Bed and Breakfast MaxYx Genieten

4 reviews over Bed and Breakfast MaxYx Genieten in het Nederlands

Perfecte lokatie

Hillie en Henk van Raalte
27-8-2016

Een prachtige B&B. Veel privacy. Prima ontvangst en verzorging. Lekker eten, hapjes en drankjes liggen al klaar voor je. Er worden goede tips gegeven over wat er in de omgeving te doen is. We zijn echt in de watten gelegd zowel voor wat betreft sociale ontmoeting als verzorging en omgang. Echt top.

Gereisd met partner in augustus 2016

L.Koopman
12-8-2016

Het is er super goed vertoeven. Je bent er meteen op je gemak. Wanneer je er op een warme manier welkom word geheten.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Je krijgt meer dan je verwacht!

Verrassend B&B
25-7-2015

Onze verwachting werd direct overtroffen door het feit dat onze namen al op een bord naast de voordeur werd vermeld op een krijt bord. De deur werd direct geopend door een spontane Yvonne die ons haar B&B toonde. De slaapkamer, woonkamer annex keuken en als klap op de vuurpijl de zeer complete badkamer. De koelkast was zeer ruim gevuld en alles mocht gebruikt worden zonder dat hier extra kosten voor in rekening werden gebracht. Je voelt je hier welkom en wil je in de tuin zitten, dan is er geen enkel bezwaar, dan zijn er diverse zitjes waar gebruik van kan worden gemaakt. Kortom een uitstekend B&B!!

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige b&b!

Ingrid
2-6-2015

Wij hebben een minihuwelijksreis gehad in Julianadorp aan Zee en hadden geen betere overnachtingsplek kunnen kiezen! De b&b van Max en Yvonne ligt vlakbij zee en is heerlijk ruim en netjes. Er is een aparte woonkamer, slaapkamer en badkamer. In de slaapkamer staat een heerlijk groot bed en vind je een prachtige inloopkast voor al je spullen. In de woonkamer is een keukentje van alle gemakken voorzien: koffiezetapparaat, waterkoker, kookplaat, zeer goed gevulde koelkast, noem maar op. Er staat een tv in de slaapkamer en in de woonkamer. De badkamer is voorzien van een heerlijk ligbad, vloerverwarming en een hele fijne douche. Het ontbijt was heerlijk, authentiek en vers. Het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken, wij hadden ons huwelijk niet beter kunnen beginnen! Als je graag wilt uitwaaien een zee zit je in deze b&b helemaal goed, je kunt er volledig ontspannen!

Gereisd met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast MaxYx Genieten in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast MaxYx Genieten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.