Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 7fam.repko27-10-2008

Matig

Wij hebben deze zomer 2 weken doorgebracht in dit vakantiepark. Het huis was matig schoongemaakt, vooral een stinkend toilet. Op 't park zelf is niets te doen voor kleine kinderen. Geen speeltuintje, niets... Dat viel ons erg tegen. De zee en 't strand zijn prachtig en een uitstapje naar De Goudvis en de Holle Bolle Boom zijn een aanrader met kleine kinderen. De zonnebank, tv's (op bijna elke slaapkamer een tv), DVD speler,gaskachel, stereo en natuurlijk sauna waren een aanwinst en daar hebben we erg van genoten. Park op zich verdient aandacht qua kindvriendelijkheid en de huisjes moeten beter worden schoongemaakt.

Familie

• 10Maikel Huis in t Veld10-09-2008

onze beste vakantie ooit

nooit betere vakantie gehad. ik heb de bergen in de mount everest gezien, de chinese muur, het jezus beeld in rio de janeiro; maar dit sloeg alles, wat een top vakantie, aanrader voor iedereen, ga volgende vakantie gelijk weer.

Familie

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan