Vakantiehuis Julianadorp aan Zee

7 reviews over Vakantiehuis Julianadorp aan Zee in het Nederlands

het was er perfect

Ton Zuijdendorp,
4-6-2018

wij waren 7 dagen in het appartementencomplex van Hogenboom.. ik kan bijna niets ten nadele vinden het was perfect. alleen het bromgeluid van het restaurant was soms wel erg luid.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Herman
7-1-2017

Mooie ligging, ruime plekken, goede voorzieningen

Gereisd met partner in september 2016

unieke ervaring om op het strand te 'wonen'!

George Bohlander
7-1-2017

je hebt aan het strand genoeg, maar Den Helder is zeker de moeite waard om te bezoeken!

Gereisd met partner in september 2016

Ideaal Voor rustzoekers buiten het seizoen.

J.de Vries
3-5-2014

Buiten het seizoen weinig te beleven. Geen supermarkt op het terrein, maar het dorp dichtbij voor inkopen. Dus best te overzien en te doen. Strand fantastisch dichtbij! Veel huisjes in particulier eigendom en bewoond door deze eigenaren. Is niets mis mee.

Gereisd met partner in Mon Oct 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

sabinevermeer
1-7-2012

Wij zaten in accomodatie nr 335 echt een mooi huisje goed uitzicht niet direct boven op je buren geplakt. Auto bij het huisje te parkeren. Verder min punt je zat wel een eind van de ingang/uitgang af en verder was er geen uitgang. Dus lopen naar het strand was goed te doen maar met een kind van 2,5 is het toch nog aardig stuk dus is een bolderkar of wandelwagen aan te bevelen. Verder miste we de supermarkt op het park en een snackbar/afhaal of broodjes service. We kwamen er op 1 van de laatste dagen achter dat er een soort van Kantine/Parkplaza was en dat je daar dus tussen 8.00 en 9.30 broodjes kan halen en evt een dag van te voren kan bestellen. Maar voor de rest moest je voor alles naar het dorp toe. Wok restaurant is prima te doen ook met kinderen alleen ja misschien ben ik dan verwend maar miste de tepanyakki pan plaat. Je kan wel wat dingen bij de kok bestellen en laten bakken op de plaat maar je pak het toch liever zelf dat ik kan zien wat ik eet. Maar voor de rest was het super

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

super leuke plek

alida
12-2-2011

was erg leuk we hadden er erg mooi weer bij maar ook met slecht weer was er genoeg te doen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Modern, rust, ruimte.

Moniek
21-7-2010

Het huisje is net gerenoveerd en ziet er modern uit, erg leuk. Rustig park met veel ruimte om het huisje. Vlak bij het strand en dicht bij winkelcentrum en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 21 2010 21:57:11 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Julianadorp aan Zee in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Julianadorp aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.