Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp
9,4

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,5

139 reviews over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Simone
11-5-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk huisje heel erg naar onze zin gehad. Mooi rustig strand, vriendelijke mensen van de huisjes, schoon, unieke ervaring! Vooraf boodschappen bestellen is fijn via de Landal online dat staat het voor je klaar in het huisje en daarnaast 2 strandtenten dichtbij. Enige wat ik een beetje miste was een vaatwasser maar dat is een luxe probleem.

Top als je van zeezicht geniet.

wilma
14-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

heerlijk uitwaaien op het strand.

Huisjes het meest geschikt voor 2 volwassenen en twee kinderen.

Geweldig! Wat een super strand in Julianadorp

G.de Waard
18-10-2017
  • Onderkomen10

Ik ben dit jaar alweer voor de 7de jaar op rij naar de strandhuisjes geweest.

Samen met me vriendin hebben we opnieuw weer een geweldig weekend gehad.Ik kijk er altijd weer naar uit en ook dit keer was het weer geweldig.

Ik adviseer iedereen dit eens een keer te doen omdat je heerlijk ontspannen

en als herboren terug kom na een verblijf op het strand! Wat een super ervaring.

Wel strandhuis, niet Ooghduyne.

Huub
15-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wel goed: lekker kwalitatief goed huisje met pad er heen.

Niet goed: zeer klantonvriendelijke strandreceptie. Wij hadden veel baggage en die werd in eerste instantie botweg geweigerd omdat de afspraak zou zijn max 1 tas p.p. maar dat staat nergens vermeld, alleen jn de welkomstmap die je pas leest nadat je in je huis bent aangekomen. :-( Uiteindelijk wilden ze na gemor dan toch de spullen brengen, maar moest ik zelf tas voor tas terugsjouwen (1,1 km is dan ver!)

Niet goed: nauwelijks uitlwg/aanwijzingen over stroming in de zee. Er zijn permanente muien door de strekdammetjes, zeker met kinderen kan dat onverwacht gevaarl opleveren.

Na 3 jaar nog steeds TOP!

Simon M.
14-10-2017
  • Onderkomen9

Drie jaar geleden zijn we hier ook geweest met onze kinderen. Dit jaar met familie vanwege onze trouwdag. Wederom een gewelidige tijd gehad. Hoewel de gebruikssporen van de tijd is alles toch nog best knap. De schoonmaak laat hier en daar wat liggen, maar na een heavy storm en aan het einde van een seizoen is dit niet verwonderlijk. Toch moet men hier wel mee oppassen. Het huidige beheerderspaar is vriendelijk, maar de vorige (en hun vaste groep medewerkers) zie je het werk doen. Wat een vrolijke boel......en dat onder niet altijd fijne weersomstandigheden. Het aankomst en vertrekpunt mag verbeterd worden, nu waren onze koffers nat.

Geweldig! Ook wanneer het bewolkt is.

Julian Oostveen
10-10-2017
  • Onderkomen10

Hoewel we tijdens ons weekend behoorlijk wat regen hadden, was de telkens veranderende wolkencompositie prachtig om te aanschouwen. Zodra de zon er doorheen kwam werd het contrast met de zee nog groter. En dat een weekend lang, geweldig!

Super

Nina8
5-6-2017

Wij hadden met z'n tweeën een strandhuisje, een super beleving! Het is wat ons betreft niet geschikt voor meer personen, want het is erg klein. Het huisje is verder van alle gemakken voorzien. Een nadeel is dat het toch wel een eindje lopen is vanaf de auto. Wij hadden een bolderkar gehuurd en dit was geen overbodige luxe. Je mag ook maar een stuk bagage per persoon meegeven met de tractor. Het zwembad is ook leuk, maar als je een strandhuisje hebt dan moet je er rekening mee houden dat alles op het park een eind verderop is.

Al met al een bijzondere ervaring om wakker te worden aan zee...echt de moeite waard!

Lekker uitwaaien aan zee, met luxe op het strand!

Annet en Bart-Jan
22-5-2017
  • Onderkomen10

We hadden een strandhuisje gehuurd voor het weekend. De huisjes zijn prijzig, wat toch enige verwachting schept. Het is een beste wandeling vanaf de parkeerplaats naar het huisje (zeker met een fikse wind), maar het is het zeker waard. De huisjes zijn goed geïsoleerd en van veel gemakken voorzien. Bedden liggen zalig en alles is aanwezig. Op de vide 2 prima bedden. De trap naar de vide is stijl en op de vide kan je niet rechtop staan, maar als je het goed doet kijk je toch alleen maar naar de zee. Het zonnepaneel op het dak zorgt voor voldoende warm water in de boiler, je kan er zeker een half uur mee douchen (krachtige straal). Om ons huisje te herkennen vanaf het strand (er staan bijna 100 identieke huisjes naast elkaar) hadden we een vlag aan het balkonnetje gehangen, dat bleek achteraf geen overbodige luxe. Wifi geeft een zeer goed signaal op alle tijdstippen van de dag en de broodjesservice is zeker een aanrader!

Front Office Manager Landal Beach Resort Ooghduyne, Front Office Manager, 30-5-2017

Beste Annet en Bart-Jan,

Bedankt voor jullie leuke reactie en heel fijn om te horen dat jullie een goed verblijf gehad hebben. Bedankt dat jullie gekozen hebben voor Landal Beach Resort Ooghduyne en hopelijk tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Landal Beach Resort Ooghduyne

wooouw topper

angeline
14-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

woouw supergaaf topper toppy toplocatie topsertvice goede prijs ligging goed weer

fantastisch, wakker worden op het strand!

deina
25-2-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het weer zat helemaal mee, dat heb je niet in de hand, maar een superweekend is het. Wakker worden op het ruime strand met uitzicht op zee. Ondanks het mooi weer is er ruimte voldoende op het strand, heel anders dan de beelden die we op tv zagen van Zandvoort. Maar ook bij slecht weer had de zee fascinerend kunnen zijn. Nette huisjes, niet heel lux en natuurlijk niet zo groot, maar dat hadden we ook niet verwacht, waar de jeugd prima op de vide kon slapen. Je moet je wel realiseren dat je niet met de auto bij de huisjes kunt komen. Je moet een eindje lopen over een soort houten pad in het zand. Misschien hadden we dit bij slecht weer wel als een minpunt ervaren. Er is overigens wel over nagedacht want er is een bagage breng- en haalservice 1x per dag en er zijn bolderkarren te huur.

er zijn diverse eetgelegenheden in de omgeving en als het weer iets minder is, dan zijn Den Helder en Alkmaar niet ver weg. Kortom wij gaan vast nog wel eens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp scoort een 9.42 uit 10 op basis van 141 reviews.