Vakantiepark Strandslag Juliana

7,9

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen6,9

45 reviews over Vakantiepark Strandslag Juliana in het Nederlands

Verbleven in kraakhelder, gezellig en sfeervol ingericht appartement 145 in vakantiecomplex Strandslag met uitzicht op de duinen. 's Avonds zie je vanaf de bank het licht van de vuurtoren van Den Helder. Je hoeft alleen de weg over te steken en je staat al in de duinen. Zo ben je binnen een paar minuten op het strand. Hier kan je van alles genieten wat strand en zee te bieden hebben en daarnaast je rust. Vernieuwd interieur met een elektr. sfeerhaard. Heerlijk geslapen in nieuwe bedden met super matrassen. Keuken met koelkast, vaatwasser, magnetron, broodrooster en oventje. Er is een BBQ restaurant in het complex waardoor je bij slecht weer toch makkelijk buiten de deur kan eten. Ook een bowlingbaan inpandig! Verder een fijn strand, waar je ook heerlijk bij het strandpaviljoen Paal 6 kan genieten van een drankje, een hapje of de ondergaande zon. In een woord geweldig! te boeken bij touroperator

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk uitwaaien

s oosterhuis,
7-2-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Wij verbleven in de appartementen ( verhuurd door touroperator maar nu niet meer) Verouderd van binnen maar wel verrassend ruim. Mooie ligging, aan de overkant van de weg zijn de duinen en het strand. Een leuke plek om oud en nieuw door te brengen. Voor het eerst een nieuwjaarsduik gedaan. Koud maar ook een hele belevenis!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Het was geweldig

Linda dijk,
7-11-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

We zijn met een caravan naar Julianadorp gegaan, meer heb je daar ook eigenlijk niet nodig. Er valt zoveel te beleven ook is Callantsoog maar 8km fietsen. Super mooie omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Verblijf goed.

Damesgroep,
2-10-2017
  • Activiteiten7

Houd er rekening mee dat je het huisje na afloop van het verblijf schoon achterlaat.Dat houd in[vegen,bank afborstelen,matrassen afborstelen,enz.Je betaald schoonmaakkosten,maar tevens word er verwacht dat je het bovenstaande uitvoerd,anders wordt je gekort op de borg die je betaald.Dit hebben wij in September zo ervaren.Dit is een fijne bron van inkomsten voor Strandslag!

Gereisd met vrienden in september 2017

Komen terug.

R. Wilms,
28-4-2017
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooi groot appartement met zicht op de duinen.

Gereisd met partner in april 2017

• Onderkomen1
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4

Hadden appartement gehuurd nr 97. In een woord vreselijk. Stoffen bank die vol zand, hondenharen en vreemde vieze vlekken zat. Overal haren op de grond. Onder glasplaat op tafel alleen viezigheid.Loshangende lampen, ventilatieroosters zwart van stof en spinnewebben. Matrassen waar je het geen nacht op uit houdt. Kinderkamer waar de kast los tegen de muur staat (heel gevaarlijk). Terrasje 10 meter vanaf de parkeerplaats keuken en terrasstoelen met gebroken rugleuning. Meteen rechtsomkeer gemaakt richting receptie zelfs personeel van TD vond het niet kunnen om zoiets te verhuren en na aandringen huisje in ander park gekregen. Dus kom op voor je recht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke week gehad

Herman Janssen
5-1-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben alles als goed ervaren. De ligging van de appartementen, net achter de duinen. Ruime appartementen, de vriendelijkheid van het personeel, super!!!.

Gereisd met partner in december 2015

Goede ligging

Groot
23-8-2014
  • Activiteiten7

Mooi park. Leuk bij het strand.

Gereisd met partner in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn park

Annelies en Cor
8-7-2013
  • Onderkomen8

Goed en ruim appartement,ligging vlak aan zee,wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2013
  • Onderkomen8

We hebben genoten van een goed appartement met prachtig uitzicht op de duinen. Op loopafstand van de zee en het strand. Heerlijk rustig in de voorzomer en ook nog prettig geprijsd. Eigenlijk moeten we geen reclame maken maar dit heerlijke plekje voor onszelf houden.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandslag Juliana in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandslag Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.