Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 9H.P.11-01-2013

Heel prettig huis om in te wonen

Uitstekend, alles is aanwezig, kindvriendelijk (campingbedje, kinderstoel, traphekje, bolderkar, zwembadje, hekje om de tuin), radio/DvD/Wii, internet, afwasmachine, uitgebreide magnetronoven, openhaard, extra tv slaapkamer, fijne bedden, zonnebank, sauna, 5 min. lopen van zee. Huisje nr.2 kijkt uit op de duinen. 4km. van Den Helder, prachtige fietspaden door de duinen en langs de bloemenvelden. Dit alles is zeer de moeite waard.

• 8Activiteiten

• 9anita 18-12-2012

Huisje 14, was top!

Wij zaten in huisje nummer 14. Vonden het allemaal erg netjes, en hebben er een super leuk weekend gehad. Loop afstand naar het strand. Als je dan naar links loopt, het je een heerlijke standpaviljoen waar je heerlijk kan eten. En daarna weer naar het huisje in de sauna, jaccuzi en zonneband! een woord heerlijk. Een klein puntje, geen over in het huisje.

• 9Activiteiten

• 8roelienelle20-11-2012

mooi huisje

wij zaten in huisje nr. 14, erg mooi alleen misten wij een oven, zit alleen een magnetron in en de koelkast heeft geen vriesvak. de jacuzzi was heerlijk en lekker warm maar als je het deksel er af hield, kwam de geur van alg naar boven, maar verdween redelijk snel, ook was de jacuzzi daardoor wat glibberig maar wel prima te doen. voor de rest perfect!

• 10Paulien16-10-2012

Geweldig, Top, Uitstekend!

Heerlijk met wat vrienden een weekend weg, wij verbleven in huisje 14 en 28. Prachtige locatie, verzorgd park, en vlak bij het strand. In de huisjes was echt alles aanwezig wat je nodig hebt, zelfs wifi en als extra een jacuzzi in de tuin. Bij aankomst waren de huisjes keurig schoon!! Wat ook fijn was dat er huisdieren in de huisjes mochten, dus ook die hebben zich ook heerlijk kunnen vermaken.

• 10Jet15-10-2012

Mooi schoon huisje met zonnebank, sauna en jacuzzi

We hebben genoten in het mooie huisje nummer 14. Heerlijke zonnebank, sauna en jacuzzi. Alles keurig schoon. 2 parkeerplaatsen bij het huisje en een grote tuin. Verder is het een rustig park, vlakbij het strand. We liepen er zo naar toe. Een aanrader!

• 10Susanne15-10-2012

Super mooi, luxe huisje in een prachtige omgeving

We zijn met vrienden een weekend in huisje 14 geweest. Het huisje was bij aankomst super schoon. De tuin en het park zelf zijn ook heel goed ondehouden. Het huisje is ruim en heeft 2 mooie badkamers waarvan 1 met sauna! In de tuin staat een schone, goed onderhouden jacuzzi! Je loopt vanaf het huisje in 5 minuten naar het prachtige strand met gezellige strandtenten waar je lekker kunt eten. Al met al een super-weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 9Activiteiten

• 9Naomi15-10-2012

Prachtig park in dito omgeving

Wij zijn met vrienden een weekend in huisje 28 geweest. Mooie ruime slaapkamers met luxe bedden. Een sauna in het huisje en als kers op de taart een jacuzzi in de tuin! Het huisje was modern, schoon en gezellig. Ook de tuin en het terras lagen er goed onderhouden bij. Het kleine, exclusieve park ligt direct aan de duinen dus een strandwandeling kan op elk moment van de dag. Evenals het bezoeken van leuke strandtenten en dorpjes/ steden. Zeer tevreden over het verblijf!

• 8Activiteiten

• 10Simon14-10-2012

In één woord... GEWELDIG!

Wij zijn met familie en vrienden een lang weekend verbleven in huisje 14 en 28. Wat een schitterende huisjes en van alle gemakken voorzien. In beide huisjes waren jacuzzi's aanwezig, waar we volop gebruik van hebben gemaakt. Heerlijk rustig park en 5min naar het strand. Dit is dus echt een aanrader!

• 7Josine09-06-2012

Hadden het luxer verwacht

Wij hadden een wat luxer huisje verwacht. Het is goed, maar ook niet meer dan dat. Inrichting is standaard, geen bungalow van keten maar ook niet als thuis. Faciliteiten zijn op ongeveer 3 km afstand, bij ander park. Dus niet hier. Je moet dus wel een fiets hebben of auto om bijv je krantje te halen als je de comfort boekt. Strand is heel dichtbij, dat is fantastisch. Als het mooi weer is, zit je hier geweldig. Maar dat is het nu niet. Sauna en zonnebank zijn goed. Zwembad is bij ander bungalowpark op 3 km afstand. Ook hier loop me echt niet naartoe. Zwembad is oud en vies. Tegenvaller. Resort duynopgang zit hiernaast. Is gelijk aan dit. Op dit park, lees een blok van 30 identieke huizen, is verder niks, net als het park hiernaast. Kortom, met mooi weer is het heerlijk. Maar het is niet de luxe die je verwacht.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Met jonge kinderen

• 7F04-06-2012

Prima verbleven in zeer aangeharkt vakantieparkje

Dit vakantiepark valt onder Hogenboom Parken. Hogenboom heeft meer complexjes in Julianadorp in haar beheer. Bij één hiervan is de receptie voor alle complexjes. Dit moet je wel weten, anders zoek je je suf. Duynzicht is een dicht op elkaar gebouwd vakantiecomplex van de tijd dat projectontwikkelaars hiermee snel konden cashen. Daardoor oogt het levenloos en steriel. Jammer hoor. Ook al zijn de huizen nieuw en mooi gebouwd en afgewerkt. Wij zaten in huisje nr 14 en konden genieten van de heerlijke jacuzzi. Prima huisje maar jammer dat de eigenaren het verder zo beperkt hebben ingericht. Geen oven, geen vriezer (!), geen kastjes in de badkamers (voor de dames ergerlijk met de vele make up spullen die van de wastafel afkukelen), geen zeepplankje in de douche, geen badmatje, geen kussentjes in de (kuip)tuinstoeltjes, geen radio/stereoset, geen dvdspeler, een krap keukentje. Gezien de stevige prijs voor een weekend hadden wij dit toch wel verwacht. Maar... de bedden lagen heerlijk.

• 7Onderkomen

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan