Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht
8,1

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Resort Duynzicht voor je op een rij gezet:

78 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in het Nederlands

een aanrader

kistemaker
21-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

mooi huis. lekker rustig park dicht bij zee

Heerlijk relaxen

Ed
15-1-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Sommige huisjes hebben vrij uitzicht, anderen niet. Mooi ruim huis. Heerlijke sauna en jacuzzi. Geen faciliteiten wat wij heerlijk rustig vonden. Park was bijna niet bezet, heerlijk.

Vaatwasser was defect, vuil onder de bank, bestek en servies was vuil en incompleet.

heerlijk huisje en omgeving

ZoëZiva
14-12-2017
  • Onderkomen10

Alles was prima! Fijn huisje met alles erop en eraan, dicht bij strand.

Voor herhaling vatbaar....

Familie van der Meer
12-12-2017
  • Onderkomen10

Het park is pas in handen van Roompot, en een gebruikelijk roompot park receptie gebouw ontbrak.

Ideale locatie voor een dag zee en strand.

Perfect huisje.

We komen elk jaar en elke keer weer top!

Anita
12-12-2017
  • Onderkomen8

De huisjes zijn erg prettig, luxe en goed ingericht. Het is een rustige plek met mooi uitzicht op de de bollenvelden en duinen. En lopend ben je zo op het strand.

Heerlijk!

Wim & Tien
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijn huisje met sauna en zonnebank, lekker ruim. Mooie tuin erbij waar we door de windschermen heerlijk konden zitten. Strandtent op loopafstand waar we meerdere malen lekker hebben geborreld.

Voor de kinderen was op het park een speeltuin, maar dat was geen probleem.

We kwamen aan na openingstijd van de receptie, de sleutel lag keurig in een kluisje, maar we moesten wel even telefonisch contact hebben om hem te vinden.

Wij vonden het fantastisch.!!

Jan van der Molen
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een bungalow met alles erop en eraan in een prachtige omgeving: zee en duinen. Wij vinden Resort Duynzicht een schitterend bungalowpark, met fantastische bungalows.

Het is een rustig park, dus niet een kantine met lawaai etc.,

Voor boodschappen rijd je even naar een supermarkt in het dorp, prima.!!

goed een echt vakantiehuis

Annie Boersma
  • Onderkomen6

ligging vlakbij strand was top faciliteiten in huisje ook top alleen geen wauwfactor kwa gezelligheid

• Onderkomen8

Eenvoudige maar schone huisjes maar je hebt ook luxere huisjes dit ligt aan je eigen portemonnee.

Je kunt hier heerlijk fietsen en wandelen langs de kust.

Park is rustig in het voor en na seizoen.

Huisje minder, jacuzzi heerlijk

Paul
  • Onderkomen6

Jacuzzi was perfect en goed onderhouden. Huisje is aan een opknap beurt toe. Bank zakt door. Bed slecht. Totale beeld valt wat tegen. Je ziet het helaas elk jaar achteruitgaan. Ligging is perfect.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Duynzicht scoort een 8.09 uit 10 op basis van 78 reviews.