Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

80 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• 7Leon27-09-2019

Voor de 4e keer een verblijf op dit park geboekt!

Zoek je rust en comfort en daarbij op loopafstand van zee en duin, beveel ik dit park aan.

• 5Activiteiten

• 2018
    10Jan en Jorien20-08-2018

Fijne vakantie in Villa Noordzee (nr. 18)

Wij hebben genoten van een prachtige villa op resort Duynzicht (villa nummer 18) . De villa is recent gerestyled en van alle gemakken voorzien, beschikt over 3 slaapkamers, 2 badkamers en een sauna. Voor de villa is parkeergelegenheid voor 2 auto's. De villa was brandschoon en bij aankomst waren zelfs de bedden al opgemaakt. De ligging van het park is goed, de zee is op loopafstand. Alkmaar, Schoorl en Bergen liggen binnen handbereik. Wij komen graag nog een keer terug in Villa Noordzee!

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-01-2019

Bedankt voor jullie mooie review, Jan en Jorien.

Super dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf! We begroeten jullie graag nog een keer op Resort Duynzicht. Graag tot ziens!

• 7kistemaker21-05-2018

een aanrader

mooi huis. lekker rustig park dicht bij zee

• 1Activiteiten

Bedankt voor je review.

Dat klinkt als een fijn verblijf en is precies wat we onze gasten willen bieden. Zien we jullie nog eens terug op Resort Duynzicht of op één van onze andere parken? Graag tot ziens!

• 8Ed15-01-2018

Heerlijk relaxen

Sommige huisjes hebben vrij uitzicht, anderen niet. Mooi ruim huis. Heerlijke sauna en jacuzzi. Geen faciliteiten wat wij heerlijk rustig vonden. Park was bijna niet bezet, heerlijk. Vaatwasser was defect, vuil onder de bank, bestek en servies was vuil en incompleet.

• 1Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 28-01-2019

Bedankt voor je review, Ed.

Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van de rust en de ruimte. Hebben jullie de zaken die niet in orde waren gemeld bij de receptie, zodat het tijdens jullie verblijf kon worden opgelost? We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken!

Met vrienden

• 2017
    9ZoëZiva14-12-2017

heerlijk huisje en omgeving

Alles was prima! Fijn huisje met alles erop en eraan, dicht bij strand.

• 8Familie van der Meer12-12-2017

Voor herhaling vatbaar....

Het park is pas in handen van Roompot, en een gebruikelijk roompot park receptie gebouw ontbrak.

Ideale locatie voor een dag zee en strand.

Perfect huisje.

Met jonge kinderen

• 8Anita12-12-2017

We komen elk jaar en elke keer weer top!

De huisjes zijn erg prettig, luxe en goed ingericht. Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de de bollenvelden en duinen. En lopend ben je zo op het strand.

Met vrienden

• 8Wim & Tien11-12-2017

Heerlijk!

Fijn huisje met sauna en zonnebank, lekker ruim. Mooie tuin erbij waar we door de windschermen heerlijk konden zitten. Strandtent op loopafstand waar we meerdere malen lekker hebben geborreld. Voor de kinderen was op het park een speeltuin, maar dat was geen probleem. We kwamen aan na openingstijd van de receptie, de sleutel lag keurig in een kluisje, maar we moesten wel even telefonisch contact hebben om hem te vinden.

• 6Activiteiten

Met jonge kinderen

• 8Jan van der Molen11-12-2017

Wij vonden het fantastisch.!!

Een bungalow met alles erop en eraan in een prachtige omgeving: zee en duinen. Wij vinden Resort Duynzicht een schitterend bungalowpark, met fantastische bungalows. Het is een rustig park, dus niet een kantine met lawaai etc., Voor boodschappen rijd je even naar een supermarkt in het dorp, prima.!!

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 6Annie Boersma11-12-2017

goed een echt vakantiehuis

ligging vlakbij strand was top faciliteiten in huisje ook top alleen geen wauwfactor kwa gezelligheid

• 6Onderkomen

10 tips over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• a.blok, 17-11-2013

Paal 17 strandpaviljoen. heerlijk gegeten. Dagtocht naar Texel is een hele mooie ervaring. Verder heerlijk fietsen en genieten in de duinen.

• Chris & Miriam, 02-09-2013

boot tocht en fietsen in Texel is echt een aanrader

• H.P., 11-01-2013

Er is hier heel veel te doen en het is verstandig om even langs de VVV te gaan.

3 vragen over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

• Diana, 22-12-2015

Tuin omheind

Vraagje de huisjes 19 en 21 liggen aan het water. Zijn de tuinen van deze beide huisjes omheind?

• Annet, 03-02-2013

welk huisje

Hallo mensen,

welk huisje kun je het beste nemen?? wij zijn erg gesteld aan een oven, kindvriendelijk en natuurlijk netjes en schoon! het liefst ook nog omheinde tuin en een huisdier toegestaan. luxe stellen wij dus zeer op prijs ;-)

Met vriendelijke groet, Annet

ps. wij willen 2 weken in een huisje vertoeven vandaar een beetje luxe!!!

Chris & Miriam, 02-09-2013

Wij hebben al deze opties in huisje nr 9 gehad

• Saskia, 30-12-2012

Huisje 14

Alle mensen logeren in huisje 14! Kun je geen ander huisje huren,of wat is hiervan de reden? Ik hoor graag even.

Chris & Miriam, 02-09-2013

Er zijn zeker ook andere huisjes in de verhuur. wij hebben nr 9 gehad en beviel zeer goed!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan