Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,2

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties
Roompot Vakanties

1 review over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

In één woord Fantastisch!!

Simon
6-12-2013
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Wij zijn in oktober een lang weekend op dit park geweest in villa nr. 28. We hebben geboekt via de eigenaar via een eigen website. We werden prettig geholpen en ook de boeking verliep perfect! De villa is zeer luxe, met o.a. een sauna, zonnebank en jacuzzi! Zelfs een van de slaapkamers had een TV met ook digitale televisie aansluiting. Geweldig! We hadden geboekt met de hele familie en iedereen heeft genoten van het verblijf. Met 7 min lopen waren we op het strand en konden uren uitwaaien, daarna lekker eten en drinken in een strandtent! We komen zeker terug!

Gereisd Anders in oktober 2013

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.