Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,2

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

78 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

Super

Jan-Willem
25-8-2015
  • Onderkomen10

Als je op zoek bent naar rust, strand en zee

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

ligging is goed, het huisje ronduit smerig

JZ
15-5-2015
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

klein parkje met prima ligging. de huisjes zien er ogenschijnlijk mooi en netjes uit maar ons huisje (nr 7) was ronduit smerig. De grootste tegenvaller was dat we expliciet een rookvrij huisje hadden geboekt maar bij binnenkomst kwam een enorme rooklucht ons tegemoet. Alles stonk naar rook: muren, gordijnen, bedden... alles. Niet bepaald gewenst met twee astmapatienten. Daarnaast was het huisje echt vies. blijkbaar worden de huisjes zeer snel schoongemaakt want de wasbakken waren dan wel schoon maar de ventilatieroosters, plinten, lampekappen, luxaflex en talloze andere zaken waren enorm vies. De receptie was niet bepaald vriendelijk nav onze klachten.

Het parkje moet een bepaalde luxe uitstralen, de inrichting van de huisjes is feitelijk vrij armoedig.

kortom, teleurstellend en het geld niet waard. Hogenboom pretendeert luxe te verhuren maar onder een laagje luxe zit vooral matigheid. Dit huisje (en bij navraag ook andere huisjes) zijn niet rookvrij. wees gewaarschuwd!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Mooi resort

Bloem
20-4-2015
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Een week verbleven in een deluxe bungalow, nr 34. Park ligt dichtbij het strand, op 10 min loopafstand. Woonkamer is ruim. De tuin is omheind, goede tuinstoelen, bank en tafel. Het 'deluxe' laat te wensen over, de sauna wordt moeilijk warm en om de zonnebank aan te doen moeten de bedden verschoven worden voor een stopcontact. Jammer !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Aanrader

W. de Ruiter
19-1-2015
  • Onderkomen10

Super ligging, 10 minute lopen en je staat op het strand. Nog nooit zo'n schoon huisje meegemaakt. Heerlijke bedden en lekker eten bij Steak House Duinoord. Veel parkeergelegenheid en erg aardige dames bij de receptie. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Als je van rust houd.

F.
2-11-2014
  • Onderkomen8

Afgelopen midweek in huisje nr. 9 gezeten. Het huisje was waarschijnlijk lagere tijd niet verhuurd geweest, het rook er muf, syfons waren leeg getrokken en digitale tv werkte niet. Het is een compleet huisje met prima wellness faciliteiten, de sauna en de jacuzzi zijn een meerwaarde voor het huisje. De tuin is mooi omheind en het huisje bied voldoende plek voor 6 volwassenen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jan Willem ter Meulen, Eigenaar nr 9 en 12, 19-7-2015

Fijn dat u onze villa heeft beoordeeld. Wij vinden de jacuzzi en het super uitzicht zelf ook geweldig. Vervelend dat de digitale tv het niet deed, deze is nog gloednieuw. Heeft u het doorgegeven bij de receptie? Onze ervaring is dat dit soort problemen super snel worden opgelost. De muffe lucht verbaast ons het huisje wordt mede door de jacuzzi en de mooiste ligging heel frequent verhuurd, wij hebben het als eigenaar nog nooit geroken. We gaan er zeker op Letten en melding van maken.

Mooi park, dichtbij zee en prachtige woningen

Jack en Joke
16-10-2014
  • Onderkomen9

Voor iedereen aan te raden. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek om lekker te relaxen

Suzanne Swinkels
11-5-2014
  • Activiteiten8

Afgelopen april voor de tweede keer een lang weekend in villa 28 geweest op hogenboom resort duynzicht. Bij aankomst was de jacuzzi al warm. Het strand is op loopafstand, evenals diverse eetgelegenheden. Wat ons vooral opviel was dat er in de avond rust heerst over het resort. Het huis is netjes ingericht en voorzien van een sauna. De keuken is volledig ingericht. De bedden slapen fantastisch. De villa beschikt over 2 badkamers. Deze villa heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagd weekend weg. Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn weer naar huis

Bertrude Koolen
9-5-2014
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Wij logeerden in een luxe wellness strandvilla op resort Duynzicht. De luxe zat vooral aan de buitenkant, een groot huis met rieten dak en een prima jacuzzi in de grote tuin. Ook de ligging was mooi. Het tuin meubilair bestond uit goedkope plastic stoelen van verschillende kleuren en modellen en een vieze tuintafel Ook stonden er twee ligstoelen in de berging waarvan er een stuk was. huiskamer was groot maar eg sober ingericht. In de keuken stond een losse koelkast een magnetron erop en de afzuigkap was erg vies. de keuken inventaris was erg sober, er stond een vieze aangekoekte pan in het kastje het bestek en de wijnglazen was een allegaartje. bedden waren op zich goed op een slaapkamer was een extra tv op de andere een zonnehemel. Je moest wel acrobatisch zijn om in bed te komen of je moest je hoofd willen stoten. Op het toilet zat een goedkope flut bril, en zodra je ging zitten schoof die er zowat af. De wc rolhouder was verroest. Dit verwacht je toch niet in een luxe strandvilla?

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

leuk park

wietse
10-2-2014
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

wij hebben een leuk weekend gehad , mooie huizen, en van alles in de buurt te doen ! het was lekker rustig , zaten niet veel mensen dit weekend op dit park ( wat best fijn was ), wij hadden huisje nr.4. Niks op aan te merken !

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Geweldige Villa, voor een geweldig weekend.

Roelof Klaassen
6-1-2014
  • Activiteiten8

Wij werden enorm verrast in huisje nummer 28, met het feit dat de jacuzzi al aan stond, en de sauna al warm was. Na een lange strandwandeling gemaakt te hebben ( maar vijf minuten lopen van de villa) hebben wij heerlijk genoten van deze luxe. De eerste avond hebben wij lekker gegeten in een nabij gelegen restaurant aan zee. Door de keuken die van alle gemakken is voorzien, hebben wij de tweede avond lekker thuis gekookt en gegeten. En we konden het uiteraard niet laten om na het eten, net zoals de avond ervoor, weer even in de jacuzzi te springen. en te eindigen in de sauna! Dankjewel! Dankjewel voor de goede service, de luxe en de gezellige villa waar wij van hebben genoten.

Gereisd Met partner in januari 2014

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.