Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,2

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar....

Familie van der Meer
12-12-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het park is pas in handen van Roompot, en een gebruikelijk roompot park receptie gebouw ontbrak.

Ideale locatie voor een dag zee en strand.

Perfect huisje.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Heerlijk!

Wim & Tien
11-12-2017
  • Activiteiten6

Fijn huisje met sauna en zonnebank, lekker ruim. Mooie tuin erbij waar we door de windschermen heerlijk konden zitten. Strandtent op loopafstand waar we meerdere malen lekker hebben geborreld. Voor de kinderen was op het park een speeltuin, maar dat was geen probleem. We kwamen aan na openingstijd van de receptie, de sleutel lag keurig in een kluisje, maar we moesten wel even telefonisch contact hebben om hem te vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Top uitzicht vanuit de jacuzzi

Lisa mulder
25-4-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Jammer dat het huis slecht onderhouden wordt qua verf, kookgerei etc. Zonnebank is verouderd, lampen doen het slecht en een aantal zijn defect. Sauna is zo heet dat je er eigenlijk niet in kunt zitten. Doucheknoppen zijn kapot evenals de kraan id keuken. Jacuzzi heeft top uitzicht. Semi privé, buurwoning kan je zien zitten. Toch in ons blootje ingezeten etc. Toch het prettigste. Buren waren Jong dus dat maakte ons niet uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne week gehad

Fam. Vos
29-2-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een fijne week doorgebracht in huisje 8. Ligging is ideaal tov strand en Den Helder. Ook in de winter biedt de omgeving meer dan voldoende reacreatiemogelijkheden. Het marinemuseum en Fort Kijkuit vinden wij echte aanraders. Huisje was van alle gemakken voorzien en schoon. Het koelvermogen van de koelkast viel ons tegen. Deze is waarschijnlijk aan vervanging toe. Verder ruimte genoeg om met 4-6 personen een week in te verblijven en een prachtig vrij uitzicht. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf!

Ann
8-9-2015
  • Activiteiten8

We hebben een heerlijk verblijf gehad in huis nr. 19. De ligging is mooi dichtbij de duinen en er is genoeg te doen in de omgeving. Het huis was schoon en het heeft een fijne indeling. We hebben veel van de tuin gebruik gemaakt, waar je heerlijk rustig kunt zitten en de kinderen lekker spelen. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Super

Jan-Willem
25-8-2015
  • Onderkomen10

Als je op zoek bent naar rust, strand en zee

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

ligging is goed, het huisje ronduit smerig

JZ
15-5-2015
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

klein parkje met prima ligging. de huisjes zien er ogenschijnlijk mooi en netjes uit maar ons huisje (nr 7) was ronduit smerig. De grootste tegenvaller was dat we expliciet een rookvrij huisje hadden geboekt maar bij binnenkomst kwam een enorme rooklucht ons tegemoet. Alles stonk naar rook: muren, gordijnen, bedden... alles. Niet bepaald gewenst met twee astmapatienten. Daarnaast was het huisje echt vies. blijkbaar worden de huisjes zeer snel schoongemaakt want de wasbakken waren dan wel schoon maar de ventilatieroosters, plinten, lampekappen, luxaflex en talloze andere zaken waren enorm vies. De receptie was niet bepaald vriendelijk nav onze klachten.

Het parkje moet een bepaalde luxe uitstralen, de inrichting van de huisjes is feitelijk vrij armoedig.

kortom, teleurstellend en het geld niet waard. Hogenboom pretendeert luxe te verhuren maar onder een laagje luxe zit vooral matigheid. Dit huisje (en bij navraag ook andere huisjes) zijn niet rookvrij. wees gewaarschuwd!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Mooi resort

Bloem
20-4-2015
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Een week verbleven in een deluxe bungalow, nr 34. Park ligt dichtbij het strand, op 10 min loopafstand. Woonkamer is ruim. De tuin is omheind, goede tuinstoelen, bank en tafel. Het 'deluxe' laat te wensen over, de sauna wordt moeilijk warm en om de zonnebank aan te doen moeten de bedden verschoven worden voor een stopcontact. Jammer !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

leuk park

wietse
10-2-2014
  • Activiteiten6

wij hebben een leuk weekend gehad , mooie huizen, en van alles in de buurt te doen ! het was lekker rustig , zaten niet veel mensen dit weekend op dit park ( wat best fijn was ), wij hadden huisje nr.4. Niks op aan te merken !

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Mooiste Villa, helemaal compleet

joost hendriks
1-12-2013
  • Activiteiten8

Wij waren in Villa nummer 13 met onze ouders en onze kinderen op Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee. Wat een geweldige week hebben we gehad. We hadden geboekt via de eigenaar. Een heel luxe huis met een grote tuin aan het water met eigen terras, veel privacy, met zicht op de duinen. Eigen sauna, zonnebank, internet, dvd, wasmachine, droger en noem maar op. We gaan zeker nog een keer naar nummer 13.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.