Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Vakantiepark Julianadorp van Landal laat je jezelf in de watten leggen. Je boodschappen staan bij aankomst al klaar en de krant en verse broodjes worden elke ochtend bezorgd. Je verblijft in een huisje aan het Noordzeestrand met vaatwasmachine en terras. Voor de kleintjes is er een miniclub. Fiets 9 kilometer naar Callantsoog.

149 reviews over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

• 2019
    8Sonja Bokkers03-08-2019

Een aanrader heerlijk👍👍👍

Wij zaten op een prachtige camping zo vlak aan zee. Je kunt ook zo de boot pakken naar Texel vanuit Den Helder en daar heerlijk gaan fietsen een dagje. Mooie fiets en wandelpaden door de duinen heerlijk. Knus dorpje en heerlijk eten een wandelen aan het strand. En aanrader dus👍🏕

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Cees markus14-07-2019

Prachtige huisjes aan zee waar je alleen maar van

Luxe - Rust - en zeker genieten

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Niels26-04-2019

Het blijft fantastisch. Elke keer weer!

We zijn hier al vaker geweest want het is hier echt fantastisch! Heerlijk schoon huisje, voorzien van alle gemakken, prachtige uitzichten, handige broodjesservice en oneindig veel strand voor de deur. Bij de twee strandtenten aan weerskanten van het park kun je heerlijk eten. En is het iets minder weer, dan is het zwembad op Ooghduyne (gratis kaartjes) een prima optie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Sandra10-04-2019

Super,p een onbewoond eiland.

Super locatie op het strand. Huisjes staan dicht op elkaar maar ze staan zo opgesteld dat we ons alleen op een onbewoond eiland waande. Huisjes zijn gezellig ingericht. Service is uitstekend. Broodje service, bagage bezorging. Als ik een minpunt zou noemen is dat de gordijnen niet tot bovenaan sluiten en licht doorlaten zijn. Zodat je smorgens al vroeg wakker wordt vh licht. Wij zijn een midweek geweest all in voor €545 . Ik zou er geen € 1650 per week voor over hebben in de zomer. Er is geen airco. Bij ons was het buiten 10 graden en binnen 27 graden met de zon op het huisje. Maar wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Ans v Zantvoort29-09-2018

Fantastisch, heerlijke locatie

Heerlijke huisjes, heel compleet ingericht, schitterende ligging op het strand, koffer en broodjes service,( broodjesservice is wel wat duur 2.50 per dag ongeacht het aantal broodjes) huisjes zijn schoon, de bedden opgemaakt, receptie op het strand goe bereikbaar en behulpzaam, 2 eetgelegenheden in de buurt, strandpaal 6 , en zee van tijd.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in september 2018

• 9Henk Kiel10-09-2018

Paradijs aan de Noordzee!

We verbleven op deze prachtige locatie aan de Noordzee in mei 2016. Alles tot in de puntjes verzorgd, evenals het weer. Je gooit je bagage op een kar en die brengt alles naar je huisje, waar de vooraf bestelde boodschappen al klaar staan. We hadden vooraf een lijstje ingevuld waarop je broodjes en een krant kon bestellen die elke morgen aan huis(je) werden gebracht. In de huisjes is alles wat je maar wensen kan aanwezig, inclusief het prachtige uitzicht over de Noordzee. Soms moest je echt even je ogen uitwrijven bij zoveel verwennerij. Zwembad en receptie zijn nogal een eind weg, maar als je zo'n huisje boekt dan kom je daar ook niet voor. Paar paviljoentjes liggen op loopafstand. Is er dan helemaal niks te klagen? Het is wel ontzettend duur, maar ja, zo veel van deze mooie plekjes vind je niet en het staat iedereen vrij om het te betalen, zo is het ook nog een keer. Alleen wat minder troep op het strand zou wel fijn zijn.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8P.H.Koster19-08-2018

We komen hier nu al sinds 2012 en soms 2x per jaar. We hebben heel mooi weer gehad maar ook zware storm meegemaakt. Windkracht 10. Maar beide is zeer mooi om mee te maken. Een echte aanrader. Ook de medewerkers zijn zeer behulpzaam en dien er alles aan om het je naar de zin te maken. Het enige minpunt is de prijs. Nu nog te betalen ,maar als ik de prijzen voor volgend jaar zie heb ik mijn bedenkingen . Voor dezelfde periode volgend jaar wordt de prijs euro 500,00duurder voor 2 weken. Verder niets dan lof

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Simone11-05-2018

Heerlijk huisje heel erg naar onze zin gehad. Mooi rustig strand, vriendelijke mensen van de huisjes, schoon, unieke ervaring! Vooraf boodschappen bestellen is fijn via de Landal online dat staat het voor je klaar in het huisje en daarnaast 2 strandtenten dichtbij. Enige wat ik een beetje miste was een vaatwasser maar dat is een luxe probleem.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8wilma14-04-2018

Top als je van zeezicht geniet.

heerlijk uitwaaien op het strand. Huisjes het meest geschikt voor 2 volwassenen en twee kinderen.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

10G.de Waard18-10-2017

Geweldig! Wat een super strand in Julianadorp

Ik ben dit jaar alweer voor de 7de jaar op rij naar de strandhuisjes geweest. Samen met me vriendin hebben we opnieuw weer een geweldig weekend gehad.Ik kijk er altijd weer naar uit en ook dit keer was het weer geweldig. Ik adviseer iedereen dit eens een keer te doen omdat je heerlijk ontspannen en als herboren terug kom na een verblijf op het strand! Wat een super ervaring.

Gereisd met vrienden in mei 2017

26 tips over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

• Fam. Achterbosch, 03-05-2014 Rapporteren

Zou zelf voorkeursboeking doen en als het kan een huisje aan het begin kiezen. Want het is wel stukje lopen naar het zwembad en de andere voorzieningen.

• Edith, 01-04-2014 Rapporteren

2 opblaasbare matrasjes gekocht zodat alle mannen boven op zolder konden slapen. Badlakens over de balustrade.....een echte hut!

• John, 22-04-2012 Rapporteren

Resaurant Fore gelegen op het park Ooghduyne. Zeer goed gegeten. Deze kok heeft liefde voor zijn vak, dat zie en proef je

18 vragen over Vakantiepark Landal Strandhuisjes Julianadorp

• Job, 19-07-2019 Rapporteren

BBQ bij het huisje

Mag je wel op de varanda bbq-en? Het mag namelijk niet op het strand?

• Cees markus, 12-06-2019 Rapporteren

Fietsen

Zijn er ook elektrische fietsen te huur

• G.van Lis, 20-06-2016 Rapporteren

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats