilden onze kinderen niet meer mee naar huis. Het strand voor de deur, een mooi zwembad op het park, animatie... ze kwamen tijd te kort. Vooral de workshop Drumtastic viel in de smaak. De rust op de camping en het schone sanitair maakten het af.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Noorder Sandt in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Noorder Sandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.