Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 7Marion20-06-2016

Super locatie, wel verouderd nr.9)

Wij zijn voor de 2e x op resort duynzicht verbleven. Vorig jaar huisje 35 en dit jaar huisje 9. Het park en de huisjes zien er prachtig uit. Huisje 9 heeft een jacuzzi en het mooiste uitzicht van het park. Wij zaten er 12 dagen en hebben het fijn gehad, maar de schoonmaak viel ons tegen en ook zeker dat de jacuzzi geen nieuw chloortablet kreeg na 1 week.. Het huisje is van binnen echt wel aan een opknap beurt toe, een likje verf en de gordijnen wassen kan zeer zeker geen kwaad ( deze waren echt heel vies! ). De bank is doorgezakt ( staat op klosjes ) en de zonnebank is toe aan nieuwe lampen ( deden amper wat ).

We komen echt nog wel eens terug, want verder is het prima. Alleen van binnen wel erg verouderd voor deze "luxe" villa. De prijs/ kwaliteit verhouding is nu niet goed, na een frisse opknapbeurt zeker de prijs waard.

• 8Onderkomen

• 5Egbert de Jonge05-06-2016

Mooi huis maar slechte en defecte inrichting

Mooie huis, maar voorzien van inferieure inrichting waardoor van alles defect is. Onderhoud is misschien dan ook niet voldoende gedaan. Bedden zijn ronduit slecht en zakken extreem door. Vaatwasser niet goed bruikbaar, tuinmeubilair aan stukken en veel kleine gebreken. Zo werkt bijvoorbeeld een gedeelte van de jacuzzi niet.

Bouwstijl van huis is wel goed, uitzicht is fantastisch.

Jammer dat blijkbaar 9 jaar geleden gekozen is voor goedkope inrichting, dat breekt nu op. Een grote onderhoudsbeurt en reparaties zou hier veel kunnen verbeteren.

Het geheel voldoet nu niet aan de verwachting van een "resort" waar we buiten het seizoen € 1200 voor betaald hebben voor een week. Voor de helft van het geld hadden we dan een vergelijkbaar huisje op een ander park gehad. We kozen deze vanwege de luxe en afwerking.

Het huisje zou perfect zijn als de defecten op tijd waren gerepareerd en defecte onderdelen waren vervangen. En als er fatsoenlijke bedden in zouden zitten. Dan zou het zelfs 5 sterren waard zijn geweest ondanks de hoge prijs. Je krijgt dan waar je voor betaald.

Nu niet en daarom kom ik niet verder dan 2 sterren :( Jammer, gemiste kans...

• 4Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 9Fam. Lokker09-05-2016

Heerlijk vakantiehuis

We hadden een heerlijke, zonnige midweek in huisje nummer 25. Ruim huis met drie slaapkamers, goede bedden en netjes schoon. Lekker luxe met sauna, Nespresso apparaat en vaatwasser. Even het duin over en je staat op het strand. Heerlijk vakantiehuis!

• 9Paul30-04-2016

Zeer prettig verblijf om helemaal tot rust te kome

Heerlijke, goed werkende sauna. Aparte grote badkamer met ligbad (bubbels!!) en losse douche bij sauna. Die laatste douche mag wel een klein opstaand randje krijgen, want water loopt wat makkelijk de ruimte in. Fijn uitzicht over bollenvelden en richting duinen. 10 minuten lopen en je staat op het strand

• 10G&D17-04-2016

Fijne vakantiewoning

Heerlijke sauna, goede bedden, kortom fijne vakantiewoning.

• 10FAM.GILLIS11-04-2016

Echt een aanrader

Zeer mooi verblijf in een rustige omgeving vol mooie natuur. Marinemuseum en Alkmaar zijn zeker een bezoek waard!

• 9Fam. Vos29-02-2016

Hele fijne week gehad

Een fijne week doorgebracht in huisje 8. Ligging is ideaal tov strand en Den Helder. Ook in de winter biedt de omgeving meer dan voldoende reacreatiemogelijkheden. Het marinemuseum en Fort Kijkuit vinden wij echte aanraders. Huisje was van alle gemakken voorzien en schoon. Het koelvermogen van de koelkast viel ons tegen. Deze is waarschijnlijk aan vervanging toe. Verder ruimte genoeg om met 4-6 personen een week in te verblijven en een prachtig vrij uitzicht. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.

• 10Activiteiten

Met jonge kinderen

• 8Fam schra31-01-2016

Heerlijk dicht bij strand, genieten van de jaccuzi en alle andere luxe

Met vrienden

• 9José08-12-2015

Voor herhaling vatbaar

prachtige woning en op 5 minuten loopafstand naar het strand

• 8ankpronk_125-11-2015

Geweldig!...

We verbleven in het huis 2, in 1 woord Geweldig. Alles is aanwezig, met slecht weer is de sauna, zonnebank, film kijken, een uitkomst. Fijn dat er aandacht is besteed voor de kleintjes, kinderstoel, traphekje, klein zwembadje, spelletjes. Voor rust kan je hier goed terecht.

• 8Onderkomen

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan