Appartement Residence Juliana

7.7GoedScore uit 18 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Residence Juliana

• 10Sander01-09-2015

We komen zeker nog een keer terug !

Uitstekende ruime appartement op (inderdaad !) loopafstand van het strand en de duinen Appartement was comfortabel en gezellig ingericht. Mooi balkonnetje met heerlijke ligstoelen. En.... we hadden prachtig strandweer iedere dag. Tip: bij het Strandpaviljoen "Zee van Tijd'zit je heerlijk!!

• 1Jo29-06-2015

afrader!

Dit is niet wat je noemt vakantie. Slechte service, oud meubilair en een onhygienische bedoeling.

• 5van Vliet09-07-2014

Goede plek met slechte schoonmaak

De kosten van het verblijf dienden vooruit te worden betaald; de schoonmaakkosten ad €55 (!) (onder vermelding van “forfait” ), toeristenbelasting en borg (€ 150) dienden ter plaatse te worden voldaan. Bij aankomst ’s avonds (8 juni) in het appartement bleken o.a. de afvoeren van de douche en bad ontzettend vervuild te zijn (haren en overige viezigheid). Op zondag is daarover gereclameerd. Volgens de receptionist zou de eigenaar van het appartement e.e.a. niet goed hebben schoongemaakt. Teruggave van de schoonmaakkosten was niet mogelijk, mede gezien dat de schoonmaak nu zelf ter hand was genomen. Tevens bleek dat deze kosten verplicht zijn te voldoen: zelfschoonmaak bleek bij hen geen optie te zijn. Het wekte onze verbazing dat dit bedrijf nog steeds geen all-in prijzen hanteert, maar deze (voor ons verplichte) kosten apart in rekening brengt. Dat geeft m.i. een foute indruk van de te maken kosten.

• 8Ed13-10-2011

Fijne omgeving

Ons appartement lag direct achter de duinen, dus binnen enkele minuten waren wij op het strand. Dit was voldoende voor ons en de kinderen daar wij genoten van die prachtige zonnige week in oktober.

• 9Bianca07-08-2011

Zeer ruim appartement, begane grond.

Heerlijk tuintje bij het appartement, geen inkijk, ideaal. Alles was ruim, de woonkamer, de slaapkamers en de badkamer. Jammer was alleen dat de kookplaat niet echt optimaal meer werkte. Voor kinderen is het ook perfect door de leuke speeltuin. Het park wordt goed onderhouden. Echt voor herhaling vatbaar. Je zit zo op het strand en de supermarkt is op nog geen 5 autominuten verwijderd van het appartement. De prijs kwaliteit verhouding is ook super. Zo dichtbij zee en zoveel ruimte in het appartement, ideaal. Volgend jaar zeker proberen weer terug te gaan.

• 8jan van kraalbergen05-08-2011

prima appartementen - dichtbij het strand!!

Ondanks het slechte weer hebben we een prima vakantie gehad. lekker wandelen op het strand en er is genoeg te doen in de omgeving. we hadden een net appartmentje en - voor ons heel belangrijk - lekker schoon. Komen zeker nog een terug. Alleen dan bij goed weer ;-)

• 8Barry Aitsma21-07-2011

Prima appartemenetn

Ondanks het slechte weer toch een prima vakantie gehad. Mooi comfortabel appartement waar je ook wat langer binnen kan zitten zonder dat je elkaar op de lip zit.

• 9Fam Mino16-10-2009

Super weekend

Dit appartementencomplex hebben we nu voor de 4de keer geboekt voor een long weekend. Wij zitten steeds in hetzelfde appartement. Prima inrichting, schoon, alles wat je nodig hebt is er. En niet duur. Wij hebben gelijk weer geboekt voor de voorjaarsvakantie

• 9Rinus Kooistra - Ter Apel25-08-2009

Prima stek voor het strand

Afgelopen week een wekje in dit complex doorgebracht. Prachtig weer - iedere dag naar het strand (15 min. lopen). Appartement was netjes, schoon en ruim. Wat wil je meer??

• 8Fam Mino12-07-2009

Prima stek voor het strand

In juni 2009 hebben wij een weekje in dit appartementencomplex geboekt (app 54) Wij hebben een heerlijke week gehad. Het was prachtig weer; iedere dag naar het strand met onze kinderen. Het appartement was ruim en had alles wat je nodug hebt op vakantie. Prima ervaring, voor herhaling vatbaar.

Appartement Residence Juliana info

Facilities