Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,2

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

78 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

Fantastische rietgedekte wellnessvilla!

Marco
3-2-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Een heerlijke last-minute midweek tussen kers en oud/nieuw doorgebracht in een wellnessvilla op dit resort. Nieuwe huizen met sauna (een echte, geen infrarood!) en zonnebank. Ons type had ook een bubbelbad, extra douche en onze hond kon mee. Deze opties kun je bij boeken aangeven. Binnen 5 minuten op het strand waar we lekker uitgewaaid zijn. Een ritje langs de duinen bracht ons in prachtige dorpjes in Noord-Holland. Ook het marine-museum in Den Helder was de moeite waar en binnen 10 minuten te rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

netjes luxe

braams
18-11-2011
  • Activiteiten6

leuke nette huisjes,mooie omgeving,op het park niet veel te doen,ideaal voor rustzoekers

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

echt relaxen!

Ine Bles
8-11-2011
  • Activiteiten8

een prima lokatie, straalt rust uit, luxe voorzieningen, mooi uitzicht, dicht bij strand en zee. Behulpzaam personeel bij calamiteiten. Voldoende leuke en lekkere eetgelegenheden op 5 minuten rijden of verder. Prima schoongemaakt. Alleen jammer dat de receptie moeilijk te vinden was, en we waren niet de enigen die dit vonden. Omdat we dit ook al gelezen hadden in een eerdere recensie hier speciaal via email naar geinformeerd, maar ook daar niet de juiste informatie gekregen. Het zou volgens ons een kleine moeite zijn om een routebeschrijving toe te voegen aan de aanreisinformatie: vanuit Julianadorp bij t-splitsing Zanddijk, linksaf voor de receptie, bij Wokrestaurant. Het park zelf ligt dan bij diezelfde splitsing rechtsaf, de eerste weg na een stoplicht.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Dicht bij het strand

Roos
11-10-2011

1 dame achter de receptie was nogal knorrig; werd de volgende dag door een andere dame ruimschoots goed gemaakt. Huis (nr. 32) heeft wel wat onderhoud nodig (afbladderende latex in de badkamer; flessenhouder in de koelkast was geplakt met ducktape en daardoor niet stevig; kapotte afstandsbediening tv boven) en was erg slecht schoongemaakt. De kookplaat onder het vet; een netje met uien was in de kast achtergebleven; vieze ramen, zand op de trap. Qua luxe erg mooi; bubbelbad-stoomdouche-sauna-zonnebank. Niets op aan te merken. Heerlijke omgeving om goed uit te kunnen waaien. Strand op loopafstand!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Leuk huis...

Hendrik
30-8-2011
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Incheck bij de receptie was de dame niet al te vriendelijk.

Slecht aangegeven waar het ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

fantastisch!!

aw
9-8-2011
  • Onderkomen10

Een fantastische uitvalsbasis voor strand, zee en dagjes uit. Park zelf bestaat enkel uit huisjes en een kleine speeltuin, maar dat wisten we van te voren. Prachtige grote huizen met standaard sauna en zonnenbank!. Je kunt dus altijd bruin terug komen, hoe het weer ook is. Heerlijk dicht bij het strand. (even de weg en de duinpartij over) We zijn volledig uitgerust. 8 minuten met de auto vind je een prima overdekt winkelcentrum waar alle te koop is. Kortom.... voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie lokatie maar geen schone huisjes

jpeeters19
15-6-2011
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Wij hebben hier een midweek gezeten. Wij zaten er in feb. dus waren ongeveer de enigste op het hele park. De huisjes zijn goed ingericht alleen de schoonmaak was gewoon slecht uitgevoerd. Ramen waren smerig, het toillet op de bg stonk naar urine. Op de bank en vloeren op de B.G. lag nog zand, dus we moesten eerst nog stofzuigen. Verder is er op het park niets te doen en moet je je echt zelf vermaken. Den Helder is een aanrader, leuke eettentjes en het marinemuseum is een bezoekje waard.

Gereisd Met partner in februari 2011

Schandalige behandeling door receptie

a schellen
8-12-2010
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Huisjes zijn netjes en redelijk schoon, strand is op loopafstand (5 min), het weer was slecht. Net zoals de reactie van de receptiemedewerkster, die ons een internet aansluiting verkocht, terwijl ze wist dat dit niet zou werken in ons huisje. retouneren was niet mogelijk. Klachtafhandeling door Hogenboomvakantieparken duurt nu al meer dan 8 weken

Gereisd Met partner in september 2010

superfijne vakantie gehad, we gaan dit jaar weer!

fam seuren
19-1-2010
  • Activiteiten8

Wij zijn in juni 2009 naar dit park geweest (in huisje nr 20). Echt een heel mooi park. Er is bijna niets voor kinderen, alleen 2 speeltoestellen, maar dat weet je van te voren. Het strand is vlak bij, een zwembad en binnen/buiten speeltuin de goudvis is ook een aanrader. Wij vonden de huisjes echt super, misschien zou de vloer wat beter gedweild mogen worden, maar een keer zelf met de dweil erdoor en dat is ook opgelost. We gaan dit jaar weer en hopelijk bevalt het net zo goed als vorig jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende nieuwe vakantievilla's

PdV
29-5-2009
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Kleinschalig park met mooie vakantievilla's. Luxe ingericht en superschoon. Afstand tot aan de duinenrand en het strand is ong. 5 minuten. Strand is heel breed. Geen faciliteiten voor kinderen in de directe omgeving. Zoek je rust en ruimte dan is dit een hele mooie bestemming.

Gereisd Met partner in mei 2009

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.