Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,2

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

78 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

Huisje minder, jacuzzi heerlijk

Paul
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Jacuzzi was perfect en goed onderhouden. Huisje is aan een opknap beurt toe. Bank zakt door. Bed slecht. Totale beeld valt wat tegen. Je ziet het helaas elk jaar achteruitgaan. Ligging is perfect.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een week genoten waarbij je je thuisvoelt .

JacquelineP
  • Activiteiten8

Op dit park voel je je gewoon thuis en wil je weer terug voor een volgende vakantie. Het welkom,de sfeer alles is gewoon goed, wij waren hier voor de 2e keer en komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in november 2017

Tineke Radix
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

De bungalow was geweldig, lekker ruim en alle comfort.

Jammer dat er geen winkels in de buurt zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Roompot Vakanties

Fantastisch voor herhaling vatbaar .

Ad
16-9-2017
  • Onderkomen9

Schitterende ligging net achter de duinen aan een prachtig strand.

Gereisd Met vrienden in september 2017

afstand naar zee is goed te doen

w.schut
15-7-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

het park is klein en rustig, ons huisje kon wel een grote schoonmaak gebruiken, vieze ramen, vies terras, vieze schuur, jammer dit. tv in slaapkamer stond schuin op grond, heel vreemd,kan je beter ophangen om wat te kunnen zien,raar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

tot rust komen

Dhr. Jansen
11-5-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10
  • Activiteiten7

Heerlijke luxe vila om tot rust te komen. Ons huis (nr. 18) was heel netjes onderhouden met 2 ruime badkamers en een fijne sauna en zonnebank.

Het park is redelijk kleinschalig. Wat ik opvallend vond was dat niet elk huisje evengoed onderhouden was. Rondom sommige huisjes leek het wat rommeliger. De huisjes zijn op (zeer korte) loopafstand van het strand en de duinen. Eigenlijk hoef je alleen de weg over te steken. Voor ons was dit perfect want we konden zo mooie strandwandelingen maken.

De omgeving is mooi rond deze tijd van het jaar met veel bloemenvelden. Wel is het metname geschikt voor mensen die opzoek zijn naar rust. Hoewel er strandtenten in de buurt zijn is het een kalme omgeving.

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant C'est la vie in de buurt.

Gereisd Met partner in april 2017

Top uitzicht vanuit de jacuzzi

Lisa mulder
25-4-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Jammer dat het huis slecht onderhouden wordt qua verf, kookgerei etc. Zonnebank is verouderd, lampen doen het slecht en een aantal zijn defect. Sauna is zo heet dat je er eigenlijk niet in kunt zitten. Doucheknoppen zijn kapot evenals de kraan id keuken. Jacuzzi heeft top uitzicht. Semi privé, buurwoning kan je zien zitten. Toch in ons blootje ingezeten etc. Toch het prettigste. Buren waren Jong dus dat maakte ons niet uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker genoten.

Hofstra
29-1-2017
  • Onderkomen8

Verbleven in huisje nr.9. Mooie ligging. Uitzicht op bollenvelden vanuit de jacuzzi.. Omheinde tuin. Ideaal voor kleine kinderen en hond. Huisjes worden opgeknapt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk luxe en vlak bij zee

Carla
25-11-2016
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Voor kinderen niet veel te doen

Gereisd Met partner in november 2016

Super locatie, wel verouderd nr.9)

Marion
20-6-2016
  • Activiteiten8

Wij zijn voor de 2e x op resort duynzicht verbleven. Vorig jaar huisje 35 en dit jaar huisje 9. Het park en de huisjes zien er prachtig uit. Huisje 9 heeft een jacuzzi en het mooiste uitzicht van het park. Wij zaten er 12 dagen en hebben het fijn gehad, maar de schoonmaak viel ons tegen en ook zeker dat de jacuzzi geen nieuw chloortablet kreeg na 1 week.. Het huisje is van binnen echt wel aan een opknap beurt toe, een likje verf en de gordijnen wassen kan zeer zeker geen kwaad ( deze waren echt heel vies! ). De bank is doorgezakt ( staat op klosjes ) en de zonnebank is toe aan nieuwe lampen ( deden amper wat ).

We komen echt nog wel eens terug, want verder is het prima. Alleen van binnen wel erg verouderd voor deze "luxe" villa. De prijs/ kwaliteit verhouding is nu niet goed, na een frisse opknapbeurt zeker de prijs waard.

Gereisd Met partner in juni 2016

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.