Vakantiehuis Pluk de dag aan zee

Vakantiehuis
Vakantiehuis Pluk de dag aan zee
9,8

15 reviews over Vakantiehuis Pluk de dag aan zee in het Nederlands

Fantastisch en zeer aan te bevelen. Alles klopt er

Peter en Carla
17-4-2018

Het is een mooi ,fantastisch huis.

Rustig en dicht bij zee

Geweldig!

Carolien & Elise
4-3-2018

Alles was fantastisch! Wij voelden ons direct thuis!

Lekker uitwaaien!

Beth & Jaap
24-10-2017

Voor een 2x neergestreken in Villa Pluk de dag aan zee voor een "oplaad" momentje. Het weer zat niet helemaal mee, maar geen nood, de hele dag in de villa blijven is geen straf. Het is een knus, gezellig huis met een heerlijk bubbelbad, sauna, zonnebank en goede bedden. Lekker eten, hapjes en drankjes mee! Telefoon uit. Even een paar dagen van de aardbodem "verdwijnen", om als herboren tevoorschijn te komen. Wij raden het iedereen aan. En als je echt wilt uitwaaien, het strand is haast om de hoek!

Top vakantiehuis en super lokatie!

Kicki
3-4-2017

Het huis is "over" compleet, zeer schoon, rustig gelegen maar veel te doen. Wij hebben ons onmiddellijk thuis gevoeld en zouden iedereen een vakantie in dit huis aanraden. De hartelijkheid straalt ervan af en daardoor is een welkomgevoel gegarandeerd.

In het huis is alles aanwezig (behalve de handdoeken, natuurlijk) en zelfs een dag op de bank zou plezierig kunnen zijn.

Wij hebben enorm genoten!!!

Houdoe

Heerlijk

Joris Lindhout
6-10-2016

Een fantastische, rustige plek op 10 minuten lopen van de duinen en het strand en op fietsafstand van Den Helder. Daardoor zijn ook de eilanden goed bereikbaar. Het huisje zelf is uitgerust met alles wat je maar kunt wensen waardoor het ook goed toeven is op een regenachtige dag.

Luxe vakantiewoning zeer compleet en superschoon

Sander en Marlize
2-5-2016

Wij hebben een week vertoefd in Pluk de dag aan zee met twee kleine kinderen. Het is een heerlijk schoon en fris vakantiehuis met alles erop en eraan. In de woonkamer bevind zich een trap naar boven maar deze is door twee traphekjes prima afgesloten. De woning is heel luxe en voorzien van sauna, zonnebank en bubbelbad. Alle denkbare keukenapparaten zijn aanwezig. We werden vriendelijk ontvangen en alles was top geregeld. Het strand is dichtbij. In de omgeving zijn veel uitwijkmogelijkheden met de kinderen.. Ook bij slecht weer. We hebben een fijne tijd gehad en zouden dit huis aan iedereen aanraden.

Een héérlijk lang weekend!

Liesbeth
5-4-2016

Op aanraden van een kennis - vakantievilla Pluk de dag geboekt. Het huis is Top!!! Ruim, licht, gezellig ingericht, schoon, luxueus en op loop afstand van een prachtig schoon strand! Goede matrassen daardoor geslapen als een Doornroosje :-)

Super genoten van huis en strand!

Marielise
31-1-2016

Het huis is eigenlijk geen vakantiehuis te noemen maar een volwaardige woning met een gezellige sfeer, een complete keuken met alles erop en eraan en een fijne tuin waardoor je veel privacy hebt.

Het is echt zalig om je in een warm bubbelbad te laten zakken na een flinke strandwandeling en voor het slapen gaan nog even een saunaatje te pakken in je eigen huis! Binnen 3 minuten met de auto bij het strand en 10 minuten later sta je in het centrum van Den Helder. Ook Texel is super leuk voor een dagje uit en ligt 'om de hoek'. Het enige nadeel was dat het verblijf te kort was. ;)

Met of zonder kinderen: ga heen en geniet!

Dit fantastische huis met een hele warme sfeer en waar alles aanwezig is ligt ideaal ten opzichte van het strand. De kinderen hebben genoten van het heerlijke bubbelbad en er is zelfs een sauna en zonnebank. Bij aankomst was het heel erg schoon. De inventaris is erg compleet. Alles ziet er tip top uit.

Tophuis op toplocatie!

Marielise
2-10-2013

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in dit gezellige en complete huis. Niks 'vakantiewoning', dit is een volwaardig huis en meer dan dat! Een verrukkelijk bubbelbad in de badkamer, een sauna, een gezellige tuin en een keuken die ik thuis ook best zou willen hebben. En alles spic en span. Met de auto ben je met 5 minuten aan het strand, fietsen misschien een kwartiertje, nee, nog niet eens. Zon, wind of regen, wij komen hier weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pluk de dag aan zee in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pluk de dag aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.