Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 2018
    8Ed15-01-2018

Heerlijk relaxen

Sommige huisjes hebben vrij uitzicht, anderen niet. Mooi ruim huis. Heerlijke sauna en jacuzzi. Geen faciliteiten wat wij heerlijk rustig vonden. Park was bijna niet bezet, heerlijk. Vaatwasser was defect, vuil onder de bank, bestek en servies was vuil en incompleet.

• 1Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-01-2019

Bedankt voor je review, Ed.

Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van de rust en de ruimte. Hebben jullie de zaken die niet in orde waren gemeld bij de receptie, zodat het tijdens jullie verblijf kon worden opgelost? We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken!

Groetjes,

Kathinka

• 2017
    8Anita12-12-2017

We komen elk jaar en elke keer weer top!

De huisjes zijn erg prettig, luxe en goed ingericht. Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de de bollenvelden en duinen. En lopend ben je zo op het strand.

• 7Activiteiten

• 9Ad16-09-2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar .

Schitterende ligging net achter de duinen aan een prachtig strand.

• Oude reviews

8Fam schra31-01-2016

Heerlijk dicht bij strand, genieten van de jaccuzi en alle andere luxe

• 6Activiteiten

• 10W. de Ruiter19-01-2015

Aanrader

Super ligging, 10 minute lopen en je staat op het strand. Nog nooit zo'n schoon huisje meegemaakt. Heerlijke bedden en lekker eten bij Steak House Duinoord. Veel parkeergelegenheid en erg aardige dames bij de receptie. Wij komen zeker terug.

• 9Jack en Joke16-10-2014

Mooi park, dichtbij zee en prachtige woningen

Voor iedereen aan te raden. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Suzanne Swinkels11-05-2014

Fijne plek om lekker te relaxen

Afgelopen april voor de tweede keer een lang weekend in villa 28 geweest op hogenboom resort duynzicht. Bij aankomst was de jacuzzi al warm. Het strand is op loopafstand, evenals diverse eetgelegenheden. Wat ons vooral opviel was dat er in de avond rust heerst over het resort. Het huis is netjes ingericht en voorzien van een sauna. De keuken is volledig ingericht. De bedden slapen fantastisch. De villa beschikt over 2 badkamers. Deze villa heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagd weekend weg. Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen.

• 8Activiteiten

• 8Michael Heijtenis 14-12-2013

Fantastisch villa

Na een zwaar jaar een weekend weg geboekt bij dhr. Moelee. In deze prachtige villa met allerlei luxe. We hebben er echt van genoten. Bij aankomst was de verwarming al op temperatuur heerlijk als je net uit de kou komt. Ook de schoonmaak was echt fantastisch, niks op aan te merken

• 9a.blok17-11-2013

heerlijk weekend luxe 8 persoons rietgedekte villa

Wij hebben met vrienden heerlijk genoten in villa nr 17, een hele luxe 8 persoons villa op het park. Heerlijk genieten in de finse oven sauna, lekker onder de zonnebank en heerlijk uitwaaien op het strand. Super de luxe villa, met flatscreen tv, boxspringbedden, luxe kofieapparaten o.a. Nespresso, combi-oven, wasmaschine en droger. Voor de kinderen veel speelmateriaal o.a. Bolderkar etc We gaan zeker binnenkort weer een keer.

• 8Activiteiten

• 9andrea08-07-2013

mooie omgeving en super huisje

We zijn een midweek in huisje nr 2 verbleven. Allemaal goed gepoetst. Sauna en zonnebank aanwezig. Ook aankinderen is gedacht (bolderkar, speelgoed voor op het strand, opblaasbadje etc aanwezig). Er is een WII aanwezig waarvan goed gebruik gemaakt is. Combi-oven aanwezig dus sochtends vers afgebakken broodjes. enige minpunt is dat het schuine dak al snel begint op de slaapkamers en dit niet heel geschikt is voor langere mensen, aangezien hier het bed onder staat. De locatie is perfect, dichtbij de duinen. Mogelijkheden tot uitstapjes naar steden in de buurt en Texel. Receptie en het park was makkelijk te vinden met de googlemaps. en navigatie. De dame aan de receptie gaf een tekening met uitleg van de route naar het huisje. Kortom huisje nr 2 is een aanrader!

• 6Activiteiten

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan