Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 9Roelof Klaassen06-01-2014

Geweldige Villa, voor een geweldig weekend.

Wij werden enorm verrast in huisje nummer 28, met het feit dat de jacuzzi al aan stond, en de sauna al warm was. Na een lange strandwandeling gemaakt te hebben ( maar vijf minuten lopen van de villa) hebben wij heerlijk genoten van deze luxe. De eerste avond hebben wij lekker gegeten in een nabij gelegen restaurant aan zee. Door de keuken die van alle gemakken is voorzien, hebben wij de tweede avond lekker thuis gekookt en gegeten. En we konden het uiteraard niet laten om na het eten, net zoals de avond ervoor, weer even in de jacuzzi te springen. en te eindigen in de sauna! Dankjewel! Dankjewel voor de goede service, de luxe en de gezellige villa waar wij van hebben genoten.

• 8Michael Heijtenis 14-12-2013

Fantastisch villa

Na een zwaar jaar een weekend weg geboekt bij dhr. Moelee. In deze prachtige villa met allerlei luxe. We hebben er echt van genoten. Bij aankomst was de verwarming al op temperatuur heerlijk als je net uit de kou komt. Ook de schoonmaak was echt fantastisch, niks op aan te merken

• 9Simon06-12-2013

In één woord Fantastisch!!

Wij zijn in oktober een lang weekend op dit park geweest in villa nr. 28. We hebben geboekt via de eigenaar via een eigen website. We werden prettig geholpen en ook de boeking verliep perfect! De villa is zeer luxe, met o.a. een sauna, zonnebank en jacuzzi! Zelfs een van de slaapkamers had een TV met ook digitale televisie aansluiting. Geweldig! We hadden geboekt met de hele familie en iedereen heeft genoten van het verblijf. Met 7 min lopen waren we op het strand en konden uren uitwaaien, daarna lekker eten en drinken in een strandtent! We komen zeker terug!

• 9Activiteiten

Anders

• 9joost hendriks01-12-2013

Mooiste Villa, helemaal compleet

Wij waren in Villa nummer 13 met onze ouders en onze kinderen op Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee. Wat een geweldige week hebben we gehad. We hadden geboekt via de eigenaar. Een heel luxe huis met een grote tuin aan het water met eigen terras, veel privacy, met zicht op de duinen. Eigen sauna, zonnebank, internet, dvd, wasmachine, droger en noem maar op. We gaan zeker nog een keer naar nummer 13.

• 8Dinanda20-11-2013

Een echte aanrader voor vrienden en familie!

Bij aankomst meteen verrast door de luxe uitstraling van het huisje. en of dat nog niet fantastisch genoeg was, konden we meteen in de jacuzzi springen. Die al op temperatuur was. Verder is het huisje goed ingericht en is alles aanwezig wat je nodig hebt. En zelfs meer... zoals de sauna. Maar ook buiten het huisje is het zeker niet onverdienstelijk. Binnen 2 minuten bevind je je op het strand. Waar je mooi en lang kan wandelen.

• 10Activiteiten

• 9a.blok17-11-2013

heerlijk weekend luxe 8 persoons rietgedekte villa

Wij hebben met vrienden heerlijk genoten in villa nr 17, een hele luxe 8 persoons villa op het park. Heerlijk genieten in de finse oven sauna, lekker onder de zonnebank en heerlijk uitwaaien op het strand. Super de luxe villa, met flatscreen tv, boxspringbedden, luxe kofieapparaten o.a. Nespresso, combi-oven, wasmaschine en droger. Voor de kinderen veel speelmateriaal o.a. Bolderkar etc We gaan zeker binnenkort weer een keer.

• 10fam. Schröder09-09-2013

Onvergetelijk mooie vakantie!!

ook wij verbleven in huisje nr 9. Naar ons idee het mooiste plekje en wat een super huisje! Alles aan boord en super schoon.

Echt een aanrader, omheind, privacy en super uitzicht!

• 10Chris & Miriam02-09-2013

Huisje 9 helemaal super

We hebben een heerlijk weekend gehad in Huisje 9. De Jacuzzi was voor ons een heerlijke verrassing. Was zeer schoon en net ververst! Verder waren de Sauna, zonnebank en ligbad heerlijk om even tot rust te komen. Wij hadden voor huisje 9 gekozen omdat deze omheind is en de kinderen en hond zo veilig buiten konden verblijven.

Het uitzicht en privecy is perfect.

Een heerlijk weekend gehad, gaan we zeker nog een keer doen.

• 10Activiteiten

• 9andrea08-07-2013

mooie omgeving en super huisje

We zijn een midweek in huisje nr 2 verbleven. Allemaal goed gepoetst. Sauna en zonnebank aanwezig. Ook aankinderen is gedacht (bolderkar, speelgoed voor op het strand, opblaasbadje etc aanwezig). Er is een WII aanwezig waarvan goed gebruik gemaakt is. Combi-oven aanwezig dus sochtends vers afgebakken broodjes. enige minpunt is dat het schuine dak al snel begint op de slaapkamers en dit niet heel geschikt is voor langere mensen, aangezien hier het bed onder staat. De locatie is perfect, dichtbij de duinen. Mogelijkheden tot uitstapjes naar steden in de buurt en Texel. Receptie en het park was makkelijk te vinden met de googlemaps. en navigatie. De dame aan de receptie gaf een tekening met uitleg van de route naar het huisje. Kortom huisje nr 2 is een aanrader!

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 9Ineke Jakobs-de Vries15-02-2013

Huisje 14 totaal relaxen!

Met 6 vriendinnen/moeders geboekt. We wilden een huisje met jacuzzi buiten en een sauna. Toen we aankwamen was de jacuzzi warm. De sauna hebben we aangezet. Dat duurde even. Het huisje is schoon en de slaapkamers prima. We misten wel de vriezer (evt. in koelkast) en de oven (voor afbakken broodjes). Ook sloeg de jacuzzi de eerst nacht op error. Dan duurt het opwarmen erg lang. De 2e nacht viel de stroom van de jacuzzi uit. Maar vrouwen lossen dit praktisch op. Na een heerlijk lange strandwandeling en sauna was aan het eind van de dag de jacuzzi weer warm. Al met al voor ons als moeders een heerlijk plek om de drukte van alledag te vergeten Wij hebben een weekend genoten in huisje nummer 14.

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan