Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 7Leon27-09-2019

Voor de 4e keer een verblijf op dit park geboekt!

Zoek je rust en comfort en daarbij op loopafstand van zee en duin, beveel ik dit park aan.

• 5Activiteiten

• 2018
    10Jan en Jorien20-08-2018

Fijne vakantie in Villa Noordzee (nr. 18)

Wij hebben genoten van een prachtige villa op resort Duynzicht (villa nummer 18) . De villa is recent gerestyled en van alle gemakken voorzien, beschikt over 3 slaapkamers, 2 badkamers en een sauna. Voor de villa is parkeergelegenheid voor 2 auto's. De villa was brandschoon en bij aankomst waren zelfs de bedden al opgemaakt. De ligging van het park is goed, de zee is op loopafstand. Alkmaar, Schoorl en Bergen liggen binnen handbereik. Wij komen graag nog een keer terug in Villa Noordzee!

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-01-2019

Bedankt voor jullie mooie review, Jan en Jorien.

Super dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf! We begroeten jullie graag nog een keer op Resort Duynzicht. Graag tot ziens!

Groetjes,

Kathinka

• 7kistemaker21-05-2018

een aanrader

mooi huis. lekker rustig park dicht bij zee

• 1Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-01-2019

Bedankt voor je review.

Dat klinkt als een fijn verblijf en is precies wat we onze gasten willen bieden. Zien we jullie nog eens terug op Resort Duynzicht of op één van onze andere parken? Graag tot ziens!

Groetjes,

Kathinka

• 2017
    9ZoëZiva14-12-2017

heerlijk huisje en omgeving

Alles was prima! Fijn huisje met alles erop en eraan, dicht bij strand.

• 7Activiteiten

• 8Jan van der Molen11-12-2017

Wij vonden het fantastisch.!!

Een bungalow met alles erop en eraan in een prachtige omgeving: zee en duinen. Wij vinden Resort Duynzicht een schitterend bungalowpark, met fantastische bungalows. Het is een rustig park, dus niet een kantine met lawaai etc., Voor boodschappen rijd je even naar een supermarkt in het dorp, prima.!!

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 6Annie Boersma11-12-2017

goed een echt vakantiehuis

ligging vlakbij strand was top faciliteiten in huisje ook top alleen geen wauwfactor kwa gezelligheid

• 6Onderkomen

• 8harm11-12-2017

Mooi strand heerlijk om te wandelen met de hond

Eenvoudige maar schone huisjes maar je hebt ook luxere huisjes dit ligt aan je eigen portemonnee. Je kunt hier heerlijk fietsen en wandelen langs de kust. Park is rustig in het voor en na seizoen.

• 7Paul11-12-2017

Huisje minder, jacuzzi heerlijk

Jacuzzi was perfect en goed onderhouden. Huisje is aan een opknap beurt toe. Bank zakt door. Bed slecht. Totale beeld valt wat tegen. Je ziet het helaas elk jaar achteruitgaan. Ligging is perfect.

• 6Onderkomen

• 8JacquelineP11-12-2017

Een week genoten waarbij je je thuisvoelt .

Op dit park voel je je gewoon thuis en wil je weer terug voor een volgende vakantie. Het welkom,de sfeer alles is gewoon goed, wij waren hier voor de 2e keer en komen zeker weer terug.

• 8Activiteiten

• 9Dhr. Jansen11-05-2017

tot rust komen

Heerlijke luxe vila om tot rust te komen. Ons huis (nr. 18) was heel netjes onderhouden met 2 ruime badkamers en een fijne sauna en zonnebank.

Het park is redelijk kleinschalig. Wat ik opvallend vond was dat niet elk huisje evengoed onderhouden was. Rondom sommige huisjes leek het wat rommeliger. De huisjes zijn op (zeer korte) loopafstand van het strand en de duinen. Eigenlijk hoef je alleen de weg over te steken. Voor ons was dit perfect want we konden zo mooie strandwandelingen maken.

De omgeving is mooi rond deze tijd van het jaar met veel bloemenvelden. Wel is het metname geschikt voor mensen die opzoek zijn naar rust. Hoewel er strandtenten in de buurt zijn is het een kalme omgeving.

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant C'est la vie in de buurt.

• 7Activiteiten

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan