Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 2017
    7Tineke Radix11-12-2017

De bungalow was geweldig, lekker ruim en alle comfort.

Jammer dat er geen winkels in de buurt zijn.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 5w.schut15-07-2017

afstand naar zee is goed te doen

het park is klein en rustig, ons huisje kon wel een grote schoonmaak gebruiken, vieze ramen, vies terras, vieze schuur, jammer dit. tv in slaapkamer stond schuin op grond, heel vreemd,kan je beter ophangen om wat te kunnen zien,raar.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 7Hofstra29-01-2017

Lekker genoten.

Verbleven in huisje nr.9. Mooie ligging. Uitzicht op bollenvelden vanuit de jacuzzi.. Omheinde tuin. Ideaal voor kleine kinderen en hond. Huisjes worden opgeknapt.

• 8Onderkomen

• Oude reviews

5Egbert de Jonge05-06-2016

Mooi huis maar slechte en defecte inrichting

Mooie huis, maar voorzien van inferieure inrichting waardoor van alles defect is. Onderhoud is misschien dan ook niet voldoende gedaan. Bedden zijn ronduit slecht en zakken extreem door. Vaatwasser niet goed bruikbaar, tuinmeubilair aan stukken en veel kleine gebreken. Zo werkt bijvoorbeeld een gedeelte van de jacuzzi niet.

Bouwstijl van huis is wel goed, uitzicht is fantastisch.

Jammer dat blijkbaar 9 jaar geleden gekozen is voor goedkope inrichting, dat breekt nu op. Een grote onderhoudsbeurt en reparaties zou hier veel kunnen verbeteren.

Het geheel voldoet nu niet aan de verwachting van een "resort" waar we buiten het seizoen € 1200 voor betaald hebben voor een week. Voor de helft van het geld hadden we dan een vergelijkbaar huisje op een ander park gehad. We kozen deze vanwege de luxe en afwerking.

Het huisje zou perfect zijn als de defecten op tijd waren gerepareerd en defecte onderdelen waren vervangen. En als er fatsoenlijke bedden in zouden zitten. Dan zou het zelfs 5 sterren waard zijn geweest ondanks de hoge prijs. Je krijgt dan waar je voor betaald.

Nu niet en daarom kom ik niet verder dan 2 sterren :( Jammer, gemiste kans...

• 4Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 9Fam. Lokker09-05-2016

Heerlijk vakantiehuis

We hadden een heerlijke, zonnige midweek in huisje nummer 25. Ruim huis met drie slaapkamers, goede bedden en netjes schoon. Lekker luxe met sauna, Nespresso apparaat en vaatwasser. Even het duin over en je staat op het strand. Heerlijk vakantiehuis!

• 8Activiteiten

• 9Paul30-04-2016

Zeer prettig verblijf om helemaal tot rust te kome

Heerlijke, goed werkende sauna. Aparte grote badkamer met ligbad (bubbels!!) en losse douche bij sauna. Die laatste douche mag wel een klein opstaand randje krijgen, want water loopt wat makkelijk de ruimte in. Fijn uitzicht over bollenvelden en richting duinen. 10 minuten lopen en je staat op het strand

• 6Activiteiten

• 10FAM.GILLIS11-04-2016

Echt een aanrader

Zeer mooi verblijf in een rustige omgeving vol mooie natuur. Marinemuseum en Alkmaar zijn zeker een bezoek waard!

• 9José08-12-2015

Voor herhaling vatbaar

prachtige woning en op 5 minuten loopafstand naar het strand

• 8Activiteiten

• 4Bertrude Koolen09-05-2014

Fijn weer naar huis

Wij logeerden in een luxe wellness strandvilla op resort Duynzicht. De luxe zat vooral aan de buitenkant, een groot huis met rieten dak en een prima jacuzzi in de grote tuin. Ook de ligging was mooi. Het tuin meubilair bestond uit goedkope plastic stoelen van verschillende kleuren en modellen en een vieze tuintafel Ook stonden er twee ligstoelen in de berging waarvan er een stuk was. huiskamer was groot maar eg sober ingericht. In de keuken stond een losse koelkast een magnetron erop en de afzuigkap was erg vies. de keuken inventaris was erg sober, er stond een vieze aangekoekte pan in het kastje het bestek en de wijnglazen was een allegaartje. bedden waren op zich goed op een slaapkamer was een extra tv op de andere een zonnehemel. Je moest wel acrobatisch zijn om in bed te komen of je moest je hoofd willen stoten. Op het toilet zat een goedkope flut bril, en zodra je ging zitten schoof die er zowat af. De wc rolhouder was verroest. Dit verwacht je toch niet in een luxe strandvilla?

• 4Onderkomen

• 10Marco03-02-2012

Fantastische rietgedekte wellnessvilla!

Een heerlijke last-minute midweek tussen kers en oud/nieuw doorgebracht in een wellnessvilla op dit resort. Nieuwe huizen met sauna (een echte, geen infrarood!) en zonnebank. Ons type had ook een bubbelbad, extra douche en onze hond kon mee. Deze opties kun je bij boeken aangeven. Binnen 5 minuten op het strand waar we lekker uitgewaaid zijn. Een ritje langs de duinen bracht ons in prachtige dorpjes in Noord-Holland. Ook het marine-museum in Den Helder was de moeite waar en binnen 10 minuten te rijden.

• 9Onderkomen

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan