Camping Strandcamping Oase

7,9

63 reviews over Camping Strandcamping Oase in het Nederlands

super !

Fam Nagelhout, 5-4-2018

camping op loopafstand van strand, zeer vriendelijk personeel, we hebben het heel fijn gehad hier.

Mooie camping dicht bij het strand gelegen

Sietske, 22-8-2016

Ik vind het een fijne relaxte camping mooie kampeer plekken, in het hoog Seizoen is er nu ook geregeld wat voor de kinderen te doen ik ben zeer tevreden.

Je kunt er vanaf 16:00 wat eten en drinken

De washokken zijn keurig schoon

En de afstand naar het strand is goed te doen voor jong en oud.

Voor mij nooit weer

Pascal, 19-8-2016

Erg weinig te beleven in de omgeving voor als je met een hond bent.

Verder goed sanitair, erg veel duitsers

Maar onvriendelijk personeel!

Ligging uitstekend maar niet echt een gezellige camping

Fijne vakantie

Sietske, 4-9-2015

Fijne camping op loop afstand van het strand wat wil een mens nog meer 😎🌞🌊

Nette camping

Sam, 27-8-2015

De camping wordt steeds leuker, dat je er nu gezellig een patatje kunt eten super,vrijdags avond is er een leuke groep die er een kaartje legt, je kunt er ook een drankje halen bij mooi weer kun je lekker buiten zitten.

Soms is er een Bingo avond ,voor de kinderen is er niet echt veel te doen,wel een leuk speelveld,met een springkussen ,alleen voor de kleintjes niet echt handig daar het een bol springkussen is,het had beter plat kunnen zijn.

Elke kampeerder moet gratis gebruik kunnen maken van Wifi een stukje service hoort daar ook bij.

Wat ik een min punt vond is dat ze de parkeer plekken soms gebruiken als kampeerplaats voor kleine tentjes.... die stukjes zijn zo klein dat ze bijna bij de buren aan tafel zitten...niet doen!!!

Heerlijke vakantie gehad

Riette, 25-8-2015

Wij zijn in augustus 2 weken met onze kids naar camping Oase geweest.

De ligging was super we konden zo op loopafstand naar het strand en de speeltuin op de camping was dikke pret voor de kids vooral de airtrampoline vonden ze helemaal geweldig. De camping was zeer netjes en schoon sanitair gebouw. Wat natuurlijk ook erg prettig is. Wij komen zeker terug.

Nooit weer

tatjana, 23-8-2015

Wij dachten dat dit een rustige familiecamping was , maar helaas , wij hadden een weekend geboekt naar verder geen vak gehad te hebben . Maar de vrijdagavond kwam er op het veld een enorm gezelschap met Duitsers 13 auto,s en 8 tenten , de tafels in de midden en het feest kon beginnen de tenten opzetten ging door tot half 12 s,avonds dan maar niet te spreken over de knallende kofferbakken van auto , s ...... Voor mij was de lol er al af zo jammer dit wat je kunt wel op 2 vingers nagaan dat dit overlast voor andere gasten geeft . Zo jammer want ook wij hebben betaald 😓

prima eigenaars mooi camping

fam kroeze, 12-8-2015

Fantastische camping ,geweldige lieve eigenaars ( Anne en Janin}

de hele fam helpt mee ,hardwerkende mensen,

De heftige storm mee gemaakt en zij hebben ons prima opgevangen.

de camping ligt ook mooi ,wanneer je de camping afgaat straat over en je bent bij het strand.

Een dikke 9+

Zalige camping, super chalets

M.diks, 15-9-2014

De chalets waar we in zaten was helemaal nieuw. Zalig! De camping zag er heel verzorgd uit. En de douches/wc's zag er als nieuw, verzorgd en schoon uit. De jonge beheerders zijn zeer enthousiast. Ook vonden wij het super dat het dicht bij de zee zit.Wij vonden het er super gezellig en komen zeker terug!

prachtige strandcamping

Oeda Breunesse, 10-8-2014

4 geweldige dagen gehad met onze 3 kleinkinderen (2,3 en 5 jr). Goed en schoon sanitair met ruime douches en als extra verrassing het aparte kindersanitair. Kinderen hebben genoten in/op/onder het mooie en veilige speeltoestel waar we naast stonden. De afstand naar het strand was ook voor de allerkleinste goed te lopen. Winkelcentrum op 2 km afstand met oa 3 supermarkten, slager, bakker, drogist, etc. ruim voldoende en per fiets goed te doen: goede fietspaden.

Alles wordt goed onderhouden, vriendelijke beheerders met veel plannen voor de toekomst. Wij wensen hun alle succes en hopen zeker nog een keer terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Oase in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strandcamping Oase scoort een 7.85 uit 10 op basis van 80 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: