Vakantiepark Strandslag Juliana

Vakantiepark Strandslag Juliana
7,9

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Strandslag Juliana voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het was geweldig

Linda dijk,
7-11-2018
  • Activiteiten7

We zijn met een caravan naar Julianadorp gegaan, meer heb je daar ook eigenlijk niet nodig. Er valt zoveel te beleven ook is Callantsoog maar 8km fietsen. Super mooie omgeving

Kenmerken

Verblijf goed.

Damesgroep,
2-10-2017
  • Activiteiten7

Houd er rekening mee dat je het huisje na afloop van het verblijf schoon achterlaat.Dat houd in[vegen,bank afborstelen,matrassen afborstelen,enz.Je betaald schoonmaakkosten,maar tevens word er verwacht dat je het bovenstaande uitvoerd,anders wordt je gekort op de borg die je betaald.Dit hebben wij in September zo ervaren.Dit is een fijne bron van inkomsten voor Strandslag!

Komen terug.

R. Wilms,
28-4-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooi groot appartement met zicht op de duinen.

• Onderkomen1
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4

Hadden appartement gehuurd nr 97. In een woord vreselijk. Stoffen bank die vol zand, hondenharen en vreemde vieze vlekken zat. Overal haren op de grond. Onder glasplaat op tafel alleen viezigheid.Loshangende lampen, ventilatieroosters zwart van stof en spinnewebben. Matrassen waar je het geen nacht op uit houdt. Kinderkamer waar de kast los tegen de muur staat (heel gevaarlijk). Terrasje 10 meter vanaf de parkeerplaats keuken en terrasstoelen met gebroken rugleuning. Meteen rechtsomkeer gemaakt richting receptie zelfs personeel van TD vond het niet kunnen om zoiets te verhuren en na aandringen huisje in ander park gekregen. Dus kom op voor je recht!

Heerlijke week gehad

Herman Janssen
5-1-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben alles als goed ervaren. De ligging van de appartementen, net achter de duinen. Ruime appartementen, de vriendelijkheid van het personeel, super!!!.

Goede ligging

Groot
23-8-2014
  • Activiteiten7

Mooi park. Leuk bij het strand.

Fijn park

Annelies en Cor
8-7-2013
  • Onderkomen8

Goed en ruim appartement,ligging vlak aan zee,wij komen zeker terug.

• Onderkomen8

We hebben genoten van een goed appartement met prachtig uitzicht op de duinen. Op loopafstand van de zee en het strand. Heerlijk rustig in de voorzomer en ook nog prettig geprijsd.

Eigenlijk moeten we geen reclame maken maar dit heerlijke plekje voor onszelf houden.

Super vakantieappartement!!

Henri
8-10-2012
  • Onderkomen8

Hogenboom Strandslag springt er voor ons echt uit!!

Nog nooit zo'n schoon park en appartement meegemaakt! Wij verbleven in een 4-6 p appartement. Super ligging, 7 minuten lopen en je staat op het strand!! Het appartement was echt super schoonhgemaakt. Dit geldt ook voor het park! Veel parkeergelegenheid en erg aardige dames bij de receptie. Kortom, echt een aanrader als je een weekje echt tot rust wilt komen!! De volgende vakantie hebben wij alweer geboekt!!

Geweldige midweek gehad

Anita Meems
6-8-2012
  • Activiteiten7

Vakantiepark Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee is een echte aanrader. Heerlijk dicht bij de zee, even de weg oversteken heerlijk door de duinen wandelen en hup je bent bij de zee. Mijn man en ik zijn er met onze twee kinderen ( 6 & 3 jr. ) geweest en die hebben we niet gehoord. Bij het restaurant op het park kun je heerlijk eten voor een goede prijs. Bij paal 6 aan het strand is het ook heerlijk eten, maar daar betaal je wel voor!!

Wij zaten in een appartement en het is een echte aanrader ( moet er wel bij zeggen dat de bedbank in de kamer voor geen meter slaapt!!!!, maar matras op de grond en je slaapt heerlijk ) Kortom wij hebben een heerlijke midweek gehad in Julianadorp aan Zee. De dagen zijn ons om gevlogen.

En we komen zeer zeker weer een keer terug!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandslag Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.