Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Onder 't Duin

NederlandNoord-HollandJulianadorp aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Onder 't Duin voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 29 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 29 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

29 Reviews over Onder 't Duin

• 10Christian Bannewitz14-07-2019

Fantastischer Ort bei fantastischen Gastgebern

Ein wunderbarer Ort zum Entspannen in einer liebevollen Umgebung. Man kann sich in diesem Haus und dem Garten garnicht satt sehen. Sehr nette Gastgeber, ein fantastisches Frühstück, sehr schöne, liebevoll eingerichtete Zimmer.

• 9Yolanda vd berg11-09-2017

het was geweldig

het was een perfecte plek voor ons weekendje weg wat hebben we genoten prima ligging aardige ontvangst heerlijk bedden schone kamers en ontzettend fijn dat er nog een aparte kamer was on te relaxen en wat een heerlijk ontbijt wat een mooie B&B is dit helemaal top

• 10Mandy en Emile Burkard01-09-2017

Voor de 2e keer een heerlijk verblijf 😍

Loes & Gerard jullie zijn een hartverwarmende gastvrouw en gastheer ✅ we voelen ons meer dan welkom het voelt als een soort thuis ✅ alles tot in de puntjes; slaapkamer, badkamer, relaxruimte, het heerlijk uitgebreid ontbijt welke met liefde door Loes op tafel wordt getoverd, de paradijselijke tuin en not last but least Flyn, wat een lieverd die viervoeter ✅ in 1 woord TOP ! Tot gauw weer X Mandy en Emile

• 10Karin&Ron29-08-2017

Heerlijk verwen wiekend👍⚓️

Een heerlijk verwen wiekend achter de rug bij Loes&Gerard⚓️🌞Gezellig en knus B&B, mooie kamer, heerlijk bed en super schoon. Direct aan de duinen, strand en leuke strandpaviljoens. Ontbijt uitgebreid en een heerlijke eitje vers gemaakt door Loes👏👏Gerard&Loes zorgen voor een heerlijk gastvrij verwen wiekend👍Wij komen zeker weer terug🌞⚓️👌

• 9Monique Heijne17-07-2016

Een paradijsje

Het weekend van 15 juli genoten in Julianadorp aan zee in her bed and breakfast onder 't duin. We werden hartlijk ontvangen en kregen eerst een kop koffie voor we naar onze kamer werden gebracht. We kwamen om bij te tanken ...en dat is absoluut gelukt! Heerlijk geslapen en heerlijk ontbeten..vooral het zelfgebakken brood en jam van Loes....dit weekend is zeker weten voor herhaling vatbaar!

• 8Wendy25-06-2016

Ontspannend

Vriendelijke en goed verzorgende overnachting gehad. Overal dichtbij (vooral het strand) Ontbijt was uitgebreid. Loes en Gerard hebben leuke tips over wat te doen.

• 9Rinse en Ypie van der Kooij28-03-2016

Een heerlijk verwen weekend in deze B&B

Alles is hier keurig netjes Mooie kamer en een extra kamer om tv te kijken of een gratis bakje thee of koffie te nemen De stahoogte in wc en douche is voor ons als grote mensen een beetje aanpassen Het ontbijt is uitgebreid met eigengemaakte jam en gebakken brood. Omdat het Pasen was, zaten de kippetjes bij ons op tafel met warme eieren eronder Alles was verder mooi versierd in Paasstijl Dit was ons eerste bezoek aan een B&B, maar als ze allemaal zo zijn als deze gastfamilie dan willen wij niet weer anders Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid Wie weet komen we nog eens terug

• 9Mick06-03-2016

Geweldig

Ik werd vriendelijk ontvangen, het ontbijt is erg lekker en er is heerlijke zelfgemaakte jam, zelfgebakken brood en er is veel keuze uit beleg. Ik heb er zeer goed geslapen, want het zijn hele goede bedden. Er is genoeg ruimte om te zitten. Ook heb ik lekker kunnen wandelen op het strand. Je kan er lekker eten in de buurt, er is een heerlijke ijssalo in het dorp. Je krijgt een lekker strandgevoel. Het is een echte aanrader.

• 9Corina Hulleman-Wiermans31-08-2015

Perfect place

prachtige ligging goede service en zeer gastvriendelijk

• 8TOMA01001-08-2015

Heerlijk gastvrije B&B

Prijs en kwaliteit verhouding een 9! Loop afstand naar strand. Geweldig en compleet ontbijt, prima bedden, zitje om te relaxen.

Bed & Breakfast Onder 't Duin info

Het complex