10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

• Paulien, 16-10-2012

Heerlijk gegeten bij strandtent paal 6, leuke bediening lekker eten ook met een grote groep. En makkelijk te lopen vanaf het park. Supermarkt ook op korte afstand met de auto goed bereikbaar. Ik zeg huisje 14 en 28 tot volgend jaar!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties
    Roompot Vakanties

• Jet, 15-10-2012

Lekker in de jacuzzi kan bij bijna elk weertype en daarna door de sauna in. Deze zit op de begane grond. Het huisje heeft boven en beneden een douche en boven ook nog een apart bad.

• Naomi, 15-10-2012

Kies huisje 28 ivm de jacuzzi!! Extra luxe, ook als het kouder is.

• Henny, 14-02-2012

Winkelen in Den Helder! Paal 6 restaurant aan zee erg leuk.. Niet echt heel duur!

• Ine Bles, 08-11-2011

Het zou volgens ons een kleine moeite zijn om een routebeschrijving toe te voegen aan de aanreisinformatie: vanuit Julianadorp bij t-splitsing Zanddijk, linksaf voor de receptie, bij Wokrestaurenat. Het park zelf ligt dan bij diezelfde splitsing rechtsaf, de eerste weg na een stoplicht. Restaurants aan pleintje in Julianadorp, Kookerij Brammetje, pizzeria Italia, Kruimeltje, erg leuk, Verderop in Callantsoog: Iegewies, verrassend en lekker.

• F, 04-06-2012

Let op met boeken welk huisje je neemt. De inventaris wil nog wel eens wisselen. In huisje 14 heb je in ieder geval geen oven, vriezer en dvd speler. Maar wel een geweldige jacuzzi en een deels vrij uitzicht en privacy in de tuin. En dat heeft ook niet ieder huisje. Eet bij Kookerij Brammetje. Redelijke prijzen en lekker eten!

• Jack en Joke, 16-10-2014

Restaurant Paal 6 geweldige eetgelegenheid zowel qua sfeer, bediening en het eten