Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

8,4

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten8,3

Omschrijving
Op Vakantiepark Julianadorp van Landal laat je jezelf in de watten leggen. Je boodschappen staan bij aankomst al klaar en de krant en verse broodjes worden elke ochtend bezorgd. Je verblijft in een huisje aan het Noordzeestrand met vaatwasmachine en terras. Voor de kleintjes is er een miniclub. Fiets 9 kilometer naar Callantsoog.

142 reviews over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp in het Nederlands

Fantastisch, heerlijke locatie

Ans v Zantvoort,
29-9-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Heerlijke huisjes, heel compleet ingericht, schitterende ligging op het strand, koffer en broodjes service,( broodjesservice is wel wat duur 2.50 per dag ongeacht het aantal broodjes) huisjes zijn schoon, de bedden opgemaakt, receptie op het strand goe bereikbaar en behulpzaam, 2 eetgelegenheden in de buurt, strandpaal 6 , en zee van tijd.

Paradijs aan de Noordzee!

Henk Kiel,
10-9-2018
  • Activiteiten7

We verbleven op deze prachtige locatie aan de Noordzee in mei 2016. Alles tot in de puntjes verzorgd, evenals het weer. Je gooit je bagage op een kar en die brengt alles naar je huisje, waar de vooraf bestelde boodschappen al klaar staan. We hadden vooraf een lijstje ingevuld waarop je broodjes en een krant kon bestellen die elke morgen aan huis(je) werden gebracht. In de huisjes is alles wat je maar wensen kan aanwezig, inclusief het prachtige uitzicht over de Noordzee. Soms moest je echt even je ogen uitwrijven bij zoveel verwennerij. Zwembad en receptie zijn nogal een eind weg, maar als je zo'n huisje boekt dan kom je daar ook niet voor. Paar paviljoentjes liggen op loopafstand. Is er dan helemaal niks te klagen? Het is wel ontzettend duur, maar ja, zo veel van deze mooie plekjes vind je niet en het staat iedereen vrij om het te betalen, zo is het ook nog een keer. Alleen wat minder troep op het strand zou wel fijn zijn.

P.H.Koster,
19-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

We komen hier nu al sinds 2012 en soms 2x per jaar.

We hebben heel mooi weer gehad maar ook zware storm meegemaakt. Windkracht 10.

Maar beide is zeer mooi om mee te maken.

Een echte aanrader.

Ook de medewerkers zijn zeer behulpzaam en dien er alles aan om het je naar de zin te maken.

Het enige minpunt is de prijs.

Nu nog te betalen ,maar als ik de prijzen voor volgend jaar zie heb ik mijn bedenkingen .

Voor dezelfde periode volgend jaar wordt de prijs euro 500,00duurder voor 2 weken.

Verder niets dan lof

Simone,
11-5-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk huisje heel erg naar onze zin gehad. Mooi rustig strand, vriendelijke mensen van de huisjes, schoon, unieke ervaring! Vooraf boodschappen bestellen is fijn via de Landal online dat staat het voor je klaar in het huisje en daarnaast 2 strandtenten dichtbij. Enige wat ik een beetje miste was een vaatwasser maar dat is een luxe probleem.

Top als je van zeezicht geniet.

wilma,
14-4-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

heerlijk uitwaaien op het strand.

Huisjes het meest geschikt voor 2 volwassenen en twee kinderen.

Geweldig! Wat een super strand in Julianadorp

G.de Waard,
18-10-2017
  • Activiteiten10

Ik ben dit jaar alweer voor de 7de jaar op rij naar de strandhuisjes geweest.

Samen met me vriendin hebben we opnieuw weer een geweldig weekend gehad.Ik kijk er altijd weer naar uit en ook dit keer was het weer geweldig.

Ik adviseer iedereen dit eens een keer te doen omdat je heerlijk ontspannen

en als herboren terug kom na een verblijf op het strand! Wat een super ervaring.

Wel strandhuis, niet Ooghduyne.

Huub,
15-10-2017
  • Activiteiten7

Wel goed: lekker kwalitatief goed huisje met pad er heen.

Niet goed: zeer klantonvriendelijke strandreceptie. Wij hadden veel baggage en die werd in eerste instantie botweg geweigerd omdat de afspraak zou zijn max 1 tas p.p. maar dat staat nergens vermeld, alleen jn de welkomstmap die je pas leest nadat je in je huis bent aangekomen. :-( Uiteindelijk wilden ze na gemor dan toch de spullen brengen, maar moest ik zelf tas voor tas terugsjouwen (1,1 km is dan ver!)

Niet goed: nauwelijks uitlwg/aanwijzingen over stroming in de zee. Er zijn permanente muien door de strekdammetjes, zeker met kinderen kan dat onverwacht gevaarl opleveren.

Na 3 jaar nog steeds TOP!

Simon M.,
14-10-2017
  • Onderkomen9

Drie jaar geleden zijn we hier ook geweest met onze kinderen. Dit jaar met familie vanwege onze trouwdag. Wederom een gewelidige tijd gehad. Hoewel de gebruikssporen van de tijd is alles toch nog best knap. De schoonmaak laat hier en daar wat liggen, maar na een heavy storm en aan het einde van een seizoen is dit niet verwonderlijk. Toch moet men hier wel mee oppassen. Het huidige beheerderspaar is vriendelijk, maar de vorige (en hun vaste groep medewerkers) zie je het werk doen. Wat een vrolijke boel......en dat onder niet altijd fijne weersomstandigheden. Het aankomst en vertrekpunt mag verbeterd worden, nu waren onze koffers nat.

Geweldig! Ook wanneer het bewolkt is.

Julian Oostveen,
10-10-2017
  • Activiteiten10

Hoewel we tijdens ons weekend behoorlijk wat regen hadden, was de telkens veranderende wolkencompositie prachtig om te aanschouwen. Zodra de zon er doorheen kwam werd het contrast met de zee nog groter. En dat een weekend lang, geweldig!

Super

Nina8,
5-6-2017

Wij hadden met z'n tweeën een strandhuisje, een super beleving! Het is wat ons betreft niet geschikt voor meer personen, want het is erg klein. Het huisje is verder van alle gemakken voorzien. Een nadeel is dat het toch wel een eindje lopen is vanaf de auto. Wij hadden een bolderkar gehuurd en dit was geen overbodige luxe. Je mag ook maar een stuk bagage per persoon meegeven met de tractor. Het zwembad is ook leuk, maar als je een strandhuisje hebt dan moet je er rekening mee houden dat alles op het park een eind verderop is.

Al met al een bijzondere ervaring om wakker te worden aan zee...echt de moeite waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.