Bed and Breakfast Onder 't Duin

9,2

28 reviews over Bed and Breakfast Onder 't Duin in het Nederlands

het was geweldig

Yolanda vd berg, 11-9-2017

het was een perfecte plek voor ons weekendje weg wat hebben we genoten prima ligging aardige ontvangst heerlijk bedden schone kamers en ontzettend fijn dat er nog een aparte kamer was on te relaxen en wat een heerlijk ontbijt wat een mooie B&B is dit helemaal top

Voor de 2e keer een heerlijk verblijf 😍

Mandy en Emile Burkard, 1-9-2017

Loes & Gerard jullie zijn een hartverwarmende gastvrouw en gastheer ✅ we voelen ons meer dan welkom het voelt als een soort thuis ✅ alles tot in de puntjes; slaapkamer, badkamer, relaxruimte, het heerlijk uitgebreid ontbijt welke met liefde door Loes op tafel wordt getoverd, de paradijselijke tuin en not last but least Flyn, wat een lieverd die viervoeter ✅ in 1 woord TOP ! Tot gauw weer X Mandy en Emile

Heerlijk verwen wiekend👍⚓️

Karin&Ron, 29-8-2017

Een heerlijk verwen wiekend achter de rug bij Loes&Gerard⚓️🌞Gezellig en knus B&B, mooie kamer, heerlijk bed en super schoon. Direct aan de duinen, strand en leuke strandpaviljoens. Ontbijt uitgebreid en een heerlijke eitje vers gemaakt door Loes👏👏Gerard&Loes zorgen voor een heerlijk gastvrij verwen wiekend👍Wij komen zeker weer terug🌞⚓️👌

Een paradijsje

Monique Heijne, 17-7-2016

Het weekend van 15 juli genoten in Julianadorp aan zee in her bed and breakfast onder 't duin. We werden hartlijk ontvangen en kregen eerst een kop koffie voor we naar onze kamer werden gebracht. We kwamen om bij te tanken ...en dat is absoluut gelukt! Heerlijk geslapen en heerlijk ontbeten..vooral het zelfgebakken brood en jam van Loes....dit weekend is zeker weten voor herhaling vatbaar!

Ontspannend

Wendy, 25-6-2016

Vriendelijke en goed verzorgende overnachting gehad. Overal dichtbij (vooral het strand) Ontbijt was uitgebreid. Loes en Gerard hebben leuke tips over wat te doen.

Een heerlijk verwen weekend in deze B&B

Rinse en Ypie van der Kooij, 28-3-2016

Alles is hier keurig netjes Mooie kamer en een extra kamer om tv te kijken of een gratis bakje thee of koffie te nemen De stahoogte in wc en douche is voor ons als grote mensen een beetje aanpassen Het ontbijt is uitgebreid met eigengemaakte jam en gebakken brood. Omdat het Pasen was, zaten de kippetjes bij ons op tafel met warme eieren eronder Alles was verder mooi versierd in Paasstijl Dit was ons eerste bezoek aan een B&B, maar als ze allemaal zo zijn als deze gastfamilie dan willen wij niet weer anders Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid Wie weet komen we nog eens terug

Geweldig

Mick, 6-3-2016

Ik werd vriendelijk ontvangen, het ontbijt is erg lekker en er is heerlijke zelfgemaakte jam, zelfgebakken brood en er is veel keuze uit beleg. Ik heb er zeer goed geslapen, want het zijn hele goede bedden. Er is genoeg ruimte om te zitten. Ook heb ik lekker kunnen wandelen op het strand. Je kan er lekker eten in de buurt, er is een heerlijke ijssalo in het dorp. Je krijgt een lekker strandgevoel. Het is een echte aanrader.

Perfect place

Corina Hulleman-Wiermans, 31-8-2015

prachtige ligging goede service en zeer gastvriendelijk

Heerlijk gastvrije B&B

TOMA010, 1-8-2015

Prijs en kwaliteit verhouding een 9! Loop afstand naar strand. Geweldig en compleet ontbijt, prima bedden, zitje om te relaxen.

voor herhaling vatbaar

Peters, 18-3-2015

nette ontvangst mooie kamers goed geslapen en heerlijk ontbeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Onder 't Duin in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Onder 't Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Onder 't Duin scoort een 9.18 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: